IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Lichamelijke opvoeding en andere zaken die Midas Dekkers niet kunnen bekoren [sporttopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-05-2011 21:52 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 mei 2011 23:06 schreef Ohneschwanz het volgende:
Eh.. kan aan gewerkt worden. Als kind kon ik wel liggend op mijn buik met mijn grote teen mijn oor krabben. Op zijn tijd best prettig.


En dat is ook duidelijk de manier waarop je er het meeste van geniet. Kijk maar naar honden en katten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 24-05-2011 21:55 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Mwah.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-05-2011 21:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2011 20:51 schreef Nimbus het volgende:
Hardlopen met gips is verre van ideaal. Geen goede arminzet kunnen maken, zweet als pest zelfs rond deze tijd(en gips mag niet nat worden). Veel te strak ook dus mijn duim klopt als een gek.
Hardlopen is sowieso verre van ideaal en zaterdag had ik er nog zin in ook!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 24-05-2011 21:56 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Hardlopen is gaaf.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 24-05-2011 22:54 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2011 21:49 schreef kwelgeest het volgende:
Ziet er verdomd zwaar uit.

Is het ook wel. Heb mijn record niet meer verbroken.

Kom net thuis van training. Ben nu helemaal verrot. Eerst een uur op paard getraind, daarna nog actief bezig geweest op de oefenton. Arme billen en schouders. Dat wordt weer een week raar lopen en moeite hebben met je jas aantrekken.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 24-05-2011 22:54]


Verrassend triviaal


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 25-05-2011 8:23 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2011 20:13 schreef Ohneschwanz het volgende:







Wauw! Zo ver ben ik nog niet met mijn yogalessen, ik was al blij toen ik laatst dit kon:



[Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 25-05-2011 8:23]


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 25-05-2011 15:23 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Yoga kan inderdaad ook intensief zijn. Doe je dat hier in Groningen?

Ik houd het bij voltige. Zit er wel over na te denken om eens in de week te gaan zwemmen. Goede beweging die toch je rug en gewrichten wat ontziet.


Verrassend triviaal


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 25-05-2011 15:29 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

respect voor die TL-bakken in je woonkamer


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 25-05-2011 15:38 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Woon antikraak in een oud MBO. Dan heb je dat. Heb eigenlijk meer respect voor de stoppenkast en de krachtstroomaansluitingen, maar die zie je niet op de foto.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 25-05-2011 15:44]


Verrassend triviaal


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 25-05-2011 16:09 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

HARD!

maarre, ff serius: knappe shit die je daar ff flikt op die foto's......


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 25-05-2011 16:19 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Dank je.
Gisteren is het op de training op het paard gelukt om de naald volledig te doen, dus been compleet doorgestrekt in het verlengde van het staande been op te steken. Op de grond kom ik hiervoor zo 'n 30 graden te kort, met handvatten red ik het laatste stukje ook. Mijlpaal, al kan ik nu bijna niet lopen van de spierpijn. Is nog even wennen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 25-05-2011 16:20]


Verrassend triviaal


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 25-05-2011 19:02 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2011 15:23 schreef Ohneschwanz het volgende:
Yoga kan inderdaad ook intensief zijn. Doe je dat hier in Groningen?



Ja in Groningen, bij Happy Yoga. Ik ben van plan na de zomer ook dansyoga (combi van ballet en yoga) erbij te doen. Ik zwem ook 2 keer per week.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-05-2011 19:29 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Respect voor jullie!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 25-05-2011 19:44 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Hell yeah, Groningen is goed bezig.. ik drink nu nog ff een biertje terwijl de bbq aan staat


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Nix
Usericon van Nix
Posted 26-05-2011 10:23 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik geloof (voel) dat ik een onstoken voet heb.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 26-05-2011 13:08 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

min

ik had een verrotte knie van het hardlopen, maar nu ik nieuwe schoenen heb, heb ik nergens meer last van...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


rotor
Usericon van rotor
Posted 26-05-2011 13:18 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Ik heb een tijdje flink gerookt, dan heb ik totaal geen zin in sport meer. Inmiddels een week gekapt en ik voel de drang al weer opkomen, jee.
Nu nog even een goed plek zien te vinden voor m'n klimtouw, ringen en rekstok. Handstand enzo zou ik graag doen maar dat gaat voorlopig niet lukken...


Nix
Usericon van Nix
Posted 26-05-2011 13:24 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2011 13:08 schreef irritante klootzak het volgende:
min

ik had een verrotte knie van het hardlopen, maar nu ik nieuwe schoenen heb, heb ik nergens meer last van...



Schoenen zijn inderdaad heel belangrijk. Dat zal bij mij het probleem niet zijn.


Ik heb in ieder geval al vervangers gevonden voor mijn lessen van de komende week


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-05-2011 10:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Gisteren sowieso al bij al meer dan drie uur gesport. Binnen nu en een paar minuten op naar wedstrijdvoorbereiding. Pfff....


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 28-05-2011 14:21 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Gisteren snotverkouden mijn persoonlijk record verbroken.

Schuindrukken borst met dumbells: 4x32kg per arm.
Oude record stond op 4x28kg per arm.

Nieuwe aanpak werkt goed. lichaamsgewicht blijft gelijk maar ik begin langzamerhand weer uit mijn shirts te groeien.


Een kleine snol zit zo vol.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 31-05-2011 14:31 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 23 mei 2011 20:13 schreef Ohneschwanz het volgende:
Ben fanatiek aan het thuistrainen. Moest een paar weken geleden van de trainer meer kracht- en leningheidstraining gaan doen. Was behoorlijk slappe hap allemaal.
Kun je natuurlijk naar de sportschool gaan, maar met een groot huis, fitnessbal en simpele gewichten kom je al een heel end. Ik vond dit wel de beste combi voor het trainen van armen, schouders én beenlenigheid:




Record staat nu op 24 seconden.
Lang leve de zelfontspanner en de zwartwitfilterfunctie om een vermoeide kop te verdoezelen.


Gaaf!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2011 14:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2011 14:21 schreef SkinPeeleR het volgende:
Gisteren snotverkouden mijn persoonlijk record verbroken.

Schuindrukken borst met dumbells: 4x32kg per arm.
Oude record stond op 4x28kg per arm.

Nieuwe aanpak werkt goed. lichaamsgewicht blijft gelijk maar ik begin langzamerhand weer uit mijn shirts te groeien.
Bedoel je hier herhalingen of vier setjes mee?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 31-05-2011 22:42 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Was vanavond een nieuwe draai aan het oefenen op de oefenbok, maar gleed weg. Nu heb ik een brandblaar op mijn poot van de bekleding en een schaafwond op mijn muil. Fail.
Zaterdag nieuwe ronde, nieuwe kansen.


Verrassend triviaal


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-05-2011 22:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Verder was je wel goed bezig, aan die foto's te zien. Gaaf, hoor

Misschien moet ik zoiets ook maar gaan doen


Quis moderabat ipsos moderatores?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2011 22:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ging hier vanavond beter dan verwacht. Afgelopen weekend de zeldzame combinatie van te veel sport en veel te veel alcohol.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen