|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Omdat The Beast zich niet wil identificeren door middel van een plaatje? |
|
ach ja, ik zie er in het echt ook niet zo uit, behalve als ik echt teveel gedronken heb. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Uit de NRC: quote: PARDON?? Wat denkt-ie wel niet!! Dit gaan interessante daagjes worden.... |
|
quote: Lol, ik zie het al gebeuren dat LPF 51% van de stemmen krijgt! Krijgen we een zooitje debielen zonder leider die alleenheerser mogen spelen over Nederland... Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Ze hebben na de verkiezingen al een andere lijsttrekker. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja,, tuurlijk zou dat heel erg dom zijn.. maar toch is het een FEIT dat dit gaat gebeuren.. kijk maar naar de vele reacties van mensen bij tvprogramma's enzo (als Hart van NL en stand.nl) .. |
|
Sja, mensen zijn dom. Nooit de moeite nemen om na te denken... |
|
quote: Is helemaal geen feit, alleen jouw conclusie. De enige feiten zijn die reacties. Dat een dooie premier wordt zal vooralsnog moeten blijken, omdat ze na de verkiezingen een nieuwe eerste man hebben. Jules deelder had een leuke: zelfs dood heeft Pim Fortuyn meer kans premier te worden dan Melkert! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-05-2002 1:00] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Tja, al die lui die (nog) niet beschoten zijn geestelijk toch al even dood. Anders word je toch geen politie? |
|
Ik werk zelf in de beveiliging en ik vind het stom dat ze Pim Fortuyn niet meer beveiligd hebben met persoonsbeveiliging. Ik weet wel dat hij dat zelf niet wilde, maar visiteer of fouileer wel iedereen die op het desbetreffende terein komt, zodat er niemand met pistolen binnenkomt Het lijkt mij zowiezo een opoffering. Als de dader zich uit de voeten wilde maken of zo lang mogelijk niet opgepakt wilde blijven had ie um wel van ver neer geschoten. Of hij wist dit of hij is idd ziek-gestoord [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
Voor zover ik weet wou hij het wel, maar vond men het niet nodig dus moest hij het zelf maar doen en daar was hij principieel tegen. Hij's dus werkelijk gestorven voor z'n principes en daar heb ik ergens wel respect voor hoewel hij natuurlijk dom is om z'n ego/ trots boven z'n verstand te laten gaan, want zo'n aanslag was te verwachten. In ieder geval zouden zijn advocaten Kok aanklagen als PF neergemaaid zou worden dus hopelijk krijgt dit incident nog een flinke staart. Ik word onderhand wel ziek van al die exposure en die zgn martelaarstatus die 'em bijna wordt toegeschreven; gozer heeft natuurlijk z'n onmogelijke plannen nooit kunnen waarmaken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik wou eerst lpf stemmen, maar nu pim dood is doe ik dat niet meer. Stem nu cda of vvd ben er nog niet uit. We`re not dead we`ve never lived |
|
grmbl Die Fortuyn kwam met een knal, en verdween met 8 knallen. en nu zitten wij met de gebakken peren. |
|
ik vind het wel erg dat iemand om zo'n reden wordt neergeknald maar dat nadien het stemmen moet doorgaan vind ik ni normaal: die partij gaat meer stemmen halen uit sympathie dan uit wel doordachte overwegingen van de stemmers. En dan nog iets wat ik belachelijk vind:enkele jaren terug werd in België Cools neergeschoten en toen werd er in de Nederlandse pers gezegd: zoiets kan enkel en alleen maar in België. Awel nu is de nederlandse pers dooreen geschud en moet ze wel beseffen dat ook Nederland niet kan ontsnappen aan de politieke en/of haatmoorden in politieke kringen "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: Daar ben ik het ehelemaal mee eens. Ik ben van mening dat ze de verkiezingen een tijdje hadden moeten uitstellen tot alles weer is gekalmeerd. Maarja.. onze politici dachtten daar weer anders over. |
|
Ziekelijk!Pim is vermoord omdat hij zn mening gaf.Dit raakt me en ik zal bij zn huis zeker iets neerleggen om hem te eren |
|
Hoe weet je dat nou, weet je wat de motieven van de moordenaar waren??? Voor hetzelfde geld is het een gek die gewoon iemand dood wilde schieten, en hij veel publiciteit kreeg. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik lees net op fokzine dat een twee gekken rtl4 verslaggever Frits Wester een paar klappen in de nek hebben gegeven. Hij is er gelukkig goed aan toe. Ik vind Frits nou juist een goede objectieve journalist ... krijg je dit weer. Waar gaat het naar toe met dit land |
|
Dit land is al niet best en met LPF met 90% incapabele kandidaten gaat het niet beter worden. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 10-05-2002 22:29] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Daar ben ik ook bang voor |
|
Als journalisten hun werk niet meer kunnen doen wordt het wel heel ernstig. |
|
quote: Die angst is gegrond en ook vreselijk is het idee dat de mensen die denken dat een stembiljet een condoleancepapier is en dus stemt op impulsieve, kortstondig emotionele basis ipv. vanuit rationeel vooruitziend oogpunt of nóg erger; gewoon schijt hebben dat een stel onervaren vreemden over ons allemaal gaan beslissen met die voorspelde meerderheid. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Klopt; en in feite vind ik het niet zo verschillen met voorgaande jaren. Het is nu alleen meer aan de oppervlakte gekomen door dat stel kruideniers. |
|
Hmmmm.... Ik vind eerder dat men de eigen ellende nu kan projecteren op politiek niveau ipv op zichzelf. zo van: "Het is de schuld van Den haag dat ik ontevreden ben en niet omdat ikzelf er niet genoeg aan heb gedaan"-achtige sympathieen. Opvallend overigens is de dreigementengolf -al dan niet écht; want dat is natuurlijk ook de vraag- die er nu op volgt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |