|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ga het shirt met "spear brittney" halen |
|
Ik moet het nu toch wel ff zeggen, hoor, ik vind Large nu echt zooo'n dwaas, dom en ridicuul boekje. |
|
En de omslagen zuigen Pim Fortuyn's piemel. |
|
quote: een gepaste opmerking |
|
Large heb je dus echt niets meer aan, met al die zooi van Eminem, Tupac, Klipsnot,... ik haat het en die overdreven canabis merchandise, komt me echt wel mijn strot uit Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: canabis rulezz |
|
quote: Varg, wil je je alsjeblieft ff inhouden? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Canabis is wel leuk maar moet je er dan effectief je volledige kamer mee volhangen of een shirt dragen met een wietblad erop, of je kamer behangen met zo'n posters. Wel, ik vind van niet hoor. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Hmm... nee. |
|
Het enige echt leuke ding in de Large Catalogus is dat witte overhemd met op de voorkant "patient #21273" en op de achterkant: "Psychiatric Ward", maar ja die heb ik al "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: jouw menig ik heb zelf 1 shirt en 1 poster vind ik genoeg maar een ander misschien niet |
|
|
|
Aangezien de large weer teleurstellend is... Ik wil me een pet kopen (om m'n, binnenkort weer, zo goed als kale schedel te beschermen tegen de natuurelementen tijdens festivals en andere zomer-momenten), met een eventueel leuke metal-related opdruk. Natuurlijk wil ik ook wel dat eht ding een beetje kwaliteit heeft, en niet uiziet alsof je een tent op je kop hebt staan. Dus , nus is m'n vraag. Waar kan ik zo een ding bestellen ? Weet er iemand een mailoerder of iet dergelijks waar ze een mooie collectie hebben ? |
|
Niemand ? |
|
quote: Ik heb geen idee...ik ken alleen de large als mailorder die petten verkooot. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
...staat weer vol met troep. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Metalpetten zijn meestal van onwijs gaye kwaliteit. Ik koop alleen sportpetten. Zephyr Hats van zhats.com vind ik de beste...alleen weet ik niet of je die in NL kan kopen. Ook zijn Ralph Lauren Polo petjes wel fijn. Die hebben alleen een aparte pasvorm die niet bij iedereen goed staat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: http://216.42.80.89/cgi-bin/hazel.cgi?action=serve&item=special_sportscap.html Ik vind die wel vet (ja ja, manowar is gay, en ik heb slechte smaak), het is iig het type dat ik zocht, maar om die van America te laten over komen is wat overdreven. |
|
wat zijn de verzendkosten? Het is trouwens wel een relaxed petje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
petten |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: pet 16 $ verzending 20$ en dan weet je niet eens of het wel gaat passen enzo... |
|
quote: Als het niet een metalpet hoeft te zijn dan ga je toch gewoon naar een sportwinkel of de bijnekorf of zo.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat gaat waarsch ook gebeuren, maar ik wilde eerst ff metal-dinge zoeken aangezien ik Metal toch nog altijd vetter vind dan Nike of iets dergelijks. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |