|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
zal wel toeval zijn.. Je moeder. |
|
quote: doe is origineel |
|
quote:Volkert is vet true man, gerucht gaat dat ie in Vazal zit ... :p [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-05-2003 19:11] |
|
Zoals met een witte ballon gaan rondlopen? Heb wel trek in beschuit... Tum podem extulit horridulum... |
|
Lang Leve Pim Fortuyn! dat we nooit meer zijn dood gaan herdenken! woohoo! Pim |
|
quote: Volkert is gewoon een gore bomenneuker [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 06-05-2003 21:25] |
|
Jongens, jongens... Pim is helemaal niet dood. Dit slaat nergens op. |
|
Ik heb me kostelijk vermaakt met het nieuws vandaag. Een 'bezinningsmars' , een zooi kerkdiensten, in Italië waar hij ligt een mis die aan hem opgedragen wordt, een toespraak, Wibi Soerjadi die een recital houdt, en een witte tulp die overgoten wordt met champagne door wat neefjes en nichtjes en die naar Fortuyn vernoemd wordt, en ook nog een standbeeld!! Nou nou nou wat een heiligenverering toch zeg. Oh ja, en dan begin ik nog niet over de bij Mme. Tussaud's vereeuwigde schoothondjes . |
|
Het word idd overtrokken, maar dat standbeeld in Rotterdam vind ik ok. Don't blush when I rip you open |
|
quote:Hebben de duiven weer wat om op te schijten |
|
quote: Jenje! Nee, ik vind het beeld echt goed! Weer eens wat anders dan die Tweede wereldoorlog -beelden, daar is Rotterdam mee overspoeld Don't blush when I rip you open |
|
Ah come on .. die gast heeft Nederland te kakken gezet met zijn prietpraatjes. |
|
quote: Hmmmm, hij heeft niet bepaald de kans gekregen om het waar te maken -- volgens mij zou hij het zootje opgedoekt hebben en was hij lekker in de oppositie gaan zitten (speculatie op basis van een Volkskrant Magazine-artikel, waarin hij door z'n vrienden Albert Booij en Harry Mens geciteerd wordt, zinsneden als 'achtentwintig zetels?! gedver, dan moet ik met al die eikels in de Kamer' spreken wat mij betreft boekdelen). Nederland is te kakken gezet door onderbuikgevoelens en klein ressentiment, niet door Fortuyn, denk ik. |
|
quote: Nee, hij woont op een eiland met Elvis en Chuck van Death |
|
quote: Waar heb jij die cursus waarzeggen gevolgd want volgens mij werkt ie wel goed. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Ook zo grappig dat je reageert op een post van een jaar geleden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dat bedoel ik man, dat hij van tevoren wist wat er zou gaan gebeuren, anders slaat mijn post toch helemaal nergens meer op? en nu kop dicht!!! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Eerst word hij afgeknalt, en dan valt ook nog zijn kop eraf! Er zijn inderdaad koppen gaan rollen in Nederland! [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 06-05-2003 23:58] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:sterf |
|
quote: nou nou... dat zou Pim ook niet gewild hebben.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik mocht die knakker wel. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: "Godverdomme Harry, ik heb al zeven maanden niet meer geneukt" Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Omhoog! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Bruce Banner |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |