|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welkom ontbijtman En zus. [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 14-08-2011 13:05] |
|
quote: Wat een enthousiasme |
|
Voelt welkom allen, en doet alsof ge thuis zijt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Sorry, |
|
quote: Haha, dat lijkt er al meer op, bier maakt alles goed! |
|
quote: Zo, nu kennen we elkaar allemaal wel een beetje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Welkom terug |
|
WElkom terug Greycloak! |
|
"N00bs". De grap is leuk geweest, ksst! Terug naar het lultopic. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Sinds ik hier de laatste tijd steeds vaker rondhang leek het me stilaan tijd om me eens voor te stellen... Man of vrouw: Man Woonplaats: Mortsel, Belgiƫ Leeftijd: 19 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : "Metal is not just music, it's a force" (Corey Taylor) Relatie:Nee Bier of whisky: Bier, en veel! Thee of koffie: Melk Favoriete bands: Isis, Shining (No), Stone Sour,... Opleiding: Politieke Wetenenschappen |
|
wil je geen relatie? signature |
|
quote:Welkom ProgressiveFan. |
|
@Hypnos Ach, jawel, maar kom er uit een die wel enkele jaren geduurd heeft, nu kijk ik maar wat er op me af komt... |
|
als je hier blijft: een paar kwijlende dertigers signature |
|
Welkom ProgressiveFan. |
|
Welkom hier, ProgressiveFan. |
|
hey welcome beetje plomzakken en je maakt zo nieuwe vrienden. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Welkom, ProgressiveFan. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: +1. Van wat voor Prog hou je allemaal, dan? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Welkom hier, Verdrinken. |
|
quote: ik dacht dat dit topic dienst deed als verwelkoming ... niet om mensen onmiddellijk terug weg te jagen? |
|
quote: Goh, erigenlijk luister ik tegenwoordig zowat naar alle genres, progressief of niet, maar een van mijn eerste kennismakingen met metal was Wavering Radiant van Isis, nog steeds (een van) mijn favoriete albums. Ook groepen als Baroness en Mastodon behoorden tot mijn eerste liefdes. Maar zoals ik al zei, weinig (sub-)genres die ik niet weet te waarderen, het een wat meer als het andere... |
|
quote: niet? Da's nieuw voor me. Ik ken dit topic niet anders. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Volgende stap dus Cult of Luna? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |