|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Als het niet werkt, ga ik wel over naar een ander. Proberen doet geen pijn... Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
er was ook een dieet van een amerikaan(gezien op NGC) die at 2500 KJ per dag, maar heel veel sla en noten en dergelijke. zijn dieet is ook gebruikt voor de biosphere volgens mij. Van dit dieet werden muizen 2 keer zo oud bovendien bleven ze ook langer fit en actief. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Eigenlijk doet het dat wel. Foute dieten proberen kan wel kwaad zeker als je een jojo effect krijgt of je lichaam zich er aan aanpast zodat je wanneer je weer "normaal" gaat eten je onmundig dik wordt. |
|
uit onderzoek is gebleken dat alle dieeten effect hebben maar dat bij de meest radicale dieeten de mensen sneller afhaken, bovendien is het ongezonder. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Heb je onderzoeken nodig om tot die comclusie te komen? |
|
"effect hebben" zegt helemaal niets als ze er niet bij vertellen welk effect dat dan wel niet mag zijn. Pissen heeft ook effect |
|
Binnenkort word ik eindelijk behandeld door een dieetist.. Zelf lukt me het echt niet om aftevallen. Er moet toch zeker wel een kilo of 6-8 af.. En dan moet ik leren hoe ik mijn gewicht stabiel kan houden. |
|
Jawel ik ben ook op dieet: Calorie intake naar 3/4 gegooid, en daarnaast alle kaas, brood, melk, eieren en pindakaas eruit gegooid. In plaats hiervan raapgroenten en bonen... Dat wordt dus vuurwerk Maar ook: touwtjespringen, sprinten en andere intensieve vormen van beweging... Nu kijken hoelang we het volhouden. And my marlboro light |
|
quote: 6 tot 8 kilo valt gelukkig nog mee. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Naja.. Ik ben vrij klein dus voor mij scheelt het wel een hoop.. |
|
Het beste dieet is nog steeds: gezond(er) eten, veel water drinken en bewegen!!! Zo ben ik ook 12/13 kilo kwijt geraakt. ..."Hate can only create more hate"... |
|
als ik echt niet meer snoep, dus 0,0 snoepjes/suikers weeg ik binnen 3 maanden 58 kilo, maargoed, ik sport liever wat meer zodat ik nog wel wat lekkers kan eten. Van alleen afvallen door minder/anders te eten wordt je misschien wel dunner maar je krijgt er wel een slap huidje van. Van sporten ga je er ook daadwerkelijk beter door uiztien Ik snap dat niet trouwens, dat mensen niet weten hoe ze moeten afvallen. Het is gewoon een kwestie van willen. bereid zijn er iets voor te doen. |
|
Juistem. ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik ben te lui om te bewegen |
|
Volg al jaren een abrikozen dieet, werkt geweldig! mag je alles eten behalven abrikozen... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
dieeten is for suckers die niet willen bewegen, die gewoon lui zijn. Om af te vallen, eetgewoonten aanpassen en gaan bewegen, liefst aerobe training. |
|
ONTOPIC! |
|
Ben bang dat ik vanavond de slaap niet zal vatten... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Ik moet 20 kilo afvallen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ah darkfantasy weer aan het posten? |
|
quote: Gelukkig scheer je dan niet iedereen over 1 kam, hè?! Ik heb een overgewicht van zo'n 35 kilo. Dat is het gevolg van een eetverslaving die ik heb ontwikkeld door de jaren heen. Beetje depressief; eten. Beetje verveeld; eten. Beetje gezellig; eten. Ik heb een razendsnelle stofwisseling waardoor ik voorheen nooit op hoefde te letten wat ik at. Ik moest zelfs uitkijken niet teveel af te vallen. 75 kilo bij 1,98m is wat weinig. Nu is het inmiddels 130 kilo terwijl 90 á 100 kilo mijn ideaalgewicht is. Zelfs mijn stofwisseling kan mijn eten niet bijbenen. Allemaal het gevolg van die eetverslaving. Het is dus geen luiheid en niet willen bewegen die mijn afvallen tegenhoudt. En er zijn natuurlijk nog veel meer redenen waardoor mensen niet af kunnen vallen terwijl ze absoluut niet te lui zijn om te bewegen. Denk dus eerst even na voordat je zo'n opmerking maakt... Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
Sporten mischien.... just a thought Wake up and sniff my dead hamster's carcass |
|
In gaval van depressies. Bij sporten maak je endorfine aan, dit superrr hormoontje geeft je een lekkkr gevoel( zelfde als bij sex ) Zelf ook last gehad van depriheid en regelmatig sporten help echt. Alleen al om het feit dat het je het gevoel geeft dat je echt iets goeds doet. En de rest in z'n zaal moet je gewoon leren negeren je gaat voor jezelf en niet voor anderen. Wake up and sniff my dead hamster's carcass |
|
quote: Same here. Naja, iets van 15-20 kilo. Lukt het bij jou? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |