|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ehh dan zou ik eerder eens wat gaan eten eigenlijk als ik jou was.... Ik vind mezelf ook te licht tegenwoordig Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ik raak kilo's kwijt sinds ik naar de tandarts ben geweest geen suiker meer in koffie en thee, veel water drinken en gewoon geen koekjes, snoepjes e.d. meer eten. het gaat traag, maar snel afvallen is inderdaad erg slecht voor je lichaam. oja, en ontbijten! deed ik eerder nooit, maar het schijnt dus dat dat je spijsvertering op gang helpt [Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 21-12-2005 15:08] |
|
quote: Ja dat laatste klopt. Maar als ik ontbijt dan heb ik de hele dag honger, en als ik niet ontbijt, dan eet ik veel minder. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ja, want dan ben je op een gegeven moment over je honger heen... heb ik ook |
|
quote: 10, is dat niet teveel? Ik vind je trouwens helemaal niet dik/stevig? Maarja dat moet je zelf weten natuurlijk Succes ermee. Ik ga vanaf januari voor de laatste kilo's, inmiddels nog maar 4 heuy Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Lijkt me best lastig om te dieten met kerst, met al dat lekkere eten in de buurt. Neemt men dan een pauze van het dieten of mag dat ook niet.. ? Go ahead without me, I'll find my own way |
|
quote: Ik neem dan 2 dagen pauze. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Inderdaad, even niets van aantrekken en gezellig mee eten. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Haha ok dat klinkt al weer wat menselijker Go ahead without me, I'll find my own way |
|
Ik heb maar besloten na kerst en oud & nieuw te gaan dieeten. En ik ga weer sporten. Yoga, Pilatus, Fitness... Ik wordt weer dun, denk ik! Disko Disko Partizani |
|
Ik zal nooit dun worden, was wel 17 kilo afgevallen maar er zitten er weer 6 bij, ben namelijk n emotietruteetster maar ik ga gewoon weer verder, mijn geluk is dat ik gezond eten lekker vind, alleen dat snoepen he, ben absoluut niet tevreden met mijn gewicht maar ik ga gewoon weer wat meer sporten. |
|
quote: Ik snap een beetje wat je bedoeld. Ik ben niet echt dik ofzo, maar niet tevreden. mag 5 a 10 af. maar ik ben gewoon erg gek op eten. Ik vind eten echt een feest zeg maar. Ik ga ook wat meer sporten. En misschien eetpatroon maar eens aanpassen ofzo. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nu is op dieet staan wel rampzalig, met al die feestdagen en bijhorende ' grandes bouffes ' Brrrr Minder alcohol drinken helpt wel. Of helemaal niets van frisdranken of alcoholhoudende dranken drinken, dan vliegen de kilo's er zo af Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Hey ik ben wel 70 kilo hoor 60 is een mooi aantal kiloooootjes. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Volgens mij moet je je niet aanstellen Zillah, de laatste keer dat ik je gezien heb zag het er prima uit, niks mis mee... |
|
Ik weeg 110 kg en ben 1 met0rtje 90 lang..dus dat wordt onderdeel van m`n goede voornemens..ietewat afvallen..Als er wat slijters en kroegen failliet gaan kan het nog wel eens mijn schuld zijn Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: HOU JIJ JE ERBUITEN Ik was eerder 55 kilo. ok ok toen was ik best dun. Maar 70 vind ik ook teveel van het goed. Mag allemaal wat strakker. Maar hoe iemand iemand anders ziet en mooi of goed vind is natuurlijk persoonlijke smaak. De een houdt van heel dun, de ander heeft liever een normaal postuur, of juist iemand met wat meer houvast. Voor een ander maakt me dat niet uit, maar voor mezelf wel. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hehe ben 1m75 en weeg 55 kilo Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: tering..hoe krijg je dat voor elkander..ik weet waar het bij mij zit..een buikje de rest valt wel mee..komt door te veel....(vul maar in) Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
kastanjes rapen? Sneeuwklokjes tellen? nee niet goed? |
|
quote: Nee Ghoulliette geen van de twee eerder te veel voedsel ente weinig bewegen.. Sinds ik gestopt ben met kickboxen..ongeveer 3 jaar geleden kreeg ik ineens een vette pens.. Ben al in de buurt aan het kijken voor een andere kickbox of muy thai tent om wat te blijven trainen..fitness suck daar vind ik niks aan..opgeblazen ballonnen daar allemaal... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Pfffft ik ben maar 5 kilo zwaarder. |
|
quote: hehehe weeg ik maar 2 x zo zwaar als jou...dat valt dus wel mee..(ik praat mezelf goede moed in) Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik heb gewoon luxe: Vreten/zuipen en nog steeds kan er makkelijk 10 kg bij. Dus ik kan rustig in m'n trainingspak op de bank chipsvretend/bierzuipend zappen. Zonder me druk te hoeven maken om m'n gewicht!!! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |