IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Lichamelijke opvoeding en andere zaken die Midas Dekkers niet kunnen bekoren [sporttopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 09-10-2011 13:31 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Aardig, maar nog niet weer vanouds. De druk die op de enkelbanden komen wanneer ik klem met m'n benen is nog vervelend.

Ach ja, komt allemaal goed

Jij ook weer aan het sporten? Zo ineens?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 09-10-2011 14:02 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Heeft z'n tijd nodig denk ik. Komt vast goed ja

Het gaat het hele jaar al op en af. Dan roei ik weer een poosje en dan komt de klad er in. Meestal door stress. Ik kamp nog met fysieke klachten nav mijn burn out en bij de minste of geringste stress krijg ik een enorme fysieke reactie.

Maar het komt goed hoor. Het is niet in een jaar gekomen, dus het heeft gewoon tijd nodig. En goed stressmanagement. Morgen maar eens met mijn leidinggevende over mijn werkbelasting praten.

[Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 09-10-2011 14:03]


No regrets and no remorse...


LLn
Usericon van LLn
Posted 09-10-2011 18:55 by LLn Wijzig reactieProfiel van LLnQuote dit berichthttp://www.wix.com/llvizion/llvizion

quote:
Op 7 oktober 2011 15:27 schreef Nix het volgende:
En polsstokhoogspringers dan?


Die trainen wel meer dan alleen het sprongetje voor de wedstrijd volgens mij!

En iets meer ontopic:
Vandaag weer gewonnen met rugby! Won 2 out of 2 en vandaag met 1 persoon minder in ons team!


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 09-10-2011 19:39 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 7 oktober 2011 13:58 schreef LLn het volgende:
Officieel moet je toch wel een uur achter elkaar actief zijn om het sporten te noemen vind ik.. Maar vooruit met regen en tegenwind rekenen we het maar een keer als sport(ief)
Dus voetbal is eigenlijk geen sport?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 15-10-2011 21:30 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Lekker mountainbike tochtje vanochtend. Best fris nog zo vroeg, wel mooi ook, met de dauw en de zonnestralen tussen de bomen door. 93km in totaal.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-01-2012 20:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Nadal - Djokovic


signature


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 01-02-2012 22:28 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Mensen hier die aan karate doen? Net mijn eerste les gehad, Goju-Ryu. Viel niets tegen, leuk. Voelde me, onverwacht, ook nogal goed over mijn eigen conditie toen ik het merendeel van de beginners al na warming-up zag instorten.


You have time. You are doing fine.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-02-2012 23:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2012 22:28 schreef intothevoid het volgende:
Ryu


Toen ik dat las begon ik automatisch op de A-knop te rammen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 02-02-2012 4:55 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 1 februari 2012 22:28 schreef intothevoid het volgende:
Mensen hier die aan karate doen? Net mijn eerste les gehad, Goju-Ryu. Viel niets tegen, leuk. Voelde me, onverwacht, ook nogal goed over mijn eigen conditie toen ik het merendeel van de beginners al na warming-up zag instorten.


ik heb 11 jaar aan karate gedaan, Wado Ryu.. Nederlands kampioen geweest in (ik geloof) 2006. Heb het altijd erg leuk gevonden maar op een gegeven moment was de lol er wel een beetje af.. Voor een wedstrijd was je de hele dag in de weer terwijl je feitelijk nog geen uur daadwerkelijk je wedstrijden draait.. Maargoed die verveling sloeg bij mij echt pas naar een jaar of 10 toe al mis ik het tegenwoordig af en toe wel stiekem weer


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 02-02-2012 7:48 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 1 februari 2012 23:17 schreef BenKnuckles het volgende:
Toen ik dat las begon ik automatisch op de A-knop te rammen.


HAAAAAAJOOOKEN!!


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 15-02-2012 22:14 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2012 4:55 schreef drdennuz het volgende:
ik heb 11 jaar aan karate gedaan, Wado Ryu.. Nederlands kampioen geweest in (ik geloof) 2006. Heb het altijd erg leuk gevonden maar op een gegeven moment was de lol er wel een beetje af.. Voor een wedstrijd was je de hele dag in de weer terwijl je feitelijk nog geen uur daadwerkelijk je wedstrijden draait.. Maargoed die verveling sloeg bij mij echt pas naar een jaar of 10 toe al mis ik het tegenwoordig af en toe wel stiekem weer

Goed late reactie, maarre, zonde! Voor zover ik begreep zijn er in de stijl die ik doe überhaupt geen wedstrijden. Hoeft voor mij ook niet zonodig, toen ik nog aan judo deed haalde ik daar ook mijn voldoening nooit uit.
Gaat vooralsnog in ieder geval erg lekker. Ik ben de enige man bij de introductiecursus en de vrouwen die mee doen zijn gemiddeld zo'n anderhalve meter lang. Ik train dus vooral met de sensei, harde baas tot en met. Die kerel laat niets van me heel, maar ik leer wel tien keer zo snel.


You have time. You are doing fine.


Nix
Usericon van Nix
Posted 03-06-2012 20:44 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Whooooooooohooooooooooooo

Certificaat intructeur HIIT gehaald!!!




















[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 03-06-2012 20:47]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 03-06-2012 21:15 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2012 20:44 schreef Nix het volgende:
Whooooooooohooooooooooooo

Certificaat intructeur HIIT gehaald!!!











Gefeliciteerd!


Hatsjikidee!


Nix
Usericon van Nix
Posted 03-06-2012 21:17 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Dank, ben ook super blij!


Hoe staat het met jouw sportcarrière?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 03-06-2012 21:22 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Nog steeds goed, 2x per week inmiddels. Bevalt prima Ronde stootzaktraining voor de conditie en het meppen en een ronde free fight training voor de conditie en de technieken.

Ga je nu ook echt lesgeven? Het lijkt me niet echt iets dat je heel veel uur per dag kan doen qua intensiviteit of zie ik dat verkeerd?


Hatsjikidee!


Nix
Usericon van Nix
Posted 03-06-2012 21:30 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik geef al les sinds 2008, o.a. paaldansen, zumba en een krachttraining les. Deze les, HIIT, duurt slechts een half uurtje maar dan ben je echt helemaal kapot


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 03-06-2012 21:36 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Klinkt goed. Als ik er toevallig eens tegenaan loop hier in de buurt(proefles ofzo) ga ik het eens proberen. Ben benieuwd of ik het volhou dat half uur...

Volgende week een extra free fight training met stokken (aanval/ verdediging etc). Zin in


Hatsjikidee!


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-01-2013 17:40 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Tijd voor GRIT vanavond.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-01-2013 17:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wat is dat? Eerste Pilates les voor mij vanavond, ben benieuwd.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-01-2013 17:57 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

High intensity interval training van Les Mills, 30 min. Het zwaarste dat ik ooit gegeven/gedaan heb. Training voor kracht, explosiviteit en uithoudingsvermogen met gebruik van gewichten.

Hierboven staat nog wel een filmpje van de try-out GRIT toen het nog de werknaam HIIT had.



[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 29-01-2013 17:58]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-01-2013 17:58 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Pilates is eigenlijk nog best heftig voor je core


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-01-2013 18:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

doet er iemand hier aan Brazilian butt lift?


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-01-2013 18:04 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Eh? Ik durf het niet te googlen...


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-01-2013 18:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

doe maar gerust!

hier:

http://www.fitnessmagazine.com/workout/butt/exercises/5-minute-brazilian-butt-workout/



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-01-2013 18:07]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-01-2013 21:20 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2013 17:58 schreef Nix het volgende:
Pilates is eigenlijk nog best heftig voor je core

Ik was de enige man! Maar het was inderdaad best lastig. Wel goede workout. Ik heb het jaren geleden ook een paar keer gedaan, dat voelde toen erg goed.

Volgende week weer. Kijken of ik spierpijn heb morgen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen