|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
153,993! |
|
Krijg een abbo op de fitness voor kerst. Begin nu al met gezond te eten en genoeg te drinken. Dan maar hopen dat die 20 kilo er afgaat. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: poeh 20 kilo is een lange weg. Zeker als je het gezond wil doen, maar dat geeft wel het beste resultaat (te snel veel kilo's dr af komt er ook zo weer bij). Veel succes iig |
|
[dit bericht is gemodereerd door Mutilator] [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-12-2005 0:22] |
|
quote: dus nooit meer "ERWIN! KOEKJE!"? Je moeder. |
|
quote: Ja, zal weleen tijdje duren, maar is niet erg. En te snel.. nee, meisje dat ik ken is opeens van over de 120 kilo naar 70 gegaan.. Wel mooi slank nu, alleen heel veel veloverschot. @Karni: Neeeee Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
afvallen is moeilijk.. tenminste vind ik... et vervelende is dat als je 7 jaar lang wedstrijdzwemme en waterpolo doet je kunt vrete wat je wil maar aangezien jeje hele lichaam traint je et er zo weer aftraint.. maar dan stop je ..... hahaha... binnen een jaar ist gebeurd.. dikke bende In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
quote: wel gewoon blijven eten, goede hoeveelheid enzo anders kom je het zo weer aan Sinds een paar maanden ben ik nu weer stevig aan het opletten/sporten. Was 2 jaar geleden zo'n 80 kilo bij 1.66, 14 kilo afgevallen in een jaar, weer 4 erbij en nu sinds juni/juli weer aan de gang en nu weeg ik 58/59 kilo bij 1.66. wil er nog wel iets vanaf maar doe het even rustig aan nu. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Je kan ook gewoon 10 cm groeien ofzo, dan klopt het gewicht ook weer. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: BMI test he? Ff botten doorzagen en steeds laten teruggroeien... Binnenkort maar eens flink wat te lekkere calorieenzooi laten staan, want het is al veel te erg de foute, ongezonde kant opgegaan merkte ik net op de weegschaal. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-12-2005 15:42] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hehe, heb het zelfde maar ik kan me nog niet toe zetten... Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Voor dat eten zorgt mijn pap wel. Doe je goed! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Maar dan ben ik langer dan m'n vriend en dat is ook geen zicht. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik heb een vriendin die toch echt gewoon slank is, maar ze is constant bezig met haar gewicht. Zelf als we met sinterklaas van een aardige leraar (ja, die zijn er nog, sporadisch) pepernoten krijgen neemt zei er geen omdat 'je daar dik van wordt'. Ze is een keer na de coopertest bijna flauw gevallen omdat ze nog niks gegeten had.. Daar kan ik me echt rot aan ergeren. Go ahead without me, I'll find my own way |
|
Is ze Pakistaanse? signature |
|
Ben eind 2004 begonnen met gezond eten/leven. Inmiddels 25 kilo afgevallen. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: Netjes. Wat heb je gelaten, of wat doe je nu anders? Ik wil ook steeds gezonder eten, maar alles wat ongezond is, is ook zo lekker Ik wil er een kilo of 5 tot 10 af hebben. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Vaste tijden eten, drie maaltijden per dag. Wel gezond eten (dus niet van die vette zooi) en ook normale porties. De neiging een tweede of zelfs derde bordje op te scheppen heb ik achterwege gelaten. 1 bord eten is voldoende. Na een poosje krimpt je maag en zit je na 1 bord gewoon vol. Verder drink ik nog maar weinig alcohol en ja, bewegen is belangrijk. Snoepen ben ik ook mee gestopt, doe het sporadisch eens. Maar dan weer met mate! Oh ja, stukje wilskracht is ook handig. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Tja die wilskracht... Ik moet overal gewoon even op letten. Ook met koken. Je doet al gauw een sausje bij de gebakken aardappels, of teveel vet eten etc. Ook zou ik meer moeten bewegen. Ik fiets de laatste tijd wel 4 keer per week 15 km per dag. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dan ben je al goed bezig, met je fietsen! Ik hoef niet zonodig te lijnen, ik ben best tevreden met m'n gewicht (49 kilo bij 1.60m). Ik wil wel iets gezonder gaan eten want als ik 's avonds uit het werk kom eet ik alles wat in mijn gezichtsveld komt. |
|
quote: Arme mensen... en vandaar dat gat in de muur Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
quote: Helpt in ieder geval iets Ik ben wel even wat zwaarder dan jij bent. Vandaar 5, maar liever 10 kilo eraf. Kijk ik wordt bijna 30, dus moet oppassen Ik ben 1.73 en weeg 70 kilo. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik zou eigenlijk niet weten of ik te zwaar ben... Boeit me verder ook niet, maar ik ben 80 kilo en 1m82? Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
quote: Nope gewoon Nederlands.. Go ahead without me, I'll find my own way |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |