|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ga echt niet op dieet want dan wordt ik nog knapper |
|
en dan krijg je weer een ongewenst kind? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 29-01-2005 13:28] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
quote: ik wens er nog wel 3 |
|
je werkt zeker niet. |
|
quote: Giftig, right Wat voor vergiftiging hadden ze dan precies? Ik ken toevallig 1 persoon die Herbalife gebruikt die nierbekkingontsteking + uitdrogingsverschijnselen had en die daardoor in het ziekenhuis belandde. Was niet meer dan logisch oorzaak/gevolg. Als je Herbalife gebruikt moet je veeeeel water drinken (2-3 liter per dag, sowieso erg goed voor je) en dat deed ze helemaal niet, nog geen druppel. Alleen koffie en wijn. Dan droogt je lichaam uit. Herbalife is niet slecht, zij zorgde gewoon erg slecht voor zichzelf. |
|
werelwijd 4 of 5..... dat is echt niets, dat kan net zo goed door bedorven vlees geweest zijn ofzo. (Al gaan daar vast wel veel meer mensen aan dood). |
|
quote: waarom zou ik niet werken? |
|
quote: Omdat je een domme hoer bent, daarom niet! |
|
quote: Subtiel Snaack, subtiel.. |
|
quote: |
|
quote: Hoe doe je dat |
|
Hij heeft een kind uitgepoept. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ben ook al een paar maanden gezond bezig, al 10 kilo af ongeveer. |
|
quote:Vroeg me af hoe het hiermee gaat... |
|
Waarom diëten als je gewoon net zo goed niet kan eten? Blijft fucking tijdverspilling enzo. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Veel speed snui..... Nee, met Herbalife. Ben dat afgevallen is een maand of 4,5 en mijn gewicht is nu al een maand of 4 stabiel |
|
Weet je wat ook een goed dieet is? Een week ziek zijn. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Inderdaad, een longontsteking of voedselvergiftiging of buikgriep ofzo. Best handig voor een snel resultaat It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
En ik ben bijna nooit ziek... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Same here... Laatste keer was pakweg 3 jaar geleden... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Ik ook niet. Maar dan moet je zoveel mogelijk bij zieke mensen ofzo in de buurt zijn On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ook m'n familie en vrienden zijn van die irritante gezonderiken. Bah! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Ik heb met je te doen. maar vraag je dan af. Wil je wel afvallen? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |