|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
in principe gaat de large vanuit de brievenbus meteen door naar de clico |
|
quote: Ik bestel regelmatig bij Displeased en ik heb alleen maar goede ervaringen, ik heb mijn bestelling altijd binnen 1 week in huis. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ik wou net zeggen |
|
Binnen 1 week they rule !!! Dat heb ik nog nooit mee mogen maken, dat een bestelling d'r binnen1 week was !!!! * Maar nu eerst naar de displeased site !* |
|
Ze hebben een beter assortiment en zijn nog goedkoper ook, en als je bestelling boven de 20 pleuro is hoef je geen verzendkosten te betalen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Nou, m'n bestelling is onderweg......Eens kijken hoelang het deze keer duren gaat |
|
quote: Als jij snel betaald zijn zij ook snel. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Wat heb je besteld? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Necrophagia : Black Blood Vomitorium mcd Severe Torture : Misanthropic Carnage cd Enslaved : Frost cd |
|
* als jij snel besteld zijn zij ook snel * Betaling regel ik vandaag of morgen even via internet, dan staat het vaak binnen twee dagen op de gewenste bankrekening. |
|
ik heb 'em weer binnen. zomer 2004. ik moest wel een beetje lachen om de "nieuwe" slayer shirts. oké, een reign in blood re-print is gaaf. maar om nou een show no mercy shirt gaan verkopen met achterop "show no mercy tour 1983", mja, vind ik niet zó. wat echt geweldig is, zijn die "vingerzweetbandjes" op pagina 140. Oud Vuil. |
|
Ik hoorde dat er ook Wacken shirts in staan zie je het al voor je...alle skatertjes met een wacken shirt aan straks (ook al zijn ze er niet geweest). |
|
quote: Als je bekenden in Duitsland hebt is Nuclear Blast ook wel interessant. Vaak heb je de handel binnen een week in huis. the only pleasure is pain |
|
is dat bezorgen erg prijzig? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: vooruit betalen: euro 3,75 postbode betalen: euro 6,50 creditkaart: euro 5,00 Oud Vuil. |
|
quote: Inderdaad erg jammer dat "show no mercy tour 1983" er op staat. Vind het namelijk wel een mooi shirt. |
|
ik bestel nog regelmatig dingen uit de large. geen CD's of shirts, die haal ik wel bij displeased, maar pas nog een filmposter en een nieuwe portemewallet en nog wat meer van dat kleine spul besteld. vind het nog steeds leuk om er doorheen te bladeren in ieder geval. en nu zag ik weer een Falkenbach CD voor 7,77 euro... |
|
quote: Er is vraag naar...dus worden ze gedrukt. Simpel toch? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ja die sturen het lekker snel op, bij de Large duurt bij mij echt tyfuslang voordat ik mijn bestelling binnenhebt. No-colours is trouwens ook goed |
|
quote: als ze dat 1983 weg hadden gelaten, had ik 't wel een tof shirt gevonden. Ik neem aan, dat er geen vraag naar oude jaartallen op shirts is. Oud Vuil. |
|
quote: Inderdaad, als dat er niet op had gestaan zou ik hem kopen, want staat beetje raar als ik met een shirt rondloop waar een tour uit 83 op staat. Kan moeilijk 4 jaar voor me geboorte naar een concert zijn geweest. |
|
heb die nieuwe catalogus ook weer gehad.. weinig leuks er in gezien trouwens. Enige wat ik zou willen hebben is het Slayer reign in blood shirt,maar als ze straks weer zo gruwelijk langzaam zijn met bezorgen dan Heb daar het Slayer eagle shirt vandaan, en het duurde godverdomme meer dan vier weken voor ik 'm had ! |
|
quote: ja ze zijn erg traag met bezorgen, duurt echt fucking lang |
|
Ja, als je nou de shit niet op voorraad hebt, zet het dan ook niet in je catalogus !!! Of zorg tenminste dat je zelf de zooi ergens SNEL vandaan kunt halen. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |