|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee. Een audio-DVD is een DVD waar alleen maar geluid op staat (daarom dus de aanduiding audio-DVD) en dus alleen af te spelen is in een DVD-speler (en dus niet in een gewone CD-speler, vandaar dat ze dat er dus ff bij zeggen). Het kan zijn dat een audio-DVD een Dolby Surround 5.1-mix bevat of iets dergelijks, waarvoor op een gewone CD gewoon geen ruimte zou zijn. Of de DVD bevat nog een hele stapel bonustracks die op een CD'tje niet zouden passen. Het verschil tussen een audio-DVD en een audio-CD is dus dat er op een DVD meer past en dat de DVD alleen in een DVD-speler af te spelen is, maar verder dienen ze precies hetzelfde doel, namelijk het opslaan van enkel geluid. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 07-06-2004 0:14] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
De Large...Ach,in 1997 vond ik 'em nog heerschen...Nu dus niet meer.Ik heb mn winkels waar ik mn shirts,cd's ed haal en op festivals sla ik ook meestal m'n voorraad in. Plus,in zo'n kataloog shirts ed kopen doe ik niet graag.Liever eerst passen Bespaard me vaak ook een heleboel verzendkosten You will beg me to kill you!!! |
|
De prijzen in dat soort bladen zijn echter zo laag, dat je de verzend kosten er snel uit hebt. Tenminste dat is mijn ervaring. Red de fietsen de winter door. |
|
De Large is nou niet bepaald het blad dat bekend staat als goedkoop. Of je moet het over de aanbiedingen hebben (cd's voor 7,50 ofzoiets), maar verder bestel ik liever in Duitsland (NB ).. En eigen bestel ik liever helemaal niet! Metalmarkten afstruinen, & concerten en festivals heerscht veel meer ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nee, oke maar ik doelde ook eigelijk op andere bladen. Large heeft wel lekkere aanbiedingen. BTW Ik wacht nu al 2 weken op m'n cds. Red de fietsen de winter door. |
|
quote: zal wel bijna aankomen (nog e weekje of zo, tenzij het uit stock is) Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Ik hoop het, en dan nog hopen dat ze het allemaal hebben. Red de fietsen de winter door. |
|
quote: Yup,metalmarkets,festival en concert shopping.That's more like it.En,daar kan je ook koopjes doen.cd's aan 5 pleuro,shirts aan 10,... You will beg me to kill you!!! |
|
Ja, vooral die beurs in Utrecht laatst Mijn bestelling is trouwens binnen, 2 ongeveer dus. Red de fietsen de winter door. |
|
quote: Bedankt voor de uitleg |
|
quote: Zal ik maar even de moeite doen van op Graspop de metalmarket in te lopen als ik dit zo lees Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nadat ik hem 6 keer besteld heb en 2 keer een mailtje gestuurd te hebben heb ik eindelijk duidelijkheid. De Large zou namelijk pas gisteren verstuurd worden voor diegene die hem hadden besteld. Mijn broer heeft hem dus ook al besteld en er is dus een kans dat hij vanmiddag 9 keer in de bus valt. Maar ik vermoed dat hij er niet bij zit. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |