|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: van het woord "snel" hebben ze nog nooit gehoord |
|
Toch is het volgens mij alleen maar van de laatste tijd dat ze zo godvergeten langzaam zijn...Totaan dat gedoe met m'n Slayer shirtje nooit problemen er mee gehad...Misschien is het de schuld van dat Duitse bedrijf waar mee ze nu een samenwerkings verband hebben Wie het weet mag het zeggen |
|
GODVERDOMME! (of is dit niet het godverdomme-topic... ) Zit ik die hele catalogus door te bladeren, haal er een aantal leuke titels tussenuit voor weinig geld. Ga ik alles nog ff nakijken op hun website, staan een aantal titels die wel in de nieuwe catalogus staan, op de website aangegeven als (tijdelijk) niet meer leverbaar. Ik snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen dat als de catalogus nog geen week oud is, er al geen reet meer van klopt... Bestellen bij de Large valt tegenwoordig onder de wet op de kansspelen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
das altijd. alle leuke artikelen zijn nooit verkrijgbaar. Large = André Hazes leeft!! |
|
ja dan moet je 4x achter elkaar je bestelling veranderen omdat niks meer leverbaar is, terwijl het nog wel op de site staat |
|
quote: Het is logisch dat een kleine postorder bedrijf zoals de Large niet alles op voorraad heeft. Vaak wordt er met JIT bestellingen gewerkt e.d. Dit is bij large echter helaas niet erg JIT. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nope, ze noemen het SHIT. F*ck hippies |
|
De drinkhoorn heerscht! |
|
Staan wel een aantal coole Stephen King DVD's in ... The Stand, Hearts in Atlantis |
|
Het zal misschien aan mij liggen maar ze hebben steeds minder. Ik spaar die 12-inch figures van Tortured Souls (laatste catalogus stond die voor de helft van de prijs) maar dit keer nix. Moet ik weer moeite gaan doen om die dingen hier te krijgen (ik heb nou eenmaal graag voorgekauwde brokjes ) En qua cd's. Ik hou nou eenmaal niet van Doro. Had die van Grimfist nog via Large willen bestellen, maar helaas...OP (had hem al wel gedownload, maar van goede bands heb ik ook graag het schijfje). *zucht* |
|
quote: Niet om het een of ander, maar die Grimfist is leverbaar via Cold Blood Industries, Displeased, Metal Maiden en NLStore (en toen ben ik opgehouden met zoeken). (De enige reden dat ik zelf de Large catalogus nog inkijk, is puur voor de aanbiedingen. Voor (vrij) recente cd's kijk ik wel ergens anders.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Deed me vaag ergens aan Heidevolk denken.. Maarruh...over niet te leveren spullen: zo lang ik al lid ben van de Large (ook alweer 10 jaar gok ik) moest ik altijd wel eens wachten of werd er iets nageleverd. Wat me ook (een beetje) tegenvalt: sieraden zijn in het echt veel groter/grover (Alchemy!) dan op de foto. En de maten die ze daarbij zetten kloppen ook niet. |
|
sieraden zijn gay en moet je ook gewoon niet kopen de laatste keer dat ik wat bestelde bij Large was een jaar of 4 geleden, ik vind het een nogal populair op elk gebied iets hebbend blad, behalve op mijn gebied... dat was toen iets van een shirt of iets dergelijks, en daar heb ik 2 maanden op moeten wachten tot ik die eindelijk kreeg beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Jamaar jamaar ik ben een meisje, dan mag dat... |
|
Ik denk dat ik een aantal posters en een Nintendo t-shirt ga bestellen. |
|
Het ghostbusters shirt heerscht enorm Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
heb nog geen problemen gehad met bestellingen die te laat kwamen. Moet me dringend dat piratenshirtje bestellen Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: ik ook! |
|
Hmpff... staat weer veel te veel in... meer dan mijn portemonnee verdragen kan! Wel weer appart dat ze dan weer aanbiedingen hebben met alleen maar Korn, Marilyn Manson, Metallica en andere nu shit (nou heb ik op zich niks tegen deze bands) |
|
quote:dan is het goedgekeurd interesse in nog meer sieraden? ik heb nog een 5-tal ringen waarvan ik er wel 2 of 3 kwijt wil ik wil van me gayheid af [Dit bericht is gewijzigd door possess me op 17-05-2004 11:59] beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Bedankt voor het zoeken. (bespaart mij weer moeite... ) |
|
Vind het allemaal erg duur Shirts met prijzen van 19,99 [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 17-05-2004 22:01] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
De Traces Of Death serie is nu redelijk betaalbaar, dus die heb ik samen met Verval besteld, en nu maar hopen dar het ook echt leverbaar is. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik krijg de Large al een tijdje niet meer. Elke keer bestel ik hem via internet maar ook nu sturen ze hem niet meer op. Ik blijf het wel een aardig boekje vinden. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |