|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
6 weken verplichte stop Enkelbanden verpoert, verdulleme I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ga aankomende week weer sporten I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hihi, die posts zo bij elkaar; I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Onze zomerstop houdt morgen op. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dat is fijn. Blijf wel gewoon grondtraining doen, anders voel ik mij zo 'n papzak. Merk wel dat ik alsnog steeds sterker word, hoewel ik niet zwaarder train. Gisteren een ladenkast op mijn schouders vijf trappen afgedragen. Yeah. Verrassend triviaal |
|
Obelix, jij! Ik heb eindelijk weer les gegeven I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Mooi stuk gemountainbiket vandaag, Twickel-route gereden: 70km parcours, 95 km in totaal, 4u37. Natte bende ook, af en toe meer zwemmen dan fietsen, paar aardige stukken singletrack ook, maar veel parallel aan breed pad/weg, recht en weinig uitdagend. Mooie omgeving dat wel, met wat leuke stukken rustig aan en vlak, beetje van de omgeving genieten. |
|
Lekker hardloopweer weer. Ging eindelijk weer eens lekker. |
|
Ja, heb je hardgelopen door de storm? Gisteren slecht opgewarmd, dus kreeg ineens enorme kuitkramp tijdens een ingewikkelde oefening. Heb er nu nog last van, zal wel iets verrekt hebben. Verrassend triviaal |
|
Ja, fijn weer. In het zonnetje je in het zweet werken vind ik maar niks.Vroeger bij voetbal vond ik dit ook altijd mooi weer, slidings maken van een paar meter en zo. |
|
quote:Hhmmzz, ik zag net optijd dat dit Schuurman/öme JMK niet is. Anders had hier nu iets met straatpezen en negers gestaan. Stomme kat. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Achja is het seizoen, waarschijnlijk zag je het juiste mannetje om mee te paaien. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: He, wat een agressie toch weer. Ga sporten, misschien helpt het. En fijn dat Elite ook weer aan het verwachtingspatroon van non-humor voldoet. Vind ik geruststellend, dit soort terugkerende gebeurtenissen. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 07-09-2011 12:24] Verrassend triviaal |
|
Agressie? En sporten, ja. Zo bankdrukken. Nog een dubio voor de rugbytraining vanavond. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Zo hebben mensen iets om aan vast te houden in het woelige leven van dit forum ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Goed bezig! quote: Mijn dank is groot. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 07-09-2011 12:29] Verrassend triviaal |
|
quote: Pfff, kan nog steeds niet fatsoenlijk paalhangen I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Minder. Hier is mijn knie nog steeds aan het bitchen. Kruisbanden zijn gay en overrated. Verrassend triviaal |
|
Banden, sowieso. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Net in 45 minuten (18km door de regen met tegenwind) naar m'n werk gefietst. Telt dat? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Officieel moet je toch wel een uur achter elkaar actief zijn om het sporten te noemen vind ik.. Maar vooruit met regen en tegenwind rekenen we het maar een keer als sport(ief) |
|
En polsstokhoogspringers dan? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Met het goede gesprek van vrijdagavond met Black Jew over o.a. stress in het achterhoofd, ben ik vanochtend toch (ondanks mijn pijnlijke heup en spieren) maar weer eens gaan roeien. Het ging nog best goed ook, maar het fijnste is dat ik me nu weer kan ontspannen. No regrets and no remorse... |
|
quote:Is het inmiddels al beter? No regrets and no remorse... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |