|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
En of ik wil afvallen! Ik ben er alleen maar te tam voor. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Veel hoeft dat echt niet te zijn voor mij. Kilootje of vijf en ik ben een gelukkige meid. Een hongere gelukkige meid, dat wel, maar goed. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Same here On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ah, dat ken ik... Fietsen is helemaal leuk als er geen mensen zijn en je keihard kan meeblèren met je discman ofzo... Ben daar ook mee begonnen, al dan wel meer uit noodzaak dan dieet-redenen. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Meebleren niet, maar ik snap precies wat je bedoeld. Ik zie het als even tijd voor mezelf. Muziekie mee On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ben zelf ook bezig met dieeten ,alleen dan de andere kant op , bulken met die hap dagenlijks 22 boterhammen, ontbijten met pap. Gewoon compleet volstampen de hele dag door op gezette tijdstippen i.c.m veel en intensief sporten, kilos vliegen er aan |
|
quote: Hehe, helemaal mee eens! |
|
'Bierbuik' blijkt tumor Uitgegeven: 14 maart 2005 15:36 Laatst gewijzigd: 14 maart 2005 15:52 LONDEN - Een Britse man, die al tien jaar het doktersadvies kreeg om af te vallen, bleek een maagtumor van 25 kilo te hebben. De 53-jarige Trevor Smithson wil een aanklacht indienen tegen het ziekenhuis in Reading waar hij onder behandeling was, meldde de BBC maandag. "Niemand heeft er aan gedacht om een echo te maken om te kijken wat er aan de hand was", aldus Smithson. In plaats daarvan hadden artsen hem dringend aangeraden op dieet te gaan. Toen hij zich uiteindelijk in een ziekenhuis in Londen liet onderzoeken, werd de kwaadaardige, langzaam groeiende tumor ontdekt. Omdat het gezwel zo groot was geworden, waren doktoren genoodzaakt één van de nieren van de man en een deel van zijn darmen weg te nemen. dat kan natuurlijk ook ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Niet op dieet, maar ik ga toch maar eventjes weer letten op wat ik allemaal naar binnen werk. En ik ga maar weer eens sporten, na een jaar. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
euh ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ouwe foto. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ouwe foto, ondertussen heeft ze een pens als een uitkeringsgerechtigde alleenstaande moeder van 32. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
okee maar zoveel dikker kan je niet geworden zijn lijkt mij. @ grey: [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-03-2005 18:11] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja precies. Wat hij zegt! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Hihi, ja dat ken ik. Ik woog (let op: WOOG) 3 1/2 jaar ook 53 kilo. Ik leefde van drie blaadjes sla per dag, zeg maar. Daar mag je er inmiddels 10 bij optellen. Maar ik ben inmiddels flink gaan sporten (4x per week). Dus ik hoop er toch weer een kilo of 5 mee af te vallen. |
|
quote: Dat wil ik ook!!!!! Ik ga maar eens op die Herballife site kijken die je noemde. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
op de een of andere manier denk ik hier altijd nog 4 blaadjes bij ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Drop me anders ff een meeltje, ik ken wat mensen die je heel goed kunnen adviseren Dat hebben ze bij mij ook gedaan, en ik ben in 4.5 maand dus FORS afgevallen. Mijn vriendin ook trouwens. |
|
quote: 63 kilo is nog niet veel, behalve als je maar 1.50 bent natuurlijk. |
|
1.80m, 60 kilo! wie raadt mij het juiste dieet aan? Bruce Banner |
|
Bij veel vrouwen kan je toch ongeveer lengte in cm. doen - 110. Dus als je 180 cm. bent mag je ongeveer 70 kilo wegen, wel rekening houden met je bouw natuurlijk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Bier en Burger King. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
68 kilo... tja als ik niets meer aan sport zou doen kom ik daar vanzelf wel. |
|
quote: Bruce Banner |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |