|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Begin je al flinke armspieren te krijgen . Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Nee, wel een dikke pens. |
|
Zometeen maar weer eens op die langlaufmachine staan. Ja, alleen staan Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: jij avonturier, jij! Pas maar op dat je haar niet door de war raakt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zijn wilde-wuifkapsel? |
|
quote:Haha, prachtig. Waar? Vanmiddag zo'n 1,5 uur krachttraining gedaan; rug, schouders, triceps, benen en een buik. Daarna nog 20 minuten op zo'n hardloopband gestaan, ging heel aardig. Zo nog ff balletje gooien op't rugbyveld. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Netjes Ik ben na een pauze van een aantal jaar weer gaan roeien. En het begint nu weer echt lekker te lopen. Gister intervaltraining gedaan, zwaar kapot, maar het herstel ging snel. Dus het herstelvermogen zit alweer enorm in de lift. Zo lekker om je fysiek weer goed te voelen. No regrets and no remorse... |
|
Zondag, lekker weer, ga ik echt sporten? Lijkt er verdomd veel op. 'Ben vast ziek.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Succes Ik ga vandaag alleen een stukje wandelen. Morgen wordt een zware (sport)dag. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Fitness beëindigd als gevolg van verwijdering en niet het gevoel dat het betalen voor een ander jaar. Nu weer terug naar huis met old-school dumbels aan de gang. |
|
Die zinnen zijn raar. Maar ach, het is je eerste post. Vandaag een nieuwe bodyshape (barbels) les maken. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik volg het ook maar half.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Sinds half januari zo'n 2 x p/w fitness na een maand geen progressie te hebben ontdekt gaat het de laatste 2 weken weer lekker |
|
Ben fanatiek aan het thuistrainen. Moest een paar weken geleden van de trainer meer kracht- en leningheidstraining gaan doen. Was behoorlijk slappe hap allemaal. Kun je natuurlijk naar de sportschool gaan, maar met een groot huis, fitnessbal en simpele gewichten kom je al een heel end. Ik vond dit wel de beste combi voor het trainen van armen, schouders én beenlenigheid: Record staat nu op 24 seconden. Lang leve de zelfontspanner en de zwartwitfilterfunctie om een vermoeide kop te verdoezelen. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 23-05-2011 22:40] Verrassend triviaal |
|
Wauw! Respect I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Echt goed, wat Nix zegt: RESPECT!!! |
|
Stoer en sexy, I approve! |
|
ik like het ook wel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Is het al geluk je haar te borstelen met een borstel tussen je tenen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Pffoe, netjes. |
|
Nou, dan durf ik nog wel wat te plaatsen. Idee: langzaam weer terugscharen naar de grond, been- buik- en arm-spieren. Hier ben ik nog hard op aan het oefenen. De naald. Opsteekbeen moet in verlengde van standbeen. Vergt oefenmethoden die niet in een Chinese circusschool zouden misstaan. Op het paard, met handvatten (armen aantrekken en kin op de borst) lukt het beter: Afijn, genoeg. Morgen weer paardtraining. quote: Eh.. kan aan gewerkt worden. Als kind kon ik wel liggend op mijn buik met mijn grote teen mijn oor krabben. Op zijn tijd best prettig. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 23-05-2011 23:11] Verrassend triviaal |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hardlopen met gips is verre van ideaal. Geen goede arminzet kunnen maken, zweet als pest zelfs rond deze tijd(en gips mag niet nat worden). Veel te strak ook dus mijn duim klopt als een gek. |
|
quote:Ziet er verdomd zwaar uit. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |