|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Dank voor de link Levia! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:ik ben niet zo'n heel erge groente freak dus dat is meestal wel een probleem bij de dieeten. ook eet ik geen vis dat wordt vaak in recepten gezet. Wat ik nu al lees in de eerste periode dat je geen brood, pasta, aardappelen, rijst, bietjes of worteltjes mag eten. Wat moet je dan als basis van je maaltijd eten.. Ik leef op pasta;s rijst en aardappelen. En wortelen en bietjes zijn toch mijn favo groenten. Hmm gaat voor mij niet werken. blijf dan toch maar bij herballife. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hm, weet je wat 't probleem bij mij vaak is? Op m'n werk eet ik mee in de 'groep', dat is een onderdeel van m'n werk en een 'therapeutische' bezigheid... Ik vind 't dan niks om met allerlei shakes en apart eten aan te komen zetten. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik ben er binnen 6 maanden 25kg mee afgevallen.. Dat is nu bijna 2 jaar geleden, en ik ben nog steeds op gewicht! Het is alleen wel vrij duur ja.. Maar goed, wat is nu duur als het om je gezondheid gaat! |
|
quote: Hm, same here. Ben enorm gek op brood, pasta, aardappelen, etc.. Eigenlijk alles waar veel koolhydraten in zitten.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik leef juist graag op vis en groente. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:bekend probleem. Wat ik dan vaak doe is ipv 2 schepjes shake spul 1 in de melk of vruchtensap te doen. En dan eet ik met de groep 1 boterham mee. Voordeel van herballife is dat je bij het avond eten wel gewoon kan eten wat je wilt (je kunt natuurlijk het beste wel op de cal. letten) Maar bij veel instellingen is het eten wel redelijk gezond. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Tering! Wat enorm goed zeg Nouja, zoals ik al zei, de prijs heb ik er wel voor over, als de resultaten er dan ook maar naar zijn! Heb je er ook veel bij gesport dan? Daar heb ik namelijk weinig tijd voor (ik fitness thuis af en toe wat, maar niet drie keer per week intensief ofzo..). ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dat is ook zo, en dik zijn is ook duur.. Voor vrouwen met een maatje meer is een BH moeilijk te vinden en achterlijk duur. En de grote maten zijn vaak al op als de winkels alles in de uitverkoop gooien. Ik kan nu veel goedkoper leuke kleding kopen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:ja . hoe doen die itallianen dat toch.. die zijn niet allemaal zo dik toch Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Tegenwoordig bij de Zeeman..hebben BH's tot in iedergeval maat E van 8 euro en ze zijn helemaal goed Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat is inderdaad een goede tip ja. Ik heb veel late diensten, en er wordt 's avonds brood gegeten waar ik werk. Ik heb nu altijd al het probleem dat ik, als ik late dienst heb, helemaal niet warm eet. Tussen de middag heb ik namelijk nog geen zin in een warme hap, neem dan vaak ook een boterham, maar twee keer per dag shakes vind ik ook niks. Als ik vroege dienst heb, wordt er inderdaad gezond gegeten tussen de middag, gewoon groente, vlees en aardappels en af en toe pasta of rijst. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Maar ik heb geen E en ze beginnen bij 80/85 omtrek. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
mischien helpt spinning alleen het nadeel daarvan is dat de muziek die dr bij gedraaid word warschijnlijk iritante house deuntjes zullen zijn |
|
quote: Sja, het ging eigenlijk vanzelf Nou ja.. Ik was het te zwaar zijn echt goed zat, dus de discipline om braaf aan de shakes en tabletten te gaan had ik wel quote: Helemaal niets. Alleen wel gestopt met frisdrank, braaf op tijd je tabletten en shakes nemen, veel water drinken, klaar. At soms gewoon nog een paar keer per week vette shit (patat ofzo). Alleen merkte ik wel, omdat dat Herbalife een afgepaste hoeveelheid is, dat ik steeds minder voedsel nodig had.. Ik at veeel te veel namelijk. En, dat vind ik een groot pluspunt, want ik KAN nu gewoon niet meer teveel eten. Mijn maag is namelijk iets kleiner geworden. @Levia: Ik had helemaal geen last van een hongergevoel, komt denk ik doordat ik zoveel water dronk (makkelijk 3 liter per dag). |
|
quote: Ik dronk toen en nog steeds ook veel water/groene thee. Ik denk dat het per persoon verschilt welk dieet het beste voor je is. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik slikte er ook van die, pff, hoe heten die krengen, euhm "Thermo Complete" dingen bij, tussen elke shake en maaltijd in. Die schijnen het hongergevoel ook iets te onderdrukken. |
|
Wat ik nu doe bevalt me prima. Geen honger meer enzo. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik ben nu sinds oktober bezig via het werk met Atkins (net zoiets als South Beach) en ben tot nu toe 12kg kwijt... In het begin had ik ook moeite omdat ik geen brood, pasta en rijst mocht, maar ik moet zeggen dat het best meevalt omdat een tijd niet te doen. Nu mag ik dat wel weer een beetje. Toch blijven we vaak alleen vlees/vis en groente eten.. Het valt niet altijd mee...vooral de laatste paar weken..druk op het werk enzo en dan heb ik 's avonds gewoon zin in wat lekkers. Dus nu maar weer wat strenger zijn en er weer tegen aan ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
quote: Gezien op nu.nl. Dus, ga sporten of zo . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik vind 0,0 koolhydraten consumeren ook niet normaal. Een béétje koolhydraten moet. Ik denk alleen wel dat deze mevrouw d'r lichaam het gewoon niet in 'r had om zo'n dieet te volgen. Luck of the draw. |
|
Afgelopen maandag weer begonnen. Vanochtend weer gewogen: 3,5 kilo kwijt! Vanaf deze week kan ik meer gaan sporten, dus hoop dat de kilo's er af blijven vliegen! (Al is het maar een kilo per week ). ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: quote:Komt goed dan. Binnen 2 jaar weeg je helemaal niks meer in zo'n tempo Ik ga ook maar weer eens wat meer sporten. Is er de afgelopen maanden ernstig bij ingeschoten.. |
|
Dieeten volgen is meestal tijdelijk, dus na een periode van afvallen, komt er weer de tijd dat je vervalt in je oude eetpatroon (en die is meestal vrij ongezond, want je gaat niet voor niets een dieet volgen) en is je verloren gewicht er weer zo aan. Mijn remedie: je gehele voedingspatroon blijvend veranderen en gaan/meer sporten. Niks geen dieet, en al helemaal geen koolhydraat/vet/...-vrij dieet. Alles kan en mag, maar gewoon in normale hoeveelheden. Enige 'nadeel' is dat het erg veel discipline kost, maar goed, je hebt er wat voor over of niet... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |