|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah er staan nog wel wat grappigs in. Maar je zult toch altijd zien dat het niet leverbaar is. |
|
Op p 32/33 en 34/35 staan leuke aanbiedingen...waarom zou ik het dan laten uit die "snert catalogus" te bestellen? Ok,Nuclear Blast, Displeased Records en Black attack zijn stukken beter, maar ach...Bij Large heb ik tot nu toe nog geen klachten. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Dan weet je wel bij wie je het kunt/moet aanklagen. |
|
quote: Ik bestel liever bij ColdBloodIndustries dan bij Nuclear Blast. |
|
quote: Must check that one out than Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Levering is snel (mits je je gehele poscode invoert ) en altijd op voorraad. www.coldbloodindustries.com [Dit bericht is gewijzigd door Fist op 24-05-2004 20:13] |
|
quote: Enige nadeel is dat ze niet zo heel veel kunnen leveren, maar wat ze kunnen leveren... tering, sneller kan het gewoon niet. Ik had op een dinsdag mijn bestelling geplaatst en gelijk via internetbankieren het geld overgemaakt en geloof het of niet, maar de donderdagochtend daarop stond de postbode voor de deur met de cd's die ik besteld had. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ancient Rites - Dim Carosa (digi) Ancient Rites - And the hordes stood as one Battlelore - Where the shadows lie Dead Soul Tribe - A murder of crows Vader - Litany LP Nevermore - Enemies of reality LP Happy Tree Friends (patch) nog geen 41 euro bij elkaar . De large rulez |
|
Na 4 keer bestellen heb ik hem nog niet. Antwoord op mijn mail krijg ik ook al niet. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Heb je 'm straks 4 keer op je deurmat Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Beter dan geen één keer Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: |
|
Die death cd's zijn wel goedkoop ja, ik moet er nog steeds een aantal van kopen. 10 eurie de stuk Lekker een verzendkosten van 6,50. Dikke vinger met die toko [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 25-05-2004 20:23] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Haha inderdaad, als je het 's ochtends besteld en geld overmaakt heb je zelfs de kans dat hij de volgende dag er al ligt. Dat is pas gokken . |
|
Mooi nu nog tama zildjan tama vic firth pearl en remo... [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 25-05-2004 22:06] |
|
quote: Da's alleen via Kiala of met rembours. Als je het netjes door Selektvracht laat bezorgen en het geld overmaakt of met een machtiging betaalt, betaal je 3,75 euro verzendkosten (da's iig iets draaglijker dan 6,50 euro...). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
[...is binnengekomen Gaat iemand hier nog iets uit bestellen?] maak er een fikkie van.. piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: HTF heerschen man! |
|
quote: oh. hehe. Ok, zal dat is bekijken dan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Gister ook maar wat inkopen gedaan: Onkel Tom Angelripper - Das blaueste Album der Welt Tankard - Disco Destroyer Nuclear Assault - Game Over En nog zo'n 3 cd box met Kreator, Sodom en Rebellion. Bij elkaar zo'n 35 euro Nu nog maar hopen dat ik alles krijg. I am the 1%. |
|
Ik kreeg eindelijk een mailtje dat ze hem spoedig zouden opsturen Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: heb je daar meer info over? |
|
quote: sorry ken ze niet |
|
|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |