IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Magic the Gathering Vorige pagina | Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-07-2003 9:24 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2003 23:34 schreef Agamidion het volgende:
gewoonlijk krijgt winnaar hierbij de eerste keus op de rares, (krijg je dus niet je eige) en dan de 2de enzovoorts, zo was het iig nog toen ik nog speelde


Deden wij enkel bij draft (op een gegeven moment déden we ook alleen nog maar draft eigenlijk . Sealed deck maar 2x gedaan of zo, en ook nooit in een "officiële" omgeving, alleen thuis).


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 15-11-2003 13:19 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Weet iemand wat de betekenissen van de icoontjes zijn, zoals,
Een wolkje
Een hamer
Een hakbijl
Een palmboom
Een rondje
Een sterretje
Etc.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 15-11-2003 15:29 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2003 13:19 schreef goblinjester het volgende:
Weet iemand wat de betekenissen van de icoontjes zijn, zoals,
Een wolkje
Een hamer
Een hakbijl
Een palmboom
Een rondje
Een sterretje
Etc.


palmboom: mirage,
wolkje: tempest,

die andere weet ik allemaal niet, ik ben nl. zo'n 3 jaar geleden gestopt met het actief beoefenen van magic,
maar de betekenis van die icoontjes is gewoon dat deze icoontjes aangeven om welke magic set het gaat dus bijv: the dark, ice age, alliances, weatherlight, stronghold, arabian nights, enz. enz.


And my marlboro light


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 15-11-2003 16:49 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2003 15:29 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
palmboom: mirage,
wolkje: tempest,

die andere weet ik allemaal niet, ik ben nl. zo'n 3 jaar geleden gestopt met het actief beoefenen van magic,
maar de betekenis van die icoontjes is gewoon dat deze icoontjes aangeven om welke magic set het gaat dus bijv: the dark, ice age, alliances, weatherlight, stronghold, arabian nights, enz. enz.


Dat die tekens stonden voor de editie wist ik. Maar zoals je zegt:
The Dark
Ice Age
Alliances
Weatherlight
Stronghold
Arabian Nights
Ik zou niet weten hoe die eruit zien.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 15-11-2003 16:55 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb ze al gevonden, in ieder geval bedankt. Iedereen die ze ook wil, je kan ze vinden op:
http://www.wizards.com/default.asp?x=magic/products/cardsets


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 15-11-2003 16:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik heb hier nog een stapeltje ultraspankyrare kut kaartjes.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 15-11-2003 17:09 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2003 16:55 schreef aerodis het volgende:
ik heb hier nog een stapeltje ultraspankyrare kut kaartjes.


ik ook, ruile?


And my marlboro light


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-01-2004 18:57 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Mijn deck tegenwoordig (Sacrifical Bam met grote aanpassingen)

Lands:
Swamp 4x
Mountain 5x
Great Furnace 5x
Vault of Whispers 5x
Ancient Den 2x

Black:
Disciple of the Vault 4x
Irradiate 4x

Red:
Shrapnel Blast 2x
Megatog 2x
Atog 4x

Artifacts:
Sunbeam Spellbomb 4x
Necrogen Spellbomb 4x
Pyrite Spellbomb 4x
Cathodion 1x
Myr Retriever 4x
Skeleton Shard 3x
Nuisance Engine 3x
Gold Myr 3x

Iemand suggesties?


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 20-01-2004 19:03 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

oh frust jij speelt zelfs met al die nieuwe onzin

zoals equipment en meer van die onzin...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-01-2004 19:08 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 19:03 schreef Dargull het volgende:
oh frust jij speelt zelfs met al die nieuwe onzin

zoals equipment en meer van die onzin...
NEEEEE! Equipment gebruik ik niet, dat vind ik troep! Ik speel vanaf Visions, en m'n pleegvader speelde het vanaf Alpha (!) (ook zo'n beetje het enige gave aan die gast...maargoed) wij hebben dus (onder andere) een mint-beta-black lotus . Ik heb nog wel een slootje decks hoor, voornamelijk oud spul!


zombie
Usericon van zombie
Posted 21-01-2004 0:09 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Wow, atog!

Blast from the past!



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-01-2004 0:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Er zijnbest leuke equipments
en etg anders dan enchant creaters zijn ze niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-01-2004 0:43 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

pfff equipment he?

Powder Keg, of 'n Nevy kunnen ze krijgen


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 21-01-2004 8:31 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Euh, ik speel af en toe nog Magic maar al heel lang geen kaarten gekocht enzo... Wat in godesnaam is equipment?


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Zagga
Usericon van Zagga
Posted 21-01-2004 14:06 by Zagga Wijzig reactieProfiel van ZaggaQuote dit berichthttp://www.midian.nl

Vroeger speelde ik het ontzettend vaak, en heb hier lokaal zo'n 7 toernooien gewonnen, alleen waren er op een gegeven moment allemaal kneuzen en vage regeltjes als Type 2 om geld uit je zak te kloppen en nu speel ik heeel soms alleen maar voor de lol met wat vrienden op een eigen manier (alle kaarten mogen, niet hameren op regeltjes enzo). Mijn Broer speelt so'n beetje elke dag via internet en besteed super veel geld aan grote toernooien wat ik echt zielig vind om te zien.


Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-01-2004 14:14 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 14:06 schreef Zagga het volgende:
Vroeger speelde ik het ontzettend vaak, en heb hier lokaal zo'n 7 toernooien gewonnen, alleen waren er op een gegeven moment allemaal kneuzen en vage regeltjes als Type 2 om geld uit je zak te kloppen en nu speel ik heeel soms alleen maar voor de lol met wat vrienden op een eigen manier (alle kaarten mogen, niet hameren op regeltjes enzo). Mijn Broer speelt so'n beetje elke dag via internet en besteed super veel geld aan grote toernooien wat ik echt zielig vind om te zien.


Type 2 is gewoon normaal hoor, das per slot van rekening wat er in de ProTour gespeeld wordt, en waar de regels op gebaseerd zijn.

Alle kaarten in is Type 1, je hoeft je zelf dan alleen maar aan de banned en restricted kaarten te houden, dus max 1 black lotus en max 1 Mind Twist enzo...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-01-2004 14:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 0:43 schreef Dargull het volgende:
pfff equipment he?

Powder Keg, of 'n Nevy kunnen ze krijgen
shatterstorm
quote:
Op 21 januari 2004 8:31 schreef Jebes het volgende:
Euh, ik speel af en toe nog Magic maar al heel lang geen kaarten gekocht enzo... Wat in godesnaam is equipment?
een artifact die je cast en in het spel komt gewoon als artifact. Daarna kan je de equipment cast betalen en dan wordt het een soort enchant creature maar alsa het wezen dood gaat wordt ie weer een lozze equpment, gaat dus niet mee naar de gravyard.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


zombie
Usericon van zombie
Posted 21-01-2004 17:35 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Heel af en toe spelen we nog wel eens pro-tour (denk dat je het zo noemt). Gewoon een starter deck kopen en daar mee spelen. Kaarten als inzet, als je deck burst (dus niet meer in het doosje past) moet je alle kaarten eruit halen, aanelkaar nieten en ophangen.



VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 21-01-2004 17:38 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ik speel het wel, maar ik snap ze geen ZAK van.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Zagga
Usericon van Zagga
Posted 21-01-2004 19:43 by Zagga Wijzig reactieProfiel van ZaggaQuote dit berichthttp://www.midian.nl

quote:
Op 21 januari 2004 17:35 schreef zombie het volgende:
Heel af en toe spelen we nog wel eens pro-tour (denk dat je het zo noemt). Gewoon een starter deck kopen en daar mee spelen. Kaarten als inzet, als je deck burst (dus niet meer in het doosje past) moet je alle kaarten eruit halen, aanelkaar nieten en ophangen.




Pro tour is zegmaar het WK magic verdeelt over een aantalk toernooien en landen...


Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl


Nier
Usericon van Nier
Posted 21-01-2004 20:55 by Nier Wijzig reactieProfiel van NierQuote dit bericht

Magic

speel het al jaren, maar tegenwoordig haast niet meer. niemand hier in de buurt speelt het meer en dat is wel jammer

heeft er iemand nog FOIL doomsday specter/FOIL crypt angel/FOIL salt marsh ?


etcetera


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-01-2004 21:40 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 17:35 schreef zombie het volgende:
Heel af en toe spelen we nog wel eens pro-tour (denk dat je het zo noemt). Gewoon een starter deck kopen en daar mee spelen. Kaarten als inzet, als je deck burst (dus niet meer in het doosje past) moet je alle kaarten eruit halen, aanelkaar nieten en ophangen.




Was daar de lol van? Ga echt geen kaarten verspillen, en om kaarten spelen zie ik de lol toch al niet van in.

(kocht nooit decks of boosters, heb internet en een creditcard dus ik kocht m'n kaaten gewoon los.)


Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 21-01-2004 21:48 by Slave to Darkness Wijzig reactieProfiel van Slave to DarknessQuote dit bericht

die nieuwe set is egt zeer leuk om een klein draftje mee te spelen.
laatst gedaan met een paar vrienden.
dat is eigelijk de enige manier waarop ik het actief "magicen" nog beoefen.
elke keer als er een nieuwe set uitkomt met een man of 8 voor een box bijelkaar leggen of gewoon met zijn 4en wat losse boosters kopen.
heb je je avond weer om en je ziet meteen weer hoe die gasten van wizards het spel dat ooit zo leuk was nu weer hebben verneukt


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-01-2004 21:51 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 21:48 schreef Slave to Darkness het volgende:
en je ziet meteen weer hoe die gasten van wizards het spel dat ooit zo leuk was nu weer hebben verneukt


Ja ik ben afgehaakt op het moment dat we witte kaarten met zwarte abbilities kregen enzo.. kinda took the fun out of it for me...


Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 21-01-2004 21:54 by Slave to Darkness Wijzig reactieProfiel van Slave to DarknessQuote dit bericht

haha nee zo zijn die dingen waar je alle kleuren van de regenboog voor moet hebben om ze uberhaupt te kunnen opleggen toch egt het toppunt vind ik


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen