|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
...is binnengekomen Gaat iemand hier nog iets uit bestellen? Zenial |
|
quote: idd kheb er alleen ooit stickers voor op m'n koelkast besteld [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
ik heb hem ook binnen.. Niet echt iets nieuws Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ik heb 'm net uit de brievenbus gehaald, mooi in plastic verpakt en rechtstreeks in de oudpapierbak. |
|
hmmm...dr staan af en toe best leuke koopjes in......maar verder...ze hebben nu ook shakira poosters en shit~! damn Suck my piss |
|
vroeger was dat nog in orde, toen waren dat die mini a5 foldertjes. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: idd heb laatst een catalogusje van Bones Brigade mogen ontvangen....helmaal in troe zwart/wit....je kon dr zelfs tapes kopen. Suck my piss |
|
lol..kheb em ook net binnen. ben te lui om er in te kijken. vast nix nieuws " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
YES! de large catalogus, eindelijk! kan ik eindelijk mijn nu- metal verzameling compleet maken wat de fuck heb je nou aan Large? juist niks. met standaard 70.000 Slipknot artikelen en met een beetje geluk 1 Death Metal shirt ( eentje dus, panda). nee, ik hou niet zo van de large |
|
Ik het hem ook... geen reet aan zoals altijd. Alleen de Judas Priest CD's zijn goedkoop.... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Plastic bij het oud papier?! Gij Satan! |
|
ik heb mijn tattoo er nog in gevonden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Die zijn overal flink in de aanbieding.. Van de week bij Fame en Boudisque in Amsterdam werd je er ook al mee doodgegooid... |
|
Klopt... 8.99 kosten ze in de large.... zelfs bij de "free" record shop liggen ze voor een euro of 10.... ik ga de verzameling dan toch maar eens compleet maken.... (op point of entry en turbo na dan ) Ik, Wil Schuurman |
|
Beetje offtopic maar goed: weet iemand soms een mailorder waar ze ook shirts in L verkopen?? Ik ben niet zo groot namelijk. Een europese mailorder wel te verstaan. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 04-05-2002 15:31] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Perverted taste (www.pervertedtaste.de) hebben ze geloof ik M t/m XL Ik, Wil Schuurman |
|
Selbstmord Services, hebben zelfs M maar alleen van hun eigen bands... |
|
Dank, en Elessar, hebben die ook nog een site?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
|
|
quote: Ik zie totaal geen reden om hier iets te bestellen.. Bij andere (meestal Duitse) is het aanbod veel groter en diverser en zijn de prijzen vaak zoveel lager dat het zelfs na portokosten nog een stuk goedkoper.. |
|
ook hallo Val |
|
Ik ga toch bestellen ja :> 2 Judas Priest cds toch maar ( Defenders of faith en killing machine) een riemske en 2 patches mon (motorkopf en ac/dc) Ik, Wil Schuurman |
|
Hebben ze er eigenlijk backpatches? Geen idee waar je die dingen tegenwoordig koopt, en ik heb net een nieuw jassie... |
|
quote:nu weet ik t niet, vroeger iig wel, 4 verschillende per large ofzo (waar half nederland dan mee liep en nooit van bands die ik echt wilde hebben helaas) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
näh ik heb ff gekeken, idd alleen Slipknot en nog iets Gegen Nazis achtigs. Dan maar m'n Altars of Madness backpatch van m'n oude jassie afpulken, damn. Of ik zou eens moeten kijken in het winkeltje waar ik ze vroeger haalde... je weet maar nooit. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |