IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : vervolgtopic op "Pim Fortuyn beschoten" Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 1:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

volkert for president!


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 05-09-2002 9:14 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

hmm ze hebben zn vriendin nu ook opgepakt met een of ander lulverhaaltje. het klinkt mij gewoon als een extra dwangmiddel tegen volkert in de oren.
"moet je horen. als jij nog gewoon even meewerkt dan staat je vriendin weer in notime buiten en kan ze weer voor jullie kindje zorgen."

bah!


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Fire
Usericon van Fire
Posted 05-09-2002 9:28 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 5 september 2002 1:02 schreef Valorian666 het volgende:

Wat vinden jullie, moeten ze hem voeden of laten sterfen?
Hulp bij zelfdoding mag niet en hulp bij in leven houden ook niet Beetje krom allemaal.



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 05-09-2002 9:30 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

gewoon de sleutels kwijtraken en de camera uitpleuren, kijken hoelang meneer dan nog in hongerstaking is...


My madness, my sadness


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 05-09-2002 9:32 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 9:30 schreef winters rage het volgende:
gewoon de sleutels kwijtraken en de camera uitpleuren, kijken hoelang meneer dan nog in hongerstaking is...

euhm... ging het niet juist om die camera ?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 10:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 1:04 schreef Slechtheid het volgende:
Het volk wil gerechtigheid. Dus een proces. Dus Volkert, en dus willen ze dwangvoeding.
Zelf ben ik er op tegen.

zo wel frustrerend zijn als hij nooit zijn bek open zou trekken. ik zou zijn precize beweegredenen wel willen weten.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 05-09-2002 10:11 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Nog een..ik las gister dat ze nu met de dwangvoeding moeten gaan beginnen.Maar dwangvoeding is niet menselijk.

Ik kwam op dit:
Mag dwangvoeding?..nee eig niet

Maar mag je een moordenaar wel zijn straf laten ontlopen?Nee..

Ben benieuwd wat 'ze' gaan doen.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 05-09-2002 10:26 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Van kwee kwaden moet je de minste kiezen, dus ik denk dat er toch wel wordt overgegaan tot dwangvoeding, ook (of vooral) met de publieke opinie in het achterhoofd.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-09-2002 19:28 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Dwangvoeding, moet hij maar praten.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 05-09-2002 19:30 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 10:26 schreef DimmuChild het volgende:
Van kwee kwaden moet je de minste kiezen, dus ik denk dat er toch wel wordt overgegaan tot dwangvoeding, ook (of vooral) met de publieke opinie in het achterhoofd.


Dat is nu net m'n probleem met het hele verhaal, de publieke opinie hoort de rechtsgang niet te beinvloeden, dan zijn we weer terug bij de "heksen jacht".


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2002 19:31 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Dwangvoeding is juridisch gezien volgens mij niet mogelijk, anders hadden ze dat ondertussen wel gedaan. Misschien zoeken ze nu naar een maasje in de wet en vinden ze die nog wel.. maar zo niet, dan moeten ze maar die camera's , waar het uiteindelijk allemaal om gaat, uit zetten.

Het ergste wat er kan gebeuren is dat hij zelfmoord pleegt, en als ze de camera's aanlaten pleegt hij in principe ook zelfmoord, dus wat valt er te verliezen:


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 05-09-2002 19:33 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 1:10 schreef Jenje het volgende:
volkert for president!

Hier ga ik dan maar niet op in....


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-09-2002 19:33 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 19:31 schreef Valorian666 het volgende:
Dwangvoeding is juridisch gezien volgens mij niet mogelijk, anders hadden ze dat ondertussen wel gedaan. Misschien zoeken ze nu naar een maasje in de wet en vinden ze die nog wel.. maar zo niet, dan moeten ze maar die camera's , waar het uiteindelijk allemaal om gaat, uit zetten.

Het ergste wat er kan gebeuren is dat hij zelfmoord pleegt, en als ze de camera's aanlaten pleegt hij in principe ook zelfmoord, dus wat valt er te verliezen:
Waarom is dwangvoeding juridisch gezien niet mogelijk? Ik vind dat criminelen in Nederland veel te veel worden beschermd.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 05-09-2002 19:35 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 19:33 schreef Iskariot het volgende:
Waarom is dwangvoeding juridisch gezien niet mogelijk? Ik vind dat criminelen in Nederland veel te veel worden beschermd.


omdat je grond wettelijk, recht op zelf beschikking hebt, dus mag je zelf bepalen of je voeding tot je neemt.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2002 19:35 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 19:33 schreef Iskariot het volgende:
Waarom is dwangvoeding juridisch gezien niet mogelijk? Ik vind dat criminelen in Nederland veel te veel worden beschermd.


ik zeg 'volgens mij' .. ik weet het niet zeker, maar het lijkt me weer typisch iets voor Nederland dat dat gewoon niet mag. Ze zagen dit bovendien al aankomen (misschien de eerste weken niet, maar het is nou al 40 dagen ofzo bezig?), dus als het gewoon mag dan hadden ze het wel al gedaan.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-09-2002 19:38 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 19:35 schreef Dargull het volgende:
omdat je grond wettelijk, recht op zelf beschikking hebt, dus mag je zelf bepalen of je voeding tot je neemt.

Ook als je daar de rechtsgang mee tegen werkt? Beetje vreemd...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-09-2002 19:38 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-09-2002 19:39 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 19:38 schreef wladimir het volgende:

niks beters te doen???


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 05-09-2002 19:41 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 19:38 schreef Iskariot het volgende:
Ook als je daar de rechtsgang mee tegen werkt? Beetje vreemd...


vreemd ja, maar het strafrecht is een lagere wet dan de grondwet daarom gaat de grond wettelijke bescherming boven de normale wet.

En daar buiten houdt hij de rechtsgang niet tegen, alleen zal justitie nu zonder zijn verklaring moeten bewijzen dat hij schuldig is.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2002 19:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 19:41 schreef Dargull het volgende:
vreemd ja, maar het strafrecht is een lagere wet dan de grondwet daarom gaat de grond wettelijke bescherming boven de normale wet.

En daar buiten houdt hij de rechtsgang niet tegen, alleen zal justitie nu zonder zijn verklaring moeten bewijzen dat hij schuldig is.


Tjsa.. maar misschien zou hij anders ook wel niets zeggen, in de rechtszaal, en dan maakt het allemaal nog niets uit.. Behalve dan dat veel mensen hem natuurlijk liever in de cel zien dan dood door zelfmoord, al zouden sommigen dan wel weer liever zien dat hij de doodstraf zou krijgen .. lol

Heeft hij eigenlijk een eigen advocaat (ik bedoel dus niet zo'n prodeo)


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 05-09-2002 20:52 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2002 14:05 schreef Vinay het volgende:
ik vind ook dat er er dingen gezegd worden over Fortuyn als politicus ,die niet kloppen .
bijv. Pim is het symbool van democratie etc .
Het Poldermodel is volgens mij juist symbool van democratie . als alle partijen bijdragen aan betere oplossingen krijgen we een win win situatie (een situatie die beter is dan als er geen overleg zou zijn ). als sommige partijen dit overleg gebruiken om de regering ten val te brengen of goede besluiten dwars te liggen , slechts dan 'faalt' het poldermodel . de verantwoordelijkheid om het poldermodel goed te laten functioneren ligt bij de partijen . (zij moeten consructief zijn en met goede voorstellen komen )
een postief neveneffect van overleg is ook dat je alle partijen betrekt en zo zelfbewuste en zelfstandige burgers creeert ,die zonder politici zichzelf ook kunnen redden en welvaart kunnen creeren .




Poldermodel: "ik wil niet met de auto"
"ik wil niet met de trein"
oplossing: lopend naar Den Haag

win-win my ass, poldermodel is niets anders dan alle ideeën zo ontwrichten en samen laten gaan dat ze uiteindelijk allemaal niet werken.


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 06-05-2003 18:05 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Pim is 6 minuten over 6 op 6 mei geknald!
fucking blasphemisch, vermoord door de satan


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-05-2003 18:06 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

sorry... het moet echt ff...

WAT? Pim Fortuyn weer beschoten?



Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 06-05-2003 18:08 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 6 mei 2003 18:05 schreef elmar het volgende:
Pim is 6 minuten over 6 op 6 mei geknald!
fucking blasphemisch, vermoord door de satan


En in dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=463537
staat dat de anti christ een vegetarier is.

[Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 06-05-2003 18:08]


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


carnal forge
Usericon van carnal forge
Posted 06-05-2003 18:26 by carnal forge Wijzig reactieProfiel van carnal forgeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/necrobutcher

ik vroeg me eigenlijk af of die volkert dewd satanist was, want ik hoorde op het nieuws dat hij op 6 mei om 6uur en 6 minuten werd neergeknalt(666), of is dit gwoon toeval?? Varg vikernes deed dat ook altijd als hij een kerk n de fik zette, maar dan gloof ik in de 6e maand op de 6e dag en 6e uur.



Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen