|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
daar hebben ze geen zin in denk ik. er is al zoveel nieuws, behalve in Zweden, om 20.00 uur had mijn tante er nog niks over gehoord |
|
quote: Gelukkig dan dat wij een monarchie hebben. |
|
weet je, nu Pim's bloed op een parkeerplaats van in Hilversum ligt, schijnen zijn iedeeen plotseling veel makkelijker geaccepteerd te worden. Of is het alleen bij mij, dat om me heen de Pim stemmers nu wel zeggen dat ze op hem wilde stemmen ? edit: typo [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 07-05-2002 17:34] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
dat is zo jah, opeens is het 'goed' om hem te loven. als je nu zegt dattie slecht was, ben je politiek niet correct en dat mag natuurlijk niet Je moeder. |
|
quote: hrm.. dat valt mij ook op. Iedereen zegt nu ineens dat hij voor Fortuyn zou stemmen "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Dat is toch normaal voor een Pim stemmer om dat te zeggen of mis ik nu iets? |
|
waarschijnlijk mis je wel wat, ja. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
inderdaad.. uit onderzoeken blijkt dat Pim wel zoveel zetels binnen zou slepen... maar als mensen voor tv gevraagt worden, blijkt dat er niemand op Pim stemt.. beetje vreemd denk je niet? En oppeens is hij niet meer... komt oppeens iedereen uit de hoek gekropen dat ze vervent voorstander van Pim zijn... |
|
jongens.... pim is dood! Don't touch me. I'm evil. |
|
Ik hoorde het vandaag, gaat lekker hier. Alsof het hem vermoorden ook maar iets helpt MuayThaigerrr!! |
|
quote: |
|
Zo juist het condoleance register getekend. dat gaat echt snel, zo'n 20 personen per minuut tekenen het register.. en dit is niet het enige register.. Ik las ook 1 gast die schreeft : ik haat homo's vuile k*nk*r racist..vuile bosflikker.. Ok wie discrimineerd nu?? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: die was nogal sarcastisch dus... Maar ik heb ook getekend vanmiddag ja, gaat echt snel ja! |
|
quote:sarcastisch.. in mijn ogen getuigd het maar weer van het niveau van dat soort mensen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik begrijp die gasten die gister in Den Haag zoveel rellen hebben geschopt echt niet toppunt van domheid. |
|
quote: dit was eg onverwachts nooit verwacht dat er iemand serieus ging reageren Don't touch me. I'm evil. |
|
ze zit in Frankrijk, gek |
|
quote:Zou die toch honger gekregen hebben? |
|
quote:'s ochtends op de dag dat Pim vermoord werd was er een stuk op de radio over bureau interview (geloof ik) die voorspelde dat LPF de grootste partij van NL zou worden. Dat bureau dacht dat de LPF veel te veel onderschat werd. Ik denk dat dat best wel eens waar zou kunnen zijn. |
|
quote: Nouja, het is opzich wel vrij effectief jah Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
iedereen is nu wel erg pimgestemd maarjah, volgend jaar natuurlijk niet meer zo erg, zo zonder pim zelf... en je kan wel op hem stemmen vooralsnog maar de stemmen komen dan terecht bij een zooitje ongeregeld en niet bij pim... Je moeder. |
|
Maar dat zootje ongeregeld heeft altijd nog het boek van Fortuyn waar ze zich aan vast kunnen klampen "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik vind het echt achterlijk dat ze besloten hebben om de verkiezingen gewoon door te laten gaan. De mensen die uberhaupt nog gaan stemmen zullen hoogst waarschijnlijk een protest stem uitten, of uit 'respect' op Pim stemmen. Dit wordt de meest waardeloze regering ooit. Trouwens, die stats van die Milieu offensief pagina zijn grappig: 3 mei 2002 5 4 mei 2002 4 5 mei 2002 5 6 mei 2002 16 7 mei 2002 53615 edit: plaatje was een beetje overdone + typo's [Dit bericht is gewijzigd door Koud op 07-05-2002 23:23] Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Heeft al iemand gehoord van de het (o, hoe typerend weer...) belgische vervolgje?? Een 81 jarige man uit Schaarbeke heeft deze ochtend drie immigranten doodgeschoten, en daarna ook nog hun huis in de fik gestoken... hij is er zelf ook in gebleven geloof ik. Weet iemand hoe het allemaal precies zit, want dit vind ik wel weer heel raar...? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |