IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : vervolgtopic op "Pim Fortuyn beschoten" Vorige pagina | Volgende pagina
mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 07-05-2002 23:49 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik was je voor Asherah

Hij was teleurgesteld dat Le Pen was verloren, en dat het Vlaams Blok uitgesloten wordt, en nu Pim, en zo zei hij tegen z'n buurmensen dat hij het dan maar zelf zou doen.. allochtonen neerknallen..

Dementie, 't is niet gemakkelijk..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-05-2002 23:51 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Sorry, had geen zin om alles te lezen...


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 07-05-2002 23:55 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Trek het je niet aan 't Was trouwens in een ander topic geloof ik.. 'k Vind het zelf niet meer


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-05-2002 2:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 mei 2002 23:36 schreef Asherah het volgende:
Heeft al iemand gehoord van de het (o, hoe typerend weer...) belgische vervolgje?? Een 81 jarige man uit Schaarbeke heeft deze ochtend drie immigranten doodgeschoten, en daarna ook nog hun huis in de fik gestoken... hij is er zelf ook in gebleven geloof ik. Weet iemand hoe het allemaal precies zit, want dit vind ik wel weer heel raar...?


Ik zou ook wel willen weten hoe dit allemaal zit...

Heeft het enig verband ofzo?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-05-2002 2:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik begin al weer aan te wennen dat hij dood is.

Wat ik echt ontoelaatbaar vindt is dat de finale Feyenoord - nogwat niet wordt uitgesteld!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 08-05-2002 7:37 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 8 mei 2002 2:38 schreef Mutilator het volgende:
Wat ik echt ontoelaatbaar vindt is dat de finale Feyenoord - nogwat niet wordt uitgesteld!!!


wat maakt dat nu uit?



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-05-2002 9:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Als je jezelf wil opwinden moet je de boel even lezen op www.volkskrant.nl.

Een voorbeeld:
quote:
En dat geldt ook voor Joost Schot die niet meer voor de SP zal kiezen. 'Ik ga uit respect voor Fortuyn op 15 mei op zijn partij stemmen', zegt de 35- jarige vrijwilliger in een bejaardenhuis. 'Ik zie dat als een eerbetoon aan de democratie én aan de verzetstrijders die in de oorlog voor de democratie hebben gevochten. Mijn oom is in de Tweede Wereldoorlog door de nazi's doodgeschoten. Ter nagedachtenis aan mijn oom stem ik op LPF.'


Oh, hell....


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 08-05-2002 10:07 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

ik weet niet of ik moet lachen of huilen...



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 08-05-2002 10:14 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Zoiets was wel te verwachten, Fortuyn is een martelaar geworden, heel dom van zijn tegenstanders om hem te laten vermoorden. Eigenlijk is het goed voor de rechtse beweging denk ik.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 08-05-2002 11:18 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ik heb het artikel gelezen. Er stond elders op de voorpagina dat de lijstrekkers en consorten de verkiezingen door laten gaan omdat ze vertrouwen hebben in de kiezers en dat deze verstandige keuzes zullen maken. Hier was ik het in de eerste instantie mee eens, maar nu ik het artikel heb gelezen waaruit Dwaallicht de meest typerende passage heeft geciteerd, trek ik mijn woorden enigszins terug.

[Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 08-05-2002 11:19]


SQT
Usericon van SQT
Posted 08-05-2002 11:22 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

*schud verslagen het hoofd*


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 08-05-2002 11:24 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Dat voorbeeld is beangstigend..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 08-05-2002 11:46 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik ga groenlinks stemmen.... voor tegengewicht...



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-05-2002 11:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2002 11:46 schreef Azagthoth het volgende:
Ik ga groenlinks stemmen.... voor tegengewicht...

Ikke dus SP.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-05-2002 11:56 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik ga gespannen zitten wachten op de verkiezingsuitslagen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-05-2002 12:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik weet nog steeds niet waar ik op ga stemmen.. Van mij hadden de verkiezingen uitgesteld mogen worden; niet alleen omdat dat mij ff goed uitkomt maar ook om iedereen ff af te laten koelen.

De kans dat veel mensen (zoals blijkbaar zelfs ex-SP-ers ) uit eerbetoon op Pim stemmen is zeer groot en heeft natuurlijk een belachelijke verkiezingsuitslag tot gevolg! En een belachelijke regering!

Ik WALG trouwens wel van de hypocritie van de gehele (afgezien van de SP) linkse vleugel; Pim had m.i. gelijk toen hij zei dat als hem iets zou overkomen, zij het klimaat gecreëerd zouden hebben Toen Pim nog leefde vonden ze hem een (
extreem) rechtse populist, en nu vinden ze hem opeens 'een charismatisch leider' Politiek correct hoor


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-05-2002 12:24 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Het worden zieke verkiezingen..

Er zijn een paar groepen stemmers±

1 Mensen die eerst op PIM gingen stemmen en nu niet meer omdat ze vinden dat de partij niet meer door zou moeten gaan z/pim en/of vinden dat er naast pim geen professionaliteit meer in de partij zit..

Deze groep lijkt mij helaas zeer klein..

°°°

2 Mensen die eerst op PIM gingen stemmen en nu nog steeds op PIM gaan stemmen, omdat ze vinden dat de partij door moet gaan en of een eerbetoon aan PIM willen geven door alsnog op hem te stemmen...

Deze groep is erg groot, maar niet verrassend, omdat dit immers al voorspeld was in de peilingen voor PIM s dood..

°°°

3 Mensen die eerst NIET op PIM gingen stemmen , en nu nog steeds niet op hem stemmen, omdat ze hier geen reden toe zien. Zij stemmen gewoon op de partij waarop ze van plan waren te stemmen..

Deze groep is natuurlijk nog steeds vrij groot, maar helaas zijn er wel veel afgevallen na Pims dood..

°°°

4 Mensen die eerst NIET op PIM gingen stemmen en nu WEL, omdat zij een soort van statement willen geven, willen laten zien dat ze het niet eens zijn met wat er is gebeurt (idioot natuurlijk, vrijwel niemand is het hiermee eens, alsof een pvda stemmer zou laten zien dat hij het ´niet erg´ vind ofzo) ,, of een eerbetoon aan PIM geven door op hem te stemmen, ,,, ..

Hier zit denk ik het grote gevaar van de verkiezingen.. er zullen ontzettend veel stemmers zijn die eerst op een andere partij zouden stemmen, nog zweefden, of eerst helemaal niet van plan waren te stemmen en nu dus wel, op PIM..

°°°

Mijn voorspelling dus (niet erg moeilijk) ..

1 Idioot hoge opkomst, misschien wel een van de hoogste ooit.. (immers, die paar laatste kiezers die niet wilden stemmen en nu nog niet, ook niet op pim, zullen misschien toch gaan, om een soort tegengewicht te vormen tegen de pimstemmers... hoop ik teminste)

2 Pim ´wint´ verkiezingen op zijn gemak ..


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 08-05-2002 13:28 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

wie weet zeker dat ie nog steeds gaat stemmen op LPF ?


zo, dat was mijn beurt dan weer


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-05-2002 16:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

niet meer... als je ziet wat een zooitje ongeregeld het is...

zal dan wel vvd worden ofzo...


Je moeder.


the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 08-05-2002 18:02 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

mischien niet helemaal on topic, maar ik moet hier nog even wat over kwijt, ondanks het feit dat ik het hele gebeuren erg grof en sneu(pimmetje had zijn premiers pak al uitgezocht...) vindt, iemand die zo veel met z'n kale kop op tv komt begin je te leren kennen niet waar.
wat loopt iedereen te zeiken over demonisering en bla bla bla...heeft pim niet zelf een klimaat gecreerd die potentieel geweld tegen buitenlanders provoceert...
ik hoor al mensen zeggen, pim was geen racist, en geweld tegen moslims is niet wat hij wou...maar wat denk je nu, als je populair bent en je zegt dingen als:we moeten een koude oorlog tegen de islam beginnen, de islam is een achterlijke cultuur, en meer van die dingen.
hoe je ze ook bedoeld dat soort uitspraken zet aan tot vervelende dingen, ik ken persoonlijk mensen die dat als uitnodiging tot turk trappen zien.
dus...andere lijsttrekkers hebben ook niet gezegd schiet pim dood.
de laatste dagen mag je ook geen anti fortuyn mening hebben want dan ben je een onmens, DIKKE LUL,wat nou janken over vrijheid van menigsuiting, maar als je nog steeds anti-pim bent word je half aangevlogen--fuck of--het programma kopspijkers van de vara wordt nu bestookt als zijnde onsmakelijk, demoniserend bla bla fucking bla kritiek mag niet meer????(als is het mischien onredelijke), dat is wel vrijheid van meningsuiting zeker.......


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-05-2002 18:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Komt omdat de man net dood is en mensen een stel apen zijn die met emoties net zo omgaan als met poep (het er te pas en te onpas uitschijten nl.). BLUUURGH
Dus.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 08-05-2002 18:27 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 8 mei 2002 12:24 schreef Valorian666 het volgende:
4 Mensen die eerst NIET op PIM gingen stemmen en nu WEL, omdat zij een soort van statement willen geven, willen laten zien dat ze het niet eens zijn met wat er is gebeurt (idioot natuurlijk, vrijwel niemand is het hiermee eens, alsof een pvda stemmer zou laten zien dat hij het ´niet erg´ vind ofzo) ,, of een eerbetoon aan PIM geven door op hem te stemmen, ,,, ..

Hier zit denk ik het grote gevaar van de verkiezingen.. er zullen ontzettend veel stemmers zijn die eerst op een andere partij zouden stemmen, nog zweefden, of eerst helemaal niet van plan waren te stemmen en nu dus wel, op PIM..
Juist, dat zou erg dom zijn. Ik hoop dat de mensen eerst goed nadenken voordat ze zo iets doen. Dan hebben ze er tenminste nog over gedacht, en zijn ze misschien wel op een andere gedahcte gekomen. Immers, WAT HEB JE AAN EEN DOOIE LEIDER??? De rest van de partij stelt geen fuck voor. Pim stelde in mijn ogen ook geen fuck voor, maar hij wist tenmiste nog IETS van politiek af.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-05-2002 18:38 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 8 mei 2002 18:02 schreef the beast het volgende:
mischien niet helemaal on topic, maar ik moet hier nog even wat over kwijt, ondanks het feit dat ik het hele gebeuren erg grof en sneu(pimmetje had zijn premiers pak al uitgezocht...) vindt, iemand die zo veel met z'n kale kop op tv komt begin je te leren kennen niet waar.
wat loopt iedereen te zeiken over demonisering en bla bla bla...heeft pim niet zelf een klimaat gecreerd die potentieel geweld tegen buitenlanders provoceert...
ik hoor al mensen zeggen, pim was geen racist, en geweld tegen moslims is niet wat hij wou...maar wat denk je nu, als je populair bent en je zegt dingen als:we moeten een koude oorlog tegen de islam beginnen, de islam is een achterlijke cultuur, en meer van die dingen.
hoe je ze ook bedoeld dat soort uitspraken zet aan tot vervelende dingen, ik ken persoonlijk mensen die dat als uitnodiging tot turk trappen zien.
dus...andere lijsttrekkers hebben ook niet gezegd schiet pim dood.
de laatste dagen mag je ook geen anti fortuyn mening hebben want dan ben je een onmens, DIKKE LUL,wat nou janken over vrijheid van menigsuiting, maar als je nog steeds anti-pim bent word je half aangevlogen--fuck of--het programma kopspijkers van de vara wordt nu bestookt als zijnde onsmakelijk, demoniserend bla bla fucking bla kritiek mag niet meer????(als is het mischien onredelijke), dat is wel vrijheid van meningsuiting zeker.......


dat laatste, is dat zo? ze waren anti-pim, das duidelijk maar zijn er nu idd mensen zo zielig die dat afzeiken terwijl dat voor de moord is geweest?

en trouwens ik vind de islam ook een achterlopende (en niet zoals de pers het verdraaid heeft: achterlijke) cultuur dus nu gaan mensen die het met mij eens zijn turken schoppen?

jah echt wel...


Je moeder.


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 08-05-2002 18:42 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2002 18:02 schreef the beast het volgende:
mischien niet helemaal on topic, maar ik moet hier nog even wat over kwijt, ondanks het feit dat ik het hele gebeuren erg grof en sneu(pimmetje had zijn premiers pak al uitgezocht...) vindt, iemand die zo veel met z'n kale kop op tv komt begin je te leren kennen niet waar.
wat loopt iedereen te zeiken over demonisering en bla bla bla...heeft pim niet zelf een klimaat gecreerd die potentieel geweld tegen buitenlanders provoceert...
ik hoor al mensen zeggen, pim was geen racist, en geweld tegen moslims is niet wat hij wou...maar wat denk je nu, als je populair bent en je zegt dingen als:we moeten een koude oorlog tegen de islam beginnen, de islam is een achterlijke cultuur, en meer van die dingen.
hoe je ze ook bedoeld dat soort uitspraken zet aan tot vervelende dingen, ik ken persoonlijk mensen die dat als uitnodiging tot turk trappen zien.
dus...andere lijsttrekkers hebben ook niet gezegd schiet pim dood.
de laatste dagen mag je ook geen anti fortuyn mening hebben want dan ben je een onmens, DIKKE LUL,wat nou janken over vrijheid van menigsuiting, maar als je nog steeds anti-pim bent word je half aangevlogen--fuck of--het programma kopspijkers van de vara wordt nu bestookt als zijnde onsmakelijk, demoniserend bla bla fucking bla kritiek mag niet meer????(als is het mischien onredelijke), dat is wel vrijheid van meningsuiting zeker.......


helemaal mee eens!


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 08-05-2002 18:48 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2002 18:38 schreef karnivoor het volgende:
dat laatste, is dat zo? ze waren anti-pim, das duidelijk maar zijn er nu idd mensen zo zielig die dat afzeiken terwijl dat voor de moord is geweest?

en trouwens ik vind de islam ook een achterlopende (en niet zoals de pers het verdraaid heeft: achterlijke) cultuur dus nu gaan mensen die het met mij eens zijn turken schoppen?

jah echt wel...


ten eerste jij bent niet iemand waar een grote groep van mensen tegen opkijkt en in geloofd ten tweede in een engels interview noemde de pim het backward, maar in verschillende nederlandse interviews gewoon achterlijk...(geloof me een hoop(domme) mensen interpeteren dat als islamieten zijn achterlijk=die marokanen die achter ons wonen zijn achterlijk)

een vraagje de islam loopt achter, het cristendom niet zeker???


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen