IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Magic the Gathering Vorige pagina | Volgende pagina
Twamby
Usericon van Twamby
Posted 10-02-2003 21:33 by Twamby Wijzig reactieProfiel van TwambyQuote dit bericht

Ik speel soms ook wel eens magic :D

De meeste kaarten van mij komen uit de ursa saga, daarna was ik er een tijd mee gestopt, en sinds 2 maanden doe ik het soms weer in Onslaugth zitten fijne beestjes


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-02-2003 21:45 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

nog nooooooooooit gehoord van dat spel, hoe zit dat spel in elkaar?


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 10-02-2003 21:50 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 10 februari 2003 21:45 schreef beli mawr het volgende:
nog nooooooooooit gehoord van dat spel, hoe zit dat spel in elkaar?


Dat leg je niet zo 123 uit.
het komt erop neer dat je elkaar met behulp van allerlei kaarten, varierend van grote gemene beesten tot brute spreuken an 20 naar nul levens weet te krijgen.
En daaromheen zijn een heleboel regels en nog meer spells en creatures om elkaar dood te maken.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 11-02-2003 1:14 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

het is een computerspelletje zonder computer


Follow the freezing moon...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-02-2003 13:34 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Heb het een tijdje gespeeld, maar er kwamen op een gegeven moment zoveel nieuwe series uit dat ik maar gekapt ben.

Ik had een redelijk zwart/groen dekje, Sengir deck met zwarte hakbeesten en groene verdediging. Maar dat wordt tegenwoordig aan alle kanten in mekaar getrimd. Laatst nog een keer uitgetest bij een stel vrienden in Engeland waar een paar fanatieke Magic-spelers tussen zitten, en zowel in one-on-one als groep-battles wordt ik echt bloederig afgeslacht.

Dus ik hou het echt volledig voor gezien; heb ik ook meer geld over om Cds te kopen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 11-02-2003 13:40 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Ik heb t ook vrij kort gespeeld. Ik ben er mee gestopt terwijl ik 't nog aan het leren was. Voornamelijk omdat ik niet genoeg tijd had. (Ik ging liever tekenen)


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-02-2003 13:45 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik speel het de laatste tijd wel redelijk vaak.... laatst weer een paar nieuwe kaarten voor mijn deck gekocht na vijf jaar niks eraan gedaan te hebben. Ik kwam in de joker in Utrecht en toen hebben ze me een half uur lang allemaal nieuwe regels uitgelegd


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 11-02-2003 22:59 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2003 19:14 schreef marcelverweel het volgende:
Ik heb afgelopen week een precon uit de nieuwste serie gekocht(mn eerste weer sinds ik iets uit apocalyps had gekocht)
een elfjes deck, alleen creatures.
Mensen staan toch gek te kijken als je in beurt 6 een 25/25 trample elf op ze afstuurt
tja..........., mijn zwarte deck is niet onder de indruk --> terror


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 11-02-2003 23:00 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2003 13:45 schreef Jebes het volgende:
Ik speel het de laatste tijd wel redelijk vaak.... laatst weer een paar nieuwe kaarten voor mijn deck gekocht na vijf jaar niks eraan gedaan te hebben. Ik kwam in de joker in Utrecht en toen hebben ze me een half uur lang allemaal nieuwe regels uitgelegd
daar kwam/kom ik ook wel es.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 11-02-2003 23:01 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 11 februari 2003 23:00 schreef impaled succubus het volgende:
daar kwam/kom ik ook wel es.


Zo duur was het daar ook.
Wel een gigantisch aanbod aan losse kaarten maar toch.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 11-02-2003 23:03 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2003 23:01 schreef Rasputin het volgende:
Zo duur was het daar ook.
Wel een gigantisch aanbod aan losse kaarten maar toch.
bij mij speelt vooral de verhuizing richting apeldoorn een rol dat ik er nie meer zo vaak ben (nog eens per jaar ofzo).
entja t was aan de prijs maar je kon wel aan je essentiele kaarten komen.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 12-02-2003 14:26 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2003 21:09 schreef Claw het volgende:
Magic is lame; want hoe meer geld je erin steekt hoe groter de kans dat je wint.

Alleen boosterdraft tournaments zijn dan wel balanced ...


foei dat mijn zoon zulke onzin uitslaat

Het is inderdaad redelijk duur maar ja, dat geld voor veel spelen (Warhammer ) en het is absoluut niet zo dat de kans op winnen alleen bepaald wordt door hoeveel geld je erin steek.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 12-02-2003 14:32 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 12 februari 2003 14:26 schreef Vlkodlak het volgende:
foei dat mijn zoon zulke onzin uitslaat

Het is inderdaad redelijk duur maar ja, dat geld voor veel spelen (Warhammer ) en het is absoluut niet zo dat de kans op winnen alleen bepaald wordt door hoeveel geld je erin steek.


Te bewijzen: Magic is lame...

Als volgt:

De hoeveelheid geldt die je erin steekt *is* van invloed op je winkansen ergo het is lame.

Bij Warhammer is dat *niet* zo want je speelte een battle aan de hand van een punten systeem.

Als ik een magic deck heb met alleen maar Commons (omdat ik er niet meer geld in wil steken) verlies ik meer dan 50% van de potjes (ook al ben ik een even goeie speler als hij/zij) die ik tegen iemand speel die een Deck heeft waar hij/zij 100 euro in heeft gestopt.

Q.E.D.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-02-2003 14:37 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

pfft ik speelde vroeger (= 5-6 jaar terug) nou dus nu dacht ik laatst weer eens een potje te spelen met mn broertje die mijn verzameling overgenomen en uitgebreid heeft.
Damn, nou vet ingemaakt zeg, die kaarten zijn tegenwoordig veel beter dan 6 jaar terug, wat vroeger goed was is onderhand 10 x verbeterd
Overigs vind ik het nog steeds een leuk spelletje, alleen wel erg duur. (voor een setje kaartjes )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2003 14:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het is allebei lame want je loopt met kaartjes en poppetjes te spelen ...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 12-02-2003 15:01 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 12 februari 2003 14:38 schreef Jenje het volgende:
Het is allebei lame want je loopt met kaartjes en poppetjes te spelen ...


Jij zingt liedjes over 10 brandende kaarsjes ...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 12-02-2003 15:18 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2003 22:59 schreef impaled succubus het volgende:
tja..........., mijn zwarte deck is niet onder de indruk --> terror


Same here.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2003 15:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2003 15:01 schreef Claw het volgende:
Jij zingt liedjes over 10 brandende kaarsjes ...
Ik doe tenminste nog iets zinnigs .. poppenspelertje


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 12-02-2003 18:11 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Magic was vroeger leuk. Nu komen er veel te veel (slecht bedachte) series uit en kost het gewoon veel te veel om bij te blijven.
Ik speel gewoon T1 of fun

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 12-02-2003 18:12]


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 12-02-2003 18:39 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2003 14:32 schreef Claw het volgende:
Te bewijzen: Magic is lame...

Als volgt:

De hoeveelheid geldt die je erin steekt *is* van invloed op je winkansen ergo het is lame.

Bij Warhammer is dat *niet* zo want je speelte een battle aan de hand van een punten systeem.

Als ik een magic deck heb met alleen maar Commons (omdat ik er niet meer geld in wil steken) verlies ik meer dan 50% van de potjes (ook al ben ik een even goeie speler als hij/zij) die ik tegen iemand speel die een Deck heeft waar hij/zij 100 euro in heeft gestopt.

Q.E.D.
ik koop al jaren geen kaarten meer. mijn deck is ongeveer 70 euro waard en ik schop nog steeds kont.


Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 13-02-2003 12:27 by Slave to Darkness Wijzig reactieProfiel van Slave to DarknessQuote dit bericht

Harstikke mee eens, met goed in elkaar gezette common decks kun je best goed spelen.
Keb een keer voor de lol een common deckje van alleen maar invasion kaarten gebouwd.
Van te voren lachtte iedereen me uit.
Op het einde van het potje smeekten ze om genade


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 13-02-2003 12:38 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Heb slechts een paar keer een uitlegspelletje gespeeld (klasgenoot die speelde). Best ingewikkeld. Ben er toen ook meegstopt. Toen ze echter met Star Wars CCG kwamen, heb ik daarvan de kaarten verzameld (geloof tot Degobah uitbreidings set) en dat heb ik iets intensiever gespeeld, maar ging me meer om het verzamelen. daar gaat meer geld in zitten, dan wanneer je het allen speelt.


Op je knie en pijp voor genade!


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 13-02-2003 21:48 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2003 14:32 schreef Claw het volgende:


Als ik een magic deck heb met alleen maar Commons (omdat ik er niet meer geld in wil steken) verlies ik meer dan 50% van de potjes (ook al ben ik een even goeie speler als hij/zij) die ik tegen iemand speel die een Deck heeft waar hij/zij 100 euro in heeft gestopt.

Q.E.D.


Jij bent een slechte speler (of je koopt de verkeerde commons, heb zelf met verschillende hard kontschoppende decks gespeeld die voor minder dan 30 euro bij elkaar te kopen waren, maar net als bij warhammer geldt als je het spelletje leuk wil spelen moet je bereid zijn er wat geld in te stoppen)


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 13-02-2003 21:50 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 13 februari 2003 21:48 schreef Vlkodlak het volgende:
Jij bent een slechte speler (of je koopt de verkeerde commons, heb zelf met verschillende hard kontschoppende decks gespeeld die voor minder dan 30 euro bij elkaar te kopen waren, maar net als bij warhammer geldt als je het spelletje leuk wil spelen moet je bereid zijn er wat geld in te stoppen)


Ik speel geen spelletjes met inbalance ..


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 13-02-2003 22:19 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

hmmmz mijn land kill deck koste mij denkik... 4 euro de 4 lurgoyfs enige dure wat erin zit zijn de dustbowls. voor de rest geen rares. en ik win best wel alles van type 2 kindjes.

trouwes ik kwam ook wellis in de joker vroegah


I am the 1%.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen