|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
In de nieuwe Large staat toch wel een hele mooie Opeth - Deliverance poster en ik wil een patch van de Happy Tree Friends |
|
Ja dat probleem heb ik dus ook. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Da's helemaal niet apart..die dingen kunnen ze waarschijnlijk aan de straatstenen niet meer kwijt nu nu-metal langzaamaan toen-metal begint te worden. En het jammere aan de funshirts in de Large vind ik dat iedereen ook meteen weet dat het uit de Large komt en dat de grappen erop dan al niet meer leuk zijn. |
|
die grappen op die large shirts verzinnen ze zelf en de large mensen hebben dus overduidelijk nog minder humor dan ik. |
|
Mijn pa komt me net de large brengen, dat word weer gieren geblazen. I am the 1%. |
|
hebbie 'm nu pas ??? Waar woon je, de Achterhoek ??? |
|
quote: toen-metal. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 23-05-2004 0:45] Oud Vuil. |
|
Kheb hem al zeker 2 weke !!! Kzal der nog is wa in bestelle sé !!! All Hail Metal |
|
Dimmu Borgir als nick....kut ik dacht dat de mijn e triest was... |
|
is ie ook |
|
|
|
Ancient Rites - Dim carosa (digi) en Ancient Rites - And the hordes stoot as one voor maar 3.99 bij de Large :S |
|
Ik krijg de large nog wel maar ik kijk er eigenlijk nooit meer in. Maar als er zelfs prijzen zijn zoals de poster boven me aangeeft, dan kijk ik nog even! |
|
quote: Er zijn een aantal cd's in de aanbieding voor 7,77 euro en als je de catalogus en de website goed doorzoekt, kom je er nog wat meer tegen die 3,99 euro kosten. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ja is de large nog wel interessant voor cd's e.d. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Bedankt voor de tip! Ik neem aan de het gewoon http://www.large.nl is? Ja dus. [Dit bericht is gewijzigd door Fist op 23-05-2004 22:06] |
|
quote:Er staat best wat leuk goedkoop spul in. Ik zal mijn geluk ook eens beproeven en er op hopen dat alles leverbaar is. |
|
quote: Inderdaad, ik bestelde een jaar geleden ook wat. (paar maiden cdtjes en een maiden patch ofzo) ALLES was niet meer leverbaar! I am the 1%. |
|
Best oke qua cd's vind ik nog Candlemass - from the 13th sun voor 8 eypo bolt thrower - the IVth crusade voor 10 eypo Death - Symbolic 7 eypo angel witch - angel witch 10 eypo gisteren besteld, eventjes de pricekillers doorkijken alleen. |
|
Tsss, ik had je nog wel zo gewaarschuwd !!! Eigenwijs, he ?? |
|
quote: Ik heb meestal net iets meer geluk, maar ik heb bij hun inderdaad nog nooit gehad dat ik alles kreeg wat ik besteld had. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Je WeEt0g Ik Ga MiJn EiGeN wEg, Ik BeN nIeT vOoR nIeTs AlToW! I am the 1%. |
|
quote: Bah, vieze alto, ga je dreads wassen, nu ! Vort ! |
|
Dat zijn geen dreads, ik heb gewoon krullend aarshaar I am the 1%. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |