IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Lichamelijke opvoeding en andere zaken die Midas Dekkers niet kunnen bekoren [sporttopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-05-2011 22:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 22:49 schreef kwelgeest het volgende:
Ging hier vanavond beter dan verwacht. Afgelopen weekend de zeldzame combinatie van te veel sport en veel te veel alcohol.

Ooit een keer tijdens training gruwelijk hard op m'n schouder/rug gegooid, spieren hadden een goede klap gekregen en deden behoorlijk pijn. Zelfde avond veel gedronken en me verder goed uitgeleefd met uitgaan e.d.: geen centje pijn de volgende dag


Quis moderabat ipsos moderatores?


Nix
Usericon van Nix
Posted 31-05-2011 22:54 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Week verplicht sport-vrij.



(Ik heb natuurlijk wel paalgehangen gister. )


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2011 22:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 22:53 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ooit een keer tijdens training gruwelijk hard op m'n schouder/rug gegooid, spieren hadden een goede klap gekregen en deden behoorlijk pijn. Zelfde avond veel gedronken en me verder goed uitgeleefd met uitgaan e.d.: geen centje pijn de volgende dag
Ik merk het wel als ik te veel gezopen heb in het weekend. Dan zijn de spieren niet goed hersteld of hebben een klap van het alcohol(mis/)gebruik gehad. En afgelopen weekend was episch. Komt bij dat ik vrij-, zater- en zondag al bij al zo'n vijf a zes uur gesport heb (krachttraining, rugbytraining/spel, wedstrijd, horecavoetbaltournooi. Dat in combinatie met ook nog es niet al te gezonde eten is een vermoeid lichaam, is niet optimaal presteren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 31-05-2011 23:02 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 17-05-2012 12:40]


Verrassend triviaal


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-05-2011 23:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 22:59 schreef kwelgeest het volgende:
Ik merk het wel als ik te veel gezopen heb in het weekend. Dan zijn de spieren niet goed hersteld of hebben een klap van het alcohol(mis/)gebruik gehad. En afgelopen weekend was episch. Komt bij dat ik vrij-, zater- en zondag al bij al zo'n vijf a zes uur gesport heb (krachttraining, rugbytraining/spel, wedstrijd, horecavoetbaltournooi. Dat in combinatie met ook nog es niet al te gezonde eten is een vermoeid lichaam, is niet optimaal presteren.

Klopt ook, die keer bij mij kwam gewoon goed uit

Fikse inspanning dan van het weekend En dan ook nog met slecht eten erbij Waar had je horecavoetbaltoernooi mee, dan?

Hier de sport: zaterdag opgetreden met zware bas om de nek/rug, maandag 4 ton zand heen en weer geschept en omgespeld en vandaag 2 uur bezig geweest met een vlakke zandbodem maken over 25 meter; hehehe, zo is het niet meer nodig een nieuwe sport te vinden


Quis moderabat ipsos moderatores?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-05-2011 23:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 23:02 schreef Ohneschwanz het volgende:
Thanks. Ik had eens een site gevonden met tutorials, bookmark staat op mijn andere laptop, zal ' m eens voor je opzoeken.
Ik vind grondtraining gewoon leuk om te doen, maar het trainen op de oefenbok e.d. komt ten behoeve van het 'echte werk':
http://i21.photobucket.com/albums/b289/jorgmungandr/Voltige_juni_2010_8.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b289/jorgmungandr/bronneger.jpg
jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b289/jorgmungandr/386332885_SS6Uv-M.jpg
Etc.
Wellicht ga ik weer wedstrijden starten, mis de kitscherigheid van de sport.

Cool, thanks

Het echte werk hoef ik dan weer niet, ook knap maar niet mijn ding Maar het balanceren zo, en tegelijkertijd je lenigheid en kracht trainen is wel echt gaaf. Vond dat destijds met jiu jitsu ook mooi om te doen

edit: LOL@bron-neger, trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 31-05-2011 23:05]


Quis moderabat ipsos moderatores?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2011 23:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 23:03 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Waar had je horecavoetbaltoernooi mee, dan?


Ozzy Apeldoorn. Ben zaterdagnacht in Apeldoorn beland en had m'n sportbroekje toch nog onder m'n kleren aan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 31-05-2011 23:06 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Aan je balans werken is altijd goed.

En eh.. tsjah, in deze sport zijn de hetero mannen ook.. schaars.
Edit: tsjah.. dorp hier in het noorden. Tamelijk geniaal idd. :')

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 31-05-2011 23:07]


Verrassend triviaal


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-05-2011 23:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 23:05 schreef kwelgeest het volgende:
Ozzy Apeldoorn. Ben zaterdagnacht in Apeldoorn beland en had m'n sportbroekje toch nog onder m'n kleren aan.



Wel een beetje gay, dat laatste
quote:
Op 31 mei 2011 23:06 schreef Ohneschwanz het volgende:
Aan je balans werken is altijd goed.

En eh.. tsjah, in deze sport zijn de hetero mannen ook.. schaars.
Edit: tsjah.. dorp hier in het noorden. Tamelijk geniaal idd. :')

Ik heb wel aardige balans, dat scheelt, maar wel goed om je ervan bewust te zijn hoe je die zorgvuldig bewaart: scheelt veel kracht (en omvallen ). Oh, en bij vechtsport scheelt het voortdurend onderuit getrapt en omgeduwd worden

Kan me voorstellen dat er weinig hetero's aan mee doen


Quis moderabat ipsos moderatores?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2011 23:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 23:09 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Wel een beetje gay, dat laatste

Was een reden voor, maar totaal oninteressant verhaal. Komt er opneer dat ik zaterdag eigenlijk nog ectief had moeten doen, het koud kreeg, broek aantrok en'm niet meer uitgedaan heb.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-05-2011 23:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 23:11 schreef kwelgeest het volgende:
Was een reden voor, maar totaal oninteressant verhaal. Komt er opneer dat ik zaterdag eigenlijk nog ectief had moeten doen, het koud kreeg, broek aantrok en'm niet meer uitgedaan heb.

Je hoeft je niet te verantwoorden hoor, lieverd


Quis moderabat ipsos moderatores?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2011 23:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 23:12 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor, lieverd
Owjawel, ZM-gesprekken kan je niet genoeg uitmelken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 31-05-2011 23:14 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Geef het inderdaad nou maar gewoon toe. Je vindt die broekjes fijn zitten en het past bij je.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 31-05-2011 23:15]


Verrassend triviaal


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2011 23:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 23:14 schreef Ohneschwanz het volgende:
Geef het inderdaad nou maar gewoon toe. Je vindt die broekjes fijn zitten en het past bij je.
God, wat zijn die dingen gay.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-05-2011 23:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 23:13 schreef kwelgeest het volgende:
Owjawel, ZM-gesprekken kan je niet genoeg uitmelken.

Ridicuul, dit.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 31-05-2011 23:17 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 22:54 schreef Nix het volgende:
Week verplicht sport-vrij.
(Ik heb natuurlijk wel paalgehangen gister. )

Oei, vanwege je voet? Stom!

Durf eindelijk weer een riskante afsprong te doen waarmee ik ooit mijn kruisbanden heb gescheurd. Juist door de aarzeling doe je hele stomme dingen, zoals inhouden, niet ver genoeg wegdrukken of goed genoeg opvangen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 31-05-2011 23:18]


Verrassend triviaal


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 01-06-2011 1:17 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Vanavond weer geprobeerd een-armig op te trekken kom nu niet alleen uit de schouder maar ook een stukje uit de elleboog.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 01-06-2011 1:39 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 31 mei 2011 14:34 schreef kwelgeest het volgende:
Bedoel je hier herhalingen of vier setjes mee?


herhalingen.


Een kleine snol zit zo vol.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-06-2011 10:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2011 1:39 schreef SkinPeeleR het volgende:
herhalingen.
Maar jij doet/deed toch al jaren aan krachttraining of haal ik je nu met iemand door de war.

Zelf heb ik zo'n twee jaar zo goed als niet gesport. Zo'n zeven maanden geleden begonnen met rugby, zo'n vier maanden geleden krachttraining er weer bij opgepakt en nu zo'n anderhalve maand echt aan het opletten dat ik het gehele lichaam per week goed pak.
Zowel military press dumbbels als met losse halters bovenkant borst pak ik:

1x 12x 20
1x 8x 26
1x 8x 30
1x 12x 30

En dan eigenlijk omdat de dunbbels niet hoger gaan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-06-2011 14:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Roland Garros is bezig,

ik denk terug Marcello Rios,
de Chileen die ooit op nr 1 stond zonder een Grand Slam te winnen.




wat een kerel

Ríos' career has been marked by a number of controversies.

After achieving the number one in singles, an Argentine reporter ask him what it felt like to be at the same status as Guillermo Vilas; he answered "Vilas was No. 2 and I'm No. 1."[citation needed]
He was fined US$10,000 for speeding during the 1998 Stuttgart tournament.[5]
In a confusing incident, he ran over his physical trainer, Manuel Astorga, with his jeep, leaving him gravely injured at the foot. Astorga was later fired as trainer.[5]
After a magazine published some photos of him dancing seductively with a woman at a Paris disco, his girlfriend Giuliana Sotela broke up with him. Later, during a Davis Cup press conference, he read a letter, asking Sotela for forgiveness. He ended the press conference in tears.[6]
He was accused by his second wife, María Eugenia Larraín, of throwing her off of his car while visiting his daughter in Costa Rica. Larraín arrived to Santiago's airport in dramatic fashion, in a wheelchair and showing multiple bruises on her legs. He claimed those bruises were caused by falling while skiing.[5]
He was arrested in Rome in 2001 after he punched a taxi driver in the nose and then had a fight with the policemen arresting him.[6]
In 2003, while training for a Davis Cup tie with Ecuador, he allegedly urinated on some men in a La Serena bar's bathroom and was later expelled from his hotel after being accused of swimming nude. As a consequence, the Chilean team missed a flight to Ecuador the following day. He later apologized for the incidents.[5][7]
In 2003 he and a friend were expelled from a Santiago bar after insulting other clients and being involved in a brawl with some waiters. Both were arrested and later released.[5]
He reportedly told Monica Seles to move her "fat ass" while on a lunch queue, but he has denied this.[6]
During the 1997 Wimbledon tournament he commented that grass was for "cows and soccer" and not suitable for tennis play.[6]
He was disqualified from the 2000 Mercedes-Benz Cup tennis tournament in Los Angeles, California during a first round match with Gouichi Motomura of Japan and fined US$5,000 for saying "fuck you" to the chair umpire.[6]
During a post-match interview at the Basel tournament, he insulted a journalist under his breath after she asked him whether he had Native American ancestry.[8]
He tried to moon some reporters who were recording him while partying outside his apartment in Reñaca.[6]
He fired his coach Larry Stefanki shortly after he became World No. 1, claiming that he wanted to go in a different direction.
He won the Prix Citron 'award' several different years (many in a row) for being the most disagreeable player on tour.




[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-06-2011 14:55]


signature


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 16-06-2011 18:20 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Lichte spierpijn, maar ik kon me nog vrij makkelijk 50 keer achter mijn rug opdrukken en ook optrekken op het campusbord ging alleraardigst. Niet slecht na vier weken in het gips.


Nix
Usericon van Nix
Posted 16-06-2011 21:12 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Hoe gaat dat, achter je rug opdrukken?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-06-2011 21:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Vandaag met mijn vriendin toch maar eens een gym-membership genomen. Goede deal wel, fitness + zwembad + spa ineen (met Olympisch zwembad). Meteen maar even geprobeerd ook. Tjesus wat is mijn conditie verrot tegenwoordig


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Nix
Usericon van Nix
Posted 16-06-2011 21:44 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

De spa is het gevaarlijkst


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-06-2011 21:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nog niet geprobeerd, maar ik vrees inderdaad dat dat de ingeplande fitness activiteiten wel eens kan gaan overschaduwen...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen