|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Allebei al druk aan 't sporten? Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Vanmorgen op het nieuws: Wandelen effectiever dan antideprisiva medicijnen |
|
quote: jamaar, jamaar, wandelen is niet leuk. daarvan word je moe en ga je zweten. Een pil is lekker veel makkelijker! |
|
One pill makes you larger, and one pill makes you small, And the ones that Mother gives you don't do anything at all. Go ask Alice when she's ten feet tall. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik zie het verband tussen wandelen, dieten en anti-depressiva niet? Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Ik ga regelmatig wandelen. Eens lekker uitwaaien helpt altijd om je zorgen even te vergeten. mvg wk10 |
|
quote: Heeft te maken met chemie in je lichaan. Door het wandelen komen bepaalde stoffen vrij die niet vrij komen wanneer je thuis met je luie lijf blijft om op de bank te hangen. Pilletjes stimuleren de hersens ook om die chemische zooi aan te maken. ff kort door de bocht natuurlijk... |
|
Nee, heeft te maken met uitwaaien zeg ik. mvg wk10 |
|
quote: Wel heel erg kort door de bocht ja Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat antidepressiva pillen het afgelopen jaar m'n leven gered hebben. Ik vraag me sterk af, of wandelen hetzelfde effect gehad zou hebben. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Zucht, het is geen of of situatie maar een en en situatie. Een pilletje alleen helpt niet het is een hulpmiddel waardoor je jezelf makkelijker kan veranderen. En sporten helpt enorm, ook al slik je een pilletje. Lichaam en geest zijn 1 "hommmm" Doe er wat mee zou ik zeggen and stop making excusses. MOVE YO FAT ASSES Wake up and sniff my dead hamster's carcass |
|
dankt ghoulliette voor de perfecte aanvulling Wake up and sniff my dead hamster's carcass |
|
quote: Misschien had je die pillen nooit nodig gehad als je wat meer bewoog. En als je maar graag genoeg dood wilt helpt niets natuurlijk. Goede voeding is ook belangrijk voor je gemoedstoestand trouwens. Dus als je gezond eet en regelmatig beweegt voel je je beter, zie je er beter uit en voel je je om die reden nogmaals beter. En toch doen mensen het liever niet... |
|
quote: Dan wel bij Windkracht 10 natuurlijk |
|
Maargoed gister kreeg ik dus een telefoontje van de dieetiste en heb binnenkort een afspraak en het word nog vergoed ook.. Je moet wel eerst een doorverwijzing van de dokter ofzo hebben |
|
quote: Tuurlijk niet... Maar het is wel nodig. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 26-01-2005 19:14] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Misschien moet je ook eens langs de dokter gaan.. En zorgen dat hij een doorverwijzing voor je schrijft, ik denk dat het echt helpt als bv. een dieetist een speciaal dieet voor je maakt wat je ook aankunt en bij je past ! |
|
Ik heb jarenlang medicijnen geslikt waar je van aankomt, dat is de mede oorzaak, en natuurlijk de pil. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ja dat is bij mij ook zo geweest daarom ben ik het afgelopen jaar meer dan 5 kilo aangekomen.. |
|
Alle pillen, poeders en dieeten ten spijt, de beste manier om af te vallen is heel simpel minder eten dan je verbrand. Regelmaat in je patroon helpt ook enorm en een flesje water drinken voordat je gaat eten zorgt er ook voor dat je je sneller vol voelt. En als je wat minder eet heb je onbewust de neiging om te gaan snaaien, dat is simpelweg een kwestie van geen snaaibaar spul in de buurt hebben. Als je tenslotte ook nog actief gaat bewegen op een niet al te hoog niveau (qua hartslag niet hoger dan 75% van je maximum) moet je die kilo's voor altijd kunnen verliezen! |
|
Ik ben reeds 23 kilo afgevallen |
|
quote: Bij mij mag er ook wel een kilootje of 10 af. Ga maar eens op zoek naar een sportschool *zucht* |
|
www.herbalife.nl Ben er 5kg per maand mee afgevallen, mijn gewicht is nu al 3 maanden stabiel/ licht dalend (1-2kg per maand) |
|
Gewoon minder zuipen en wat meer snaacken, snaack. Oud Vuil. |
|
quote: *Volle mond van herbalife pilletjes, drankjes etc* Thx voor de tip |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |