|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
ben al een paar maanden gestopt met het drinken van cola enzo, scheelt best wel naar mijn idee wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ikke? Echt niet! Haha, ik heb m'n hele leven een vrij stevige bouw gehad, dat zal ik ook wel houden. Heb tot m'n 16e intensief geturnd, toen was alles nog vrij strak. Toen ik daarmee gestopt ben, vlogen de kilo's er bij aan... (En dat was dezelfde tijd dat ik een brommertje kreeg en dus niet meer elke dag 25 kilometer hoefde te fietsen). Oja: voor Snaack: Ik zit er over te denken om Herbalife te doen trouwens. Ik wil namelijk veel gewicht kwijt (graag zo'n 20 kilo, al weet ik niet of dat reëel is). Heb jij misschien nog tips? Bijvoorbeeld over hoe ik hiermee het beste kan beginnen. Je kan namelijk ook veel van dat spul via internet e.d. bestellen, maar het lijkt mij toch het handigst om daar 'iemand' bij te hebben die er iets meer van weet. En hoe lang heb jij Herbalife gedaan? Oja, ik houd me nu aan een vrij streng (vaak een stuk minder dan 1000 kalorieën per dag) dieet. Ik val er wel door af, maar heb niet het idee dat ik dit heel erg lang (een half jaar o.i.d.) vol zal houden. Het gewicht moet er wel blijvend af natuurlijk, is dat met Herbalife zo? [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 23-05-2006 23:29] ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik kan niet slapen als ik niet eet, lastig hoor. Dus acht bruine boterhammen en twee koppen mokken groene thee met honing later gaan we het zo nog eens proberen. quote: Dat is hetzelfde bij mij, met het verschil dat het beter en meer eten nog een voornemen is. Sinds ik probeer elke ochtend een paar kiwi's te eten voel ik me wel beter, al weet ik niet of dat komt door de kiwi's of dat het in mijn hoofd zit. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 24-05-2006 0:55] |
|
Word je dikker van een tosti met kaas dan van een broodje kaas? |
|
Kom op mensen! |
|
quote: 1 snee witbrood met 20+ kaas = 136 kalorieën. 1 tosti = 232 kalorieën. Maar dan wordt de ham en de extra boterham meegerekend neem ik aan. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: wordt je dikker van gefrituurde banaan dan van een "rauwe" banaan? Volgens mij is iets zodra iets verhit wordt (oven, pan, frituur) altijd slechter omdat de vetten dan omgezet worden. Maar, ondanks alle vetzakken bij macdonalds: i could be wrong. |
|
Afvallen is toch al Gay....mensen die aan de lijn doen roepen bij mij de gedachte op: "Zo...die eet!" Afgelopen maandag wat van dat gemalen karton gegeten bij de McDonalds, dat was tenslotte al 5 jaar geleden, maar gadverdamme wat is die troep smerig! Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote: Ja, daar worden we natuurlijk niet wijzer van! quote: Haha, dat zou kunnen! Maar het eten bij McDonalds is toch wel wat anders dan een tosti met kaas! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 23-06-2006 2:24] |
|
Als ik een dag niet eet kan ik echt makkelijk mijn vet vastpakken. Hebben jullie afvallers dat nou nooit? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-11-2007 23:21] |
|
quote: Ik zie je vraag nu al. Sorry! |
|
quote: Da's stressvet Bram. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Whoa, een wereld gaat voor me open! En ik al die tijd maar denken dat stress ervoor zorgde dat mensen gewoon veel gingen eten en daarom dik werden. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-11-2007 23:59] |
|
quote: No worries, ben inmiddels al bijna een half jaar 24 kilootjes kwijt . ..."Hate can only create more hate"... |
|
https://www.nu.nl/economie/6283856/groene-praatjes-van-grootste-supermarkten-blijken-maar-weinig-gaatjes-te-vullen.html Naar aanleiding van het woord "eiwittransitie" even anecdotisch onderzoek gedaan naar het bestaan van een uitleg over het woord "eiwittransitie". En jawel hoor: https://evmi.nl/artikelen/eiwittransitie-waar-staan-we-en-waar-gaan-we-naartoe Waarom lees ik nergens iets over een pinda of noot? Ik dacht dat dat 1 van de meer geconcentreerde vormen van plantaardige eiwitten was. Zeauouizeau lekker goedkoohp, |
|
Heb je dat nou allemaal zelluf gegoegeld? Knap man. Wil je een sticker of een stempel? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |