|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft z'n tijd nodig denk ik. Komt vast goed ja Het gaat het hele jaar al op en af. Dan roei ik weer een poosje en dan komt de klad er in. Meestal door stress. Ik kamp nog met fysieke klachten nav mijn burn out en bij de minste of geringste stress krijg ik een enorme fysieke reactie. Maar het komt goed hoor. Het is niet in een jaar gekomen, dus het heeft gewoon tijd nodig. En goed stressmanagement. Morgen maar eens met mijn leidinggevende over mijn werkbelasting praten. [Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 09-10-2011 14:03] No regrets and no remorse... |
|
quote: Die trainen wel meer dan alleen het sprongetje voor de wedstrijd volgens mij! En iets meer ontopic: Vandaag weer gewonnen met rugby! Won 2 out of 2 en vandaag met 1 persoon minder in ons team! |
|
quote:Dus voetbal is eigenlijk geen sport? |
|
Lekker mountainbike tochtje vanochtend. Best fris nog zo vroeg, wel mooi ook, met de dauw en de zonnestralen tussen de bomen door. 93km in totaal. |
|
Nadal - Djokovic signature |
|
Mensen hier die aan karate doen? Net mijn eerste les gehad, Goju-Ryu. Viel niets tegen, leuk. Voelde me, onverwacht, ook nogal goed over mijn eigen conditie toen ik het merendeel van de beginners al na warming-up zag instorten. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Toen ik dat las begon ik automatisch op de A-knop te rammen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: ik heb 11 jaar aan karate gedaan, Wado Ryu.. Nederlands kampioen geweest in (ik geloof) 2006. Heb het altijd erg leuk gevonden maar op een gegeven moment was de lol er wel een beetje af.. Voor een wedstrijd was je de hele dag in de weer terwijl je feitelijk nog geen uur daadwerkelijk je wedstrijden draait.. Maargoed die verveling sloeg bij mij echt pas naar een jaar of 10 toe al mis ik het tegenwoordig af en toe wel stiekem weer |
|
quote: HAAAAAAJOOOKEN!! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Goed late reactie, maarre, zonde! Voor zover ik begreep zijn er in de stijl die ik doe überhaupt geen wedstrijden. Hoeft voor mij ook niet zonodig, toen ik nog aan judo deed haalde ik daar ook mijn voldoening nooit uit. Gaat vooralsnog in ieder geval erg lekker. Ik ben de enige man bij de introductiecursus en de vrouwen die mee doen zijn gemiddeld zo'n anderhalve meter lang. Ik train dus vooral met de sensei, harde baas tot en met. Die kerel laat niets van me heel, maar ik leer wel tien keer zo snel. You have time. You are doing fine. |
|
Whooooooooohooooooooooooo Certificaat intructeur HIIT gehaald!!! [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 03-06-2012 20:47] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Gefeliciteerd! Hatsjikidee! |
|
Dank, ben ook super blij! Hoe staat het met jouw sportcarrière? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nog steeds goed, 2x per week inmiddels. Bevalt prima Ronde stootzaktraining voor de conditie en het meppen en een ronde free fight training voor de conditie en de technieken. Ga je nu ook echt lesgeven? Het lijkt me niet echt iets dat je heel veel uur per dag kan doen qua intensiviteit of zie ik dat verkeerd? Hatsjikidee! |
|
Ik geef al les sinds 2008, o.a. paaldansen, zumba en een krachttraining les. Deze les, HIIT, duurt slechts een half uurtje maar dan ben je echt helemaal kapot I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Klinkt goed. Als ik er toevallig eens tegenaan loop hier in de buurt(proefles ofzo) ga ik het eens proberen. Ben benieuwd of ik het volhou dat half uur... Volgende week een extra free fight training met stokken (aanval/ verdediging etc). Zin in Hatsjikidee! |
|
Tijd voor GRIT vanavond. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wat is dat? Eerste Pilates les voor mij vanavond, ben benieuwd. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
High intensity interval training van Les Mills, 30 min. Het zwaarste dat ik ooit gegeven/gedaan heb. Training voor kracht, explosiviteit en uithoudingsvermogen met gebruik van gewichten. Hierboven staat nog wel een filmpje van de try-out GRIT toen het nog de werknaam HIIT had. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 29-01-2013 17:58] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Pilates is eigenlijk nog best heftig voor je core I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
doet er iemand hier aan Brazilian butt lift? |
|
Eh? Ik durf het niet te googlen... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
doe maar gerust! hier: http://www.fitnessmagazine.com/workout/butt/exercises/5-minute-brazilian-butt-workout/ [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-01-2013 18:07] |
|
quote: Ik was de enige man! Maar het was inderdaad best lastig. Wel goede workout. Ik heb het jaren geleden ook een paar keer gedaan, dat voelde toen erg goed. Volgende week weer. Kijken of ik spierpijn heb morgen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |