|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Mwah. |
|
quote:Hardlopen is sowieso verre van ideaal en zaterdag had ik er nog zin in ook! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hardlopen is gaaf. |
|
quote: Is het ook wel. Heb mijn record niet meer verbroken. Kom net thuis van training. Ben nu helemaal verrot. Eerst een uur op paard getraind, daarna nog actief bezig geweest op de oefenton. Arme billen en schouders. Dat wordt weer een week raar lopen en moeite hebben met je jas aantrekken. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 24-05-2011 22:54] Verrassend triviaal |
|
quote: Wauw! Zo ver ben ik nog niet met mijn yogalessen, ik was al blij toen ik laatst dit kon: [Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 25-05-2011 8:23] |
|
Yoga kan inderdaad ook intensief zijn. Doe je dat hier in Groningen? Ik houd het bij voltige. Zit er wel over na te denken om eens in de week te gaan zwemmen. Goede beweging die toch je rug en gewrichten wat ontziet. Verrassend triviaal |
|
respect voor die TL-bakken in je woonkamer Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Woon antikraak in een oud MBO. Dan heb je dat. Heb eigenlijk meer respect voor de stoppenkast en de krachtstroomaansluitingen, maar die zie je niet op de foto. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 25-05-2011 15:44] Verrassend triviaal |
|
HARD! maarre, ff serius: knappe shit die je daar ff flikt op die foto's...... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dank je. Gisteren is het op de training op het paard gelukt om de naald volledig te doen, dus been compleet doorgestrekt in het verlengde van het staande been op te steken. Op de grond kom ik hiervoor zo 'n 30 graden te kort, met handvatten red ik het laatste stukje ook. Mijlpaal, al kan ik nu bijna niet lopen van de spierpijn. Is nog even wennen. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 25-05-2011 16:20] Verrassend triviaal |
|
quote: Ja in Groningen, bij Happy Yoga. Ik ben van plan na de zomer ook dansyoga (combi van ballet en yoga) erbij te doen. Ik zwem ook 2 keer per week. |
|
Respect voor jullie! |
|
Hell yeah, Groningen is goed bezig.. ik drink nu nog ff een biertje terwijl de bbq aan staat Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik geloof (voel) dat ik een onstoken voet heb. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
min ik had een verrotte knie van het hardlopen, maar nu ik nieuwe schoenen heb, heb ik nergens meer last van... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik heb een tijdje flink gerookt, dan heb ik totaal geen zin in sport meer. Inmiddels een week gekapt en ik voel de drang al weer opkomen, jee. Nu nog even een goed plek zien te vinden voor m'n klimtouw, ringen en rekstok. Handstand enzo zou ik graag doen maar dat gaat voorlopig niet lukken... |
|
quote: Schoenen zijn inderdaad heel belangrijk. Dat zal bij mij het probleem niet zijn. Ik heb in ieder geval al vervangers gevonden voor mijn lessen van de komende week I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Gisteren sowieso al bij al meer dan drie uur gesport. Binnen nu en een paar minuten op naar wedstrijdvoorbereiding. Pfff.... Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Gisteren snotverkouden mijn persoonlijk record verbroken. Schuindrukken borst met dumbells: 4x32kg per arm. Oude record stond op 4x28kg per arm. Nieuwe aanpak werkt goed. lichaamsgewicht blijft gelijk maar ik begin langzamerhand weer uit mijn shirts te groeien. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Gaaf! |
|
quote:Bedoel je hier herhalingen of vier setjes mee? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Was vanavond een nieuwe draai aan het oefenen op de oefenbok, maar gleed weg. Nu heb ik een brandblaar op mijn poot van de bekleding en een schaafwond op mijn muil. Fail. Zaterdag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Verrassend triviaal |
|
Verder was je wel goed bezig, aan die foto's te zien. Gaaf, hoor Misschien moet ik zoiets ook maar gaan doen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ging hier vanavond beter dan verwacht. Afgelopen weekend de zeldzame combinatie van te veel sport en veel te veel alcohol. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |