IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Magic the Gathering Vorige pagina | Volgende pagina
Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 14-05-2004 14:55 by Slave to Darkness Wijzig reactieProfiel van Slave to DarknessQuote dit bericht

ik heb al een hele tijd eigenlijk niet meer gespeeld maar ik heb laatst die nieuwe set toch nog eens uitgeprobeerd met wat vrienden, het speelt toch weer net iets anders in het algemeen vind ik dat ze bij wizards goed werk hebben afgeleverd.

een paar minpunten zijn misschien dat
ze volgens mij echt hun uiterste best doen om maar nieuwe dingen te blijven verzinnen alleen lukt het niet echt goed naar mijn mening...al die abillities komen toch zo ongeveer ophetzelfde neer. Neem nu dat nieuwe "entwine", dat komt in principe neer op een "kicker" en dat is gewoon precies hetzelfde als ze vroeger gewoon op een kaartje zetten: "of you pay blabla when *kaart comes into play, you may blabla"
equip is een iets uitgebreidere enchant creature en ga zo maar door, nouja heel erg vernieuwend is het niet maar dat hoeft voor mij ook niet echt als ze op deze manier doorgaan zal ik zeker nog een paar keer met wat vrienden een middagje gaan draften.

dan is er nog iets, als ik hier zo rondkijk zie ik eigelijk alleen maar negatieve reacties op die nieuwe layout, ikzelf vind het best iets hebben.
het geeft de kaarten echt een "frisse look".
Ik vind het alleen zwaar irritant dat je het verschil tussen wit en artifact totaal niet meer ziet maarja zal wel aan mijn ogen liggen ofzo


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 14-05-2004 15:01 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Ik heb nog een aantal kaartjes die ik in de verkoop doe.

Geen id welke series enzo.
Zijn behoorlijk beginner geloof ik

iig.. mail ff ofzo als je interesse hebt


Inter faeces et urinam nascimur


Nier
Usericon van Nier
Posted 15-05-2004 1:23 by Nier Wijzig reactieProfiel van NierQuote dit bericht

met de nieuwe lay-out lijken de witte en artifact kaarten inderdaad nogal op mekaar. maar volgens mij gaan ze dat met het komende block verandering in brengen


etcetera


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 15-05-2004 2:20 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

ALWEER??? Gvd nu word het mij echt te bont!

De oude layout was goed, de nieuwe is crap en als ze dat dan nu weer gaan veranderen blijft iedereen het crap vinden!


I am the 1%.


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 27-05-2004 17:48 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2004 2:20 schreef stoomfiets het volgende:
ALWEER??? Gvd nu word het mij echt te bont!

Mij ook, ik ben weer afgehaakt, die troep wordt alleen maar duurder en duurder. En als je het niet bijhoudt kun je tegenover decks komen te staan die je in 2 beurten verpletteren. Niet leuk meer, en je hebt gelijk over de lay-out...k**k**homeaux van WotC!


Like Some Snow-white Marble Eyes


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-05-2004 17:50 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Gelukkig koop ik geen nieuwe kaarten meer en hoef ik me dus ook niet zo op te winden.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 27-05-2004 17:55 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Ik speel type 2... Mercadian masques


I am the 1%.


metagorr
Keep the soul alive!!!
Usericon van metagorr
Posted 27-05-2004 21:21 by metagorr Wijzig reactieProfiel van metagorrQuote dit bericht

Ik speel ook nog steeds maar die nieuwe series koop ik niet


........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death .......


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 27-05-2004 21:43 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Oldskool


Wat voor decks heb je metagorr?
Zelf heb ik een Tinker (1/4de gebanned of restricted ) een Tap out Mercadian Masques block en een type 1 land kill deck.


I am the 1%.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-05-2004 12:47 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 17:48 schreef Pink Floyd het volgende:
Mij ook, ik ben weer afgehaakt, die troep wordt alleen maar duurder en duurder. En als je het niet bijhoudt kun je tegenover decks komen te staan die je in 2 beurten verpletteren. Niet leuk meer, en je hebt gelijk over de lay-out...k**k**homeaux van WotC!
Wat een kut redenen. Dit roept men sinds het begin al en is ook sinds het begin al aan de gang en ik denk niet dat jij sinds de Alpha speelt


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-05-2004 14:36 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2004 12:47 schreef kwelgeest het volgende:
Wat een kut redenen. Dit roept men sinds het begin al en is ook sinds het begin al aan de gang en ik denk niet dat jij sinds de Alpha speelt


idd! met de aller eerste series kun je decks maken waarmee je in beurt 1 kunt winnen.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 21-06-2004 17:12 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Afgelopen zaterdag ben ik wezen draften met de nieuwe serie, erg vermakelijk.

Ik had een zwart groen wit stompy deck.


I am the 1%.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-06-2004 22:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

De nieuwe series zijn erg vermakelijk. Ik heb nu twee pre-constructed deck's gekocht en ze spelen fijn/leuk en winnen afentoe zelfs van 'gewone' deck's.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 22-06-2004 10:14 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik hou het bij mijn zwart/wit vampire/angel deck... nieuwe kaarten kopen doe ik al twee jaar niet meer.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-06-2004 12:52 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ben begonnen met magic in den beginnen de nieuwe series zijn crap over de layout maar te zwijgen. Zelf speel ik niet meer heb nog wel wat decks , Hollandsglorie deck, ( lighting angels dus)
Goblin trenches deck en nog wat maar kopen die ik al lang niet meer. Te duur en je kan het toch niet bijhouden.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 22-06-2004 12:55 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2004 12:47 schreef kwelgeest het volgende:
Wat een kut redenen. Dit roept men sinds het begin al en is ook sinds het begin al aan de gang en ik denk niet dat jij sinds de Alpha speelt
Ik speel vanaf Homelands, daarentegen heeft m'n pa nog met Alpha gespeeld.


Like Some Snow-white Marble Eyes


Anoniem
Usericon van Anoniem
Posted 22-06-2004 17:31 by Anoniem Wijzig reactieProfiel van AnoniemQuote dit bericht

ik speel al niet meer sinds exodus boosters

ik heb alles verkocht behalve mijn hecatomb dek en mijn demon dekje lekker oldschool


Gues What?........... YOU SUCK!!!!!!!!!!!


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 08-08-2005 13:03 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Nog mensen hier die kaarten / verzameling weg doen??


Inter faeces et urinam nascimur


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 08-08-2005 13:08 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 13:03 schreef Stoerbaard het volgende:
Nog mensen hier die kaarten / verzameling weg doen??


JA!

Ik heb van alles serieus nog bergen liggen. Heb op vrij hoog niveau gespeelt tot en met 2 jaar terug, zonder echte reden (geldnood) gestopt..

Dus ook meerdere speelsetjes van 4 kaarten (goede cummons/uncummons enzo) Alleen niet meer zo heel veel (boeiende) rares, wel veel cummons/uncummons

zie maar



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 08-08-2005 13:52 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ik heb ook nog schoenendozen vol..ik speel vanaf revised. En heb vanalles..van revised tot Torment.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-08-2005 14:01 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik ben echt enorm verslaafd geweest aan dat kaartspel, vooral ten tijde van Tempest. Na de Mercadian Masques saga heb ik het voor gezien gehouden, alle kaarten op 18 na verkocht. Die zitten nog in zo'n klapperblad als herinnering, geselecteerd op nostalgie en illustratie .

Die nieuwe lay-out ziet er trouwens NIET uit . Artifacts lijken teveel op witte kaarten, en dat kan natuurlijk niet. Vroeger was alles mooier .


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 08-08-2005 15:23 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Heb je heel misschien een lijst van kaarten? En wat vraag je ervoor??


Inter faeces et urinam nascimur


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 08-08-2005 17:43 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 15:23 schreef Stoerbaard het volgende:
Heb je heel misschien een lijst van kaarten? En wat vraag je ervoor??


Ik heb geen lijst, zal er morgen wel een voor je maken dan. Daar zal ik dan ook de prijs op berusten.

Maar het is zoiezo een halve schoenendoos vol met goede speelsetjes van 4 kaarten. (goede cummons/uncummons)



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 08-08-2005 17:59 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

ik heb eventueel ook nog uncommons en rares, het liefst alles in 1 keer weg.
heb van ice age tot 6th edition gespeeld


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-08-2005 11:13 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com



I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen