|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is zeer vriendelijk van je. Maar ik heb hier ook nog van die red-sox dingen liggen van vroeger. Maar dan doe ik nog liever m'n Belga Fire/pukkelpop '97 petje op , dat zit tenminste goed. |
|
ach ik heb toch al wat aardig spul besteld vanuit de large, verder ook nooit problemen mee gehad. zzz |
|
quote: Schizofreen and me, ik bestel wel es wat leuks |
|
quote: pff, idd, hier en daar wel leuek aanbiedingen bij de cd's, maar die zaken vind ik vaak ook bij de platenbeoren aan +/- dezelfde prijs ("two from the vault"- serie zelfs goedkoper) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Gewoon zwart petje kopen en zo'n patchje voor op je jas en dan patch op pet en je hebt een metal pet Zenial |
|
quote: NEEEeeee niet dat lamme debiele-paardjes-merk 'Ik heb een paardje op mijn overhemd staan, nu ben ik goed gekleed' (sorry, sentimenten spelen op, hehe) |
|
Maar dat is toch hip? F*ck hippies |
|
quote: Valt wel mee. Het is echter zo dat de strandaard RL dingetjes een goede kwaliteit voor weinig geld bieden. En die petjes zijn gewoon onverwoestbaar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hmm elke keer als ik iets bestel is het er niet krijg toch de !!@##%^&!^&%@$%$!@*( koorts! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
LARGE! BLAG |
|
De large heeft soms best wel leuke dingen. Heb bovenstaande net besteld Large heeft ook aardig wat leuke CD's, altijd makkelijk zo'n mailorder, hoef je niet naar de winkel te lopen ;-) zo kan ie wel weer |
|
quote: Alleen als je smaak mainstream, je portemonnee groot en je irritatiegrens hoog is... Zenial |
|
Mwah, er staan altijd wel leuke dingetjes in voor rond een tientje, maar die kan ik elders ook halen en de service is schrikbarend achteruit gegaan de laatste jaren. @Zenial: Geld al binnen voor die Tiamat cd? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik heb de nieuwe large niet eens gekregen potverdikkie |
|
quote: Mijn portemonnee is groot, alleen de inhoud is niet zoveel Veel CD's die ik zoek hebben ze ook niet, maar sommigen toch wel. [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 23-03-2004 15:45] zo kan ie wel weer |
|
quote: Wat een onzin. In de Large staan echt veel klassiekers (vaak re-release) voor een prikkie. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
en dolly het schaap met achteringang. |
|
Er staan erg veel leuke/goede cd's in voor ongeveer 10 euro ja; Alleen jammer dat ik die krengen al gekocht heb toen ze uitkwamen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: En idd een hoop van dat soort onzin. Maar niemand verplicht mij die zooi te kopen en zolang ik nog steeds goede en goedkope cd's zie in de large vind ik het een prima catalogus. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Precies. Er staat ook teveel zooi van Slipknot, Him en Korn enzo in, maar daar moet je gewoon omheen kijken zo kan ie wel weer |
|
Ik vind de large ook nog goed i.v.m. goedkope cd's en platen. En hun serie Kit Rae-zwaarden. Ik ga mijn bestelling morgen eens doen: Suden Uni van MoonSorrow en een cd van Korpiklaani. "I find your lack of faith disturbing." |
|
Hmm toen ik Moonsorrow bestelde bij Large, kreeg ik hem niet Dat was alleen niet Suden Uni, maar Voimasta ja kunniasta. Gelukkig waren alle andere CD's er wel. Edit: voor de duidelijkheid.. alle cd's die ik besteld had dus. [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 23-03-2004 21:55] zo kan ie wel weer |
|
YES de large...fuck it ...ken beter ergens anders shirts/cd´s kopen en nog voor veel goedkoper ook [Dit bericht is gewijzigd door Endstille op 08-04-2004 18:51] |
|
Ben genaaid door de Large volgens mij...Zit nu al 2 maanden op m'n shirtje te wachten |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |