IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Nieuwe Large catalogus Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-03-2004 19:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb een zooi UIUC.edu, redwings, yankees en een paar polo petjes. Die zijn echt beter dan die cheap ass, model-trucker metal petjes.

Ik heb met de verhuizing een stuk of 50 petjes weggetiefd....lol...anders had je ze nu mogen hebben.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

campske666
Usericon van campske666
Posted 18-03-2004 19:48 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Dat is zeer vriendelijk van je.
Maar ik heb hier ook nog van die red-sox dingen liggen van vroeger. Maar dan doe ik nog liever m'n Belga Fire/pukkelpop '97 petje op , dat zit tenminste goed.

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 18-03-2004 19:49 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

ach ik heb toch al wat aardig spul besteld vanuit de large, verder ook nooit problemen mee gehad.

zzz

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 18-03-2004 23:22 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 6 mei 2002 23:21 schreef Asherah het volgende:
Ik moet het nu toch wel ff zeggen, hoor, ik vind Large nu echt zooo'n dwaas, dom en ridicuul boekje.

Schizofreen and me, ik bestel wel es wat leuks

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-03-2004 0:30 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 19:14 schreef Leviathanica het volgende:
...staat weer vol met troep.

pff, idd, hier en daar wel leuek aanbiedingen bij de cd's, maar die zaken vind ik vaak ook bij de platenbeoren aan +/- dezelfde prijs ("two from the vault"- serie zelfs goedkoper)

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-03-2004 1:29 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 18 maart 2004 19:40 schreef campske666 het volgende:
Dat gaat waarsch ook gebeuren, maar ik wilde eerst ff metal-dinge zoeken aangezien ik Metal toch nog altijd vetter vind dan Nike of iets dergelijks.

Gewoon zwart petje kopen en zo'n patchje voor op je jas en dan patch op pet en je hebt een metal pet

Zenial

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-03-2004 1:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 19:27 schreef Chelman het volgende:
Ook zijn Ralph Lauren Polo petjes wel fijn. Die hebben alleen een aparte pasvorm die niet bij iedereen goed staat.

NEEEeeee niet dat lamme debiele-paardjes-merk

'Ik heb een paardje op mijn overhemd staan, nu ben ik goed gekleed'

(sorry, sentimenten spelen op, hehe)

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 19-03-2004 7:26 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Maar dat is toch hip?

F*ck hippies

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-03-2004 8:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 1:31 schreef Dwaallicht het volgende:
NEEEeeee niet dat lamme debiele-paardjes-merk

'Ik heb een paardje op mijn overhemd staan, nu ben ik goed gekleed'

(sorry, sentimenten spelen op, hehe)

Valt wel mee.

Het is echter zo dat de strandaard RL dingetjes een goede kwaliteit voor weinig geld bieden. En die petjes zijn gewoon onverwoestbaar.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Orion
Usericon van Orion
Posted 19-03-2004 8:40 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 19:49 schreef testement het volgende:
ach ik heb toch al wat aardig spul besteld vanuit de large, verder ook nooit problemen mee gehad.

hmm elke keer als ik iets bestel is het er niet krijg toch de !!@##%^&!^&%@$%$!@*( koorts!

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 19-03-2004 17:30 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

LARGE! BLAG

Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 23-03-2004 15:37 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

De large heeft soms best wel leuke dingen.

Heb bovenstaande net besteld

Large heeft ook aardig wat leuke CD's, altijd makkelijk zo'n mailorder, hoef je niet naar de winkel te lopen ;-)

zo kan ie wel weer

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 23-03-2004 15:40 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 23 maart 2004 15:37 schreef Babylon het volgende:
Large heeft ook aardig wat leuke CD's

Alleen als je smaak mainstream, je portemonnee groot en je irritatiegrens hoog is...

Zenial

Sater
Usericon van Sater
Posted 23-03-2004 15:43 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Mwah, er staan altijd wel leuke dingetjes in voor rond een tientje, maar die kan ik elders ook halen en de service is schrikbarend achteruit gegaan de laatste jaren.

@Zenial: Geld al binnen voor die Tiamat cd?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-03-2004 15:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik heb de nieuwe large niet eens gekregen potverdikkie

Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 23-03-2004 15:44 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 15:40 schreef Zenial het volgende:
Alleen als je smaak mainstream, je portemonnee groot en je irritatiegrens hoog is...

Mijn portemonnee is groot, alleen de inhoud is niet zoveel

Veel CD's die ik zoek hebben ze ook niet, maar sommigen toch wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 23-03-2004 15:45]

zo kan ie wel weer

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-03-2004 15:54 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 15:40 schreef Zenial het volgende:

Wat een onzin. In de Large staan echt veel klassiekers (vaak re-release) voor een prikkie.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-03-2004 15:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en dolly het schaap met achteringang.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2004 15:57 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Er staan erg veel leuke/goede cd's in voor ongeveer 10 euro ja; Alleen jammer dat ik die krengen al gekocht heb toen ze uitkwamen.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-03-2004 16:00 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 15:55 schreef ghoulliette het volgende:
en dolly het schaap met achteringang.

En idd een hoop van dat soort onzin. Maar niemand verplicht mij die zooi te kopen en zolang ik nog steeds goede en goedkope cd's zie in de large vind ik het een prima catalogus.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 23-03-2004 16:13 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 16:00 schreef Dunne_Hein het volgende:
En idd een hoop van dat soort onzin. Maar niemand verplicht mij die zooi te kopen en zolang ik nog steeds goede en goedkope cd's zie in de large vind ik het een prima catalogus.

Precies.

Er staat ook teveel zooi van Slipknot, Him en Korn enzo in, maar daar moet je gewoon omheen kijken

zo kan ie wel weer

Curunír
Usericon van Curunír
Posted 23-03-2004 21:47 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

Ik vind de large ook nog goed i.v.m. goedkope cd's en platen. En hun serie Kit Rae-zwaarden.
Ik ga mijn bestelling morgen eens doen: Suden Uni van MoonSorrow en een cd van Korpiklaani.

"I find your lack of faith disturbing."

Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 23-03-2004 21:49 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Hmm toen ik Moonsorrow bestelde bij Large, kreeg ik hem niet

Dat was alleen niet Suden Uni, maar Voimasta ja kunniasta.

Gelukkig waren alle andere CD's er wel.
Edit: voor de duidelijkheid.. alle cd's die ik besteld had dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 23-03-2004 21:55]

zo kan ie wel weer

Endstille
Usericon van Endstille
Posted 08-04-2004 18:50 by Endstille Wijzig reactieProfiel van EndstilleQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/Diseased

YES de large...fuck it ...ken beter ergens anders shirts/cd´s kopen en nog voor veel goedkoper ook

[Dit bericht is gewijzigd door Endstille op 08-04-2004 18:51]

nekro
Usericon van nekro
Posted 08-04-2004 18:59 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ben genaaid door de Large volgens mij...Zit nu al 2 maanden op m'n shirtje te wachten

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com