![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Neurosis, Pelican, Gojira... Deze en al die bands die je noemt zijn volgens mij eigenlijk meer post-metal of sludge dan progressive metal. Maar goed, labeltjes schmabeltjes. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Mja, genres, ik ben er niet altijd even goed in, luister toch naar zowat alles... In elk geval, dat woord progressief ligt me wel, en niet enkel op muzikaal vlak, dus vond ik het wel passen. ![]() |
|
(Gojira overigens uiteraard geen sludge natuurlijk, voordat mensen weer beginnen te zeiken ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Post-metal en sludge hetzelfde noemen is een grotere fout imnsfho ... ![]() |
|
Post-metal OF sludge, he. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: zoals Mark aanhaalde Neurosis, Pelican ... Russian Circles, Minsk en AmenRa kan ik ook zeker aanraden ^^ bij progressief denk ik eerder aan Riverside, Porcupine Tree, Opeth en natuurlijk Dream Theater maar inderdaad... genres ![]() |
|
welkom nieuwen ![]() ![]() [/zachteG] ![]() |
|
quote: Opeth, Neurosis, Dream Theater en Amenra (en Tool natuurlijk ![]() ![]() |
|
progressief van mijn kant ![]() Ram-Zet Unexpect Pin-Up Went Down Solefald Fen signature ![]() |
|
quote: Tool is dan ook een must voor elke muziekliefhebber ![]() Porcupine Tree en Riverside zijn algemeen wel een stuk rustiger ![]() ![]() |
|
Even youtuben en de review van Neutralized spreken in het voordeel van Ram-zet, ga ik wat meer van beluisteren... ![]() Epoch van Fen vind ik ook een erg lekker album, trouwens! Alle andere suggesties hier komen ook wel eens aan bod, examenperiode = nieuwe muziekperiode! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ProgressiveFan op 24-08-2011 15:54] ![]() |
|
quote: ![]() Zeker ook Escape es checken kutgeluid van YT wel ![]() oja: de nieuwe Thurisaz (Belgisch) zeer Opetherig [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-08-2011 15:55] signature ![]() |
|
Ja hallo hier is Vlugge Japie, de baas en B2 komen zo Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? ![]() |
|
![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja doe mij maar een biertje, ben jij Koot of Bie? ![]() Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? ![]() |
|
watzeggie? ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Gossie begin jij nou ook al? ![]() Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? ![]() |
|
Drommels Drommels Drommels... ![]() |
|
quote: Is de baas in de buurt, nee toch?? ![]() Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? ![]() |
|
quote: Mag ik m'n mobiel terug? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
frikandel!!! ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Weet je wat ik net heb gepikt? Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? ![]() |
|
quote: hier heb je je biertje, bal gehakt!! ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Je bent zelf een bal gehakt!! ![]() Ik ga zo een bank beroven en dan vluchten naar Curacao Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |