IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : vervolgtopic op "Pim Fortuyn beschoten" Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-05-2002 11:19 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Gelukkig gaat het al beter. Nieuws: Albert de Booij, rechterhand van Pim Fortuyn, heeft zijn medewerking aan de Lijst Pim Fortuyn stopgezet. Hij zegt hiertoe maandag te hebben besloten, na de moord op Fortuyn. De Booij was in februari één van de oprichters van de Lijst Pim Fortuyn.

Volgens De Booij is hij alleen betrokken geraakt bij de Lijst Pim Fortuyn

omdat hij 'zijn vriend Pim' wilde helpen. 'Niet omdat ik politieke aspiraties had.'
(bron: http://www.volkskrant.nl)

Verder denken strafpleiter G. Spong en de rest van de advocaten van LPF erover om een aantal politici te vervolgen (o.a. Melkert en Rosenmöller) voor het aanzetten tot haat.

Vandaag gaat Pim 'six feet under' toch? Hopelijk zijn we dan van deze massahysterie af.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-05-2002 11:26 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

En uit de NRC:
quote:
ROTTERDAM, 11 mei. In het bestuur van de Lijst Pim Fortuyn (LPF) is verdeelheid ontstaan over de vraag wie de nieuwe partijleider moet worden. Bestuurslid J. Dost heeft zich opgeworpen als nieuwe leider. Maar mede-bestuurslid P. Langendam erkent die claim niet.
Dost zei gisteravond dat het zijn ambitie is de rust in de partij te herstellen. "Niemand weet waar hij aan toe is. Sommige kandidaten dreigen de partij in de steek te laten. Er is maar één leider en dat ben ik." In het tv-programma Nova zei LPF- woordvoerder en kandidaat-Kamerlid M. Herben gisteravond daarentegen dat híj voorlopig de partijleider is.

Langendam wijt de uitlatingen van Dost aan oplaaiende emoties. Hij kondigt aan dat het bestuur na de verkiezingen met enkele leden wordt uitgebreid.

Een van de mede-oprichters van de LPF, A. de Booij, heeft met onmiddellijke ingang zijn politieke activiteiten gestaakt. De Booij vindt dat zijn missie met Fortuyns dood is beëindigd. "Het was na de begrafenis einde oefening. We gaan over tot de orde van de dag. Ik heb geen politiek engagement."


Hahaha, hier kan ik mij nou vrolijk over maken .


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 11-05-2002 11:31 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

De herder is dood en de schaapjes knagen aan elkanders pootjes.

typisch.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 11-05-2002 11:32 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

het verval begint al, of eigenlijk was het al begonnen en raakt het nu in een stroomversnelling.
Er staat ook dat de partij dus wordt uitgebreid NA de verkiezingen. Dus je stemt nu op ze en vervolgens gaan mensen waarvan je nu nog niet weet wie het zijn van die stemmen profiteren. Weer een extra reden om niet op LPF te stemmen.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 11-05-2002 11:35 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Lijst Pim Fortuyn transformeert in Lijst Politiek Falen.

Gaaf zeg.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 11-05-2002 12:02 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik hoop echt dat LPF de boel afblaast. Het is nu gewoon vechten om een plaatsje in de 2e kamer ... en of dat nou met of zonder LPF gaat gebeuren dat zullen die LPF-leden worst zijn.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 11-05-2002 12:09 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

reactie op eerdere posts (in ander topic):
Ik vind het niet gewenst dat bepaalde mensen nu een aanleiding proberen te zoeken om de spanning tussen alle allochtonen en autochtonen op te voeren . niemand is daar van gediend .
als autochtonen problemen hebben met bepaalde allochtonen dan dient er zeker wat aangedaan te worden .
over geweld denk ik bijvoorbeeld dat zelfverdediging cursussen en, een andere houding tegenover criminelen, zouden bijdragen
(thai boxen ,tae kwondo , bodybuilding , gecombineerd ) en ook met woorden jezelf verdedigen als zelfverdedinging ,en ook dat er gezamenlijk iets aan gedaan wordt als iemand het slachtoffer dreigt te worden .
ik denk dat je je ook beter voelt, en ook beter is voor je ontwikkeling , als je jezelf kan verdedigen in zulke situaties en de persoon kan overwinnen .
over allochtonen het land uit en Nederland is vol ,druk etc , .door dit te zeggen los je niets op .de vragen en oplossingen zijn volgens mij :
Hoe realiseer je dat men en vooral allochtonen emigereren ?
bijvoorbeeld waar moeten ze heen . en hoe kan ervoor gezorgd worden dat men daadwerkelijk gaat ?
de beweegredenden van Surinamers zijn , dat er gedacht wordt dan het onderwijs en ontwikkelingsmogelijkheden beter zijn in Nederland ( ook techniek /technologie , organisaties,algeheel bstuur en en bestuur op verschillende niveaus ) .
als bijvoorbeeld scholen met adequaat opgeleide en ervaren docenten en organisaties en bedrijven en opgeleide en ervaren bestuurders zich zouden vestigen in Suriname , dan zouden heel veel Surinamers teruggaan .
ik denk dat hetzelfde ook geldt voor de andere groepen .



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 11-05-2002 14:05 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik vind ook dat er er dingen gezegd worden over Fortuyn als politicus ,die niet kloppen .
bijv. Pim is het symbool van democratie etc .
Het Poldermodel is volgens mij juist symbool van democratie . als alle partijen bijdragen aan betere oplossingen krijgen we een win win situatie (een situatie die beter is dan als er geen overleg zou zijn ). als sommige partijen dit overleg gebruiken om de regering ten val te brengen of goede besluiten dwars te liggen , slechts dan 'faalt' het poldermodel . de verantwoordelijkheid om het poldermodel goed te laten functioneren ligt bij de partijen . (zij moeten consructief zijn en met goede voorstellen komen )
een postief neveneffect van overleg is ook dat je alle partijen betrekt en zo zelfbewuste en zelfstandige burgers creeert ,die zonder politici zichzelf ook kunnen redden en welvaart kunnen creeren .



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-05-2002 14:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hmmzz.. ik lees net dit.. het wordt Kok heet onder de voeten?


Als het kalf verdronken is, dempt men de put. Een wrang spreekwoord, dat zeker opgaat voor de gebrekkige beveiliging rondom de meest omstreden politicus van deze verkiezing: de heer Pim Fortuyn. De laatste heeft dit gebrek aan beveiliging dan ook met de dood moeten bekopen.

Nu de advocaten Spong en Hammerstein gaan onderzoeken of een strafrechtelijke vervolging in verband met dit gebrek aan beveiliging mogelijk is (dood door schuld?), komt premier Kok ineens met de wens een onafhankelijk onderzoek te starten.

Mosterd na de maaltijd, maar daarnaast: hoeveel 'onafhankelijke' onderzoeken hebben we nu al gehad, de afgelopen jaren? Srebrenica, Bijlmerramp, Enschede. Iedereen die werkt in de onderzoeksindustrie, weet dat de vraagstelling voor een groot deel de uitslag van het onderzoek bepaalt en daarnaast, dat de opdrachtgever vaak toch ook wat in de melk te brokkelen heeft.Iedereen wil namelijk nog wel een (overheids)opdrachtje. Nee, ik denk dat een onderzoek vanuit de gevestigde orde, helaas, niet meer geloofwaardig is. Een gepasseerd station.


Bron : RTL4 nieuws


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-05-2002 22:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Het gaat over het feit dat de schrijver iets denkt. Wie is die schrijver?


Asgorath
Praise the Tuin Kabouters
Usericon van Asgorath
Posted 12-05-2002 4:00 by Asgorath Wijzig reactieProfiel van AsgorathQuote dit berichthttp://www.doom-metal.com

Toch heerlijk hoe zijn advocaten volkswoede proberen om te zetten in koud hard geld, zonder enig mensenlijk gevoel.

Als er uit verschillende bronnen komt dat Fortuyn tegen vrienden zei dat hij de dreigmenten helemaal niet serieus nam, dat zijn goede vriend Harry Mensch nog 2 dagen voor dat hij vermoord werdt hem lijfwachten had aangeboden, maar hij die gewijgerd had. En als je bedenkt dat Nederland NOOIT een cultuur heeft gehad waarin politicy zich met lijfwachten omringde (ook niet nadat er een aanslag op ze gepleegt was, zoals die bomaanslag ooit eens). Nee, lekker Kok de schuld geven nu. *zucht* En de menigte lekker ophitsen. Leuke gasten die advocaten en hun proces.

[Dit bericht is gewijzigd door Asgorath op 12-05-2002 4:01]


"Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-05-2002 5:15 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Wat ?!? heeft iemand Pim neergeschoten ???!!?



Hebben ze de dader al te pakken ???


[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 12-05-2002 5:16]



the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 12-05-2002 16:12 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2002 5:15 schreef Azagthoth het volgende:
Wat ?!? heeft iemand Pim neergeschoten ???!!?



Hebben ze de dader al te pakken ???



ha ha ha, tja je hoort niks anders meer de laatste tijd, maar goed zand er over


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-05-2002 19:52 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

.. dus .. nieuws.. de advocaten van Fortuyn zijn aan het kijken of er mogelijke stappen ondernomen kunnen worden tegen de politici als Rosemuller en Melkert .. dus .. nieuws.. Er is een commissie opgesteld om te onderzoeken waarom Fortuyn geen bewaking heeft gekregen ..

dus fuck..

Wat willen ze nou bereiken .. nog meer van dit soort administratieve bureacratische rompslomp .. yuk.. nog even en er wordt een parlementaire enquete gewijdt aan die idioot..


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 12-05-2002 20:08 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Volgens mij heeft Rosemöller niet bijgdragen aan klimaat waarbij Fortuyn meer gevaar zou lopen .
Maar als Spong dat vindt , dan moet Spong ook kritsch bekeken worden ,of hij nu bijdraagt aan het scheppen van een klimaat waarbij Rosemöller gevaar loopt .



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-05-2002 20:10 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2002 20:08 schreef Vinay het volgende:
Volgens mij heeft Rosemöller niet bijgdragen aan klimaat waarbij Fortuyn meer gevaar zou lopen .
Maar als Spong dat vindt , dan moet Spong ook kritsch bekeken worden ,of hij nu bijdraagt aan het scheppen van een klimaat waarbij Rosemöller gevaar loopt .



Hehhe.. en Vinay om te zien of hij geen anti-spong klimaat creert..


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 12-05-2002 21:20 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 12 mei 2002 20:10 schreef Valorian666 het volgende:
Hehhe.. en Vinay om te zien of hij geen anti-spong klimaat creert..


Spong



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-05-2002 11:20 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2002 20:08 schreef Vinay het volgende:
Volgens mij heeft Rosemöller niet bijgdragen aan klimaat waarbij Fortuyn meer gevaar zou lopen .

Het klimaat waarin mensen vermoord kunnen worden, is niet gecreeerd door de (thans demissionaire) politici. Een dergelijk klimaat is het directe gevolg van de aanwezigheid van mensen in wat voor klimaat dan ook.


Touché, pussycat!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-05-2002 11:25 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hmm ze willen nu de pers ook al aanklagen..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-05-2002 11:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm .. witchhunt? ..

Dankzij de media is Pimmetje juist zo groot gegroeid. Als de media geen aandacht aan hem haddne besteed, was Pimmetje gewoon een 3e rangs plattelands politicus geweest.



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 13-05-2002 19:14 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik vind het wel behoorlijk zielig dat er nu een rechtszaak is aangespannen tegen een aantal figuren die Fortuyn bekritiseerden, dat is wel een hele zielige actie.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 13-05-2002 19:20 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2002 19:14 schreef Sjaan het volgende:
Ik vind het wel behoorlijk zielig dat er nu een rechtszaak is aangespannen tegen een aantal figuren die Fortuyn bekritiseerden, dat is wel een hele zielige actie.


Daar ben ik het nu helemaal mee eens.


KoRaX
Usericon van KoRaX
Posted 16-05-2002 13:08 by KoRaX Wijzig reactieProfiel van KoRaXQuote dit bericht

het enige wat ik op dit gedeelte kan zetten is,,, ZOIETS!!! HAD GODVERDOME NIET IN NEDERLAND MOGEN GEBEUREN...het doet mij persoonlijk geen fuck dat pim dood is want ik kende die man toch niet maar je schiet niet iemand dood vanwege een andere mening,,,met de dag gaat het hier meer op amerika lijken.. en das nie goed he...wat zeg ik, das niet goed proost


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2002 1:02 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Van Fokzine:

Als men Volkert van der G. wil dwingen voedsel tot zich te nemen, dan moet men nú die beslissing nemen en niet uitstellen. Gebeurt dat niet, dan haalt de vermoedelijke moordenaar van Pim Fortuyn het begin van zijn proces op 9 november niet.

''Wanneer pas in een later stadium wordt besloten tot dwangvoeding, slaat het waarschijnlijk niet aan'', zegt B. Crul, arts en tevens hoofdredacteur van het toonaangevende blad Medisch Contact. "Er wordt nu steeds gesuggereerd dat dwangvoeding een soort wondermiddel is waarmee je een halfdode hongerstaker gemakkelijk weer tot leven kunt wekken. Dat is onjuist", zegt Crul, die overigens zelf een fel tegenstander van dwangvoeding is.

Een formele beslissing om Volkert van der G. onder dwang voeding toe te dienen, is nog niet genomen. Minister Donner (justitie) gaf vorige week aan hiertoe 'wettelijke mogelijkheden' te zien. Een Kamermeerderheid van CDA, LPF, VVD en Leefbaar Nederland steunt de minister daarin.

Felle discussie

Het wel of niet toedienen van dwangvoeding heeft onder artsen tot een heftige discussie geleid. Uit een enquête van artsenorganisatie KNMG blijkt dat 16% van de artsen bereid is dwangvoeding toe te dienen als de regering dat eist, 52% zou hier nooit toe over gaan.

Crul roept collega's op om niet te zwichten voor politieke druk: "Dat zou ons ongeloofwaardig en onbetrouwbaar maken. De medisch-professionele autonomie zou op die manier worden verkwanseld".

....


Wat vinden jullie, moeten ze hem voeden of laten sterfen?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-09-2002 1:04 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Het volk wil gerechtigheid. Dus een proces. Dus Volkert, en dus willen ze dwangvoeding.
Zelf ben ik er op tegen.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen