![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: haha.. zeker: Basisset * Core Set - Tenth Edition * Core Set - Ninth Edition * Core Set - Eighth Edition * Seventh Edition * Classic - Sixth Edition * Fifth Edition * Fourth Edition * Revised Edition * Unlimited Edition * Limited Edition: Beta * Limited Edition: Alpha (De eerste serie gemaakt door Wizards of the Coast) [bewerk] Uitbreidingssets * Shards of Alara (Release Date: October 3, 2008) * Eventide (Release Date: July 8, 2008) * Shadowmoor (Release Date: May 8, 2008) * Morningtide * Lorwyn * Future Sight * Planar Chaos * Time Spiral * Coldsnap * Dissension * Guildpact * Ravnica: City of Guilds * Saviors of Kamigawa * Betrayers of Kamigawa * Champions of Kamigawa * Fifth Dawn * Darksteel * Mirrodin * Scourge * Legions * Onslaught * Judgment * Torment * Odyssey * Apocalypse * Planeshift * Invasion * Prophecy * Nemesis * Mercadian Masques * Urza's Destiny * Urza's Legacy * Urza's Saga * Exodus * Stronghold * Tempest * Weatherlight * Visions * Mirage * Alliances * Homelands * Ice Age * Fallen Empires * The Dark * Legends * Antiquities * Arabian Nights Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
tering hehe, en ik vond toen der tijd al dat er zoveel verschillende series in mijn collectie zaten (beta tot Invasion) blij dat ik toen ben gestopt als ik deze lijst zo zie. ![]() |
|
quote: zit hier iets tussen wat je niet gebruikt? ![]() |
|
quote: 1Primal Command 1Blinding Angel 1Vesuva 1Masked Admirers 1Cryptic Command voilá Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
Hehe, dat is een flinke lijst inderdaad. Ik heb toen Portal gekocht en heb daar Ice Age-block kaarten bij gespaard. Toen heb ik het laten liggen tot Invasion en vanaf daar tot en met het Ravnica-block, met een pauze bij Mirrodin (kutblok). ![]() |
|
quote: wat wil je hebben voor deze? ![]() |
|
Het liefst andere kaarten. Ik ben bijvoorbeeld op zoek naar: 3xDoor of Destinies 4xanimate death 1xdebtors' Knell 4xpropaganda 3xghostly prison 3xwindborn muse 3xseedborn muse 4xspellbook 3xlibrary of leng 4xwrath of god 4xdamnation 4xbirds of paradise Maar mocht je zelf nog wat anders hebben, hoor ik graag wat je te ruil hebt. Mocht iemand hier ook op nedermagic.nl zitten: mijn nickname is Bluntiamo Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
quote: mjahaaa, die laatste drie daar wil ik er ook wel meer van. ;-) er zijn zo'n 15.000 magic kaarten. Door of destiny, debtor's knell, library of leng, spellbook heb ik niet. De rest van de kaarten heb ik in deckjes zitten helaas. Heb wel veel ander ruilmateriaal, maar teveel om op te gaan noemen. Heb overigens geen superverzameling... [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 01-05-2008 23:44] ![]() |
|
Nerds. ![]() |
|
Heb dit vroeger heel veel gespeeld. Ik had (zoals vele anderen) een Elfjes deck. Ik vraag me af waar ik ze gelaten heb. ![]() ![]() |
|
quote: Jij bent weer een gamenerd, Schaep. ![]() ![]() En we zijn allemaal metalnerds. ![]() |
|
quote: Hehe, zeker, maar ik heb hier ook nog een deck liggen hoor! ![]() ![]() |
|
quote: Ice Age was pas een kutblok. Daar is echt bijna geen enkele goede kaart uit voortgekomen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Alliances valt toch onder het Ice Age-blok? Daar zaten wel wat gave kaarten in. Sowieso zaten in Homelands, Fallen Empires en Ice Age veel leuke kaarten. Maar relatief weinig sterke kaarten die tegwoordig nog relevant zijn, veel leuke. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Dat zou kunnen, ik zat eigenlijk vooral aan de Ice Age serie zelf te denken. Maar Homelands en alliances hebben ook weinig nuttigs voortgebracht. Destijds wel leuk ja, met vampire-decks (Baron Sengir van de homelands) en dingen als Lurghoyfs of hoe die kaart ook mag heten, maar niks wat de tand des tijds zal hebben doorstaan. Daar durf ik bijna mijn hand voor in het vuur te steken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Vooral Homeland en Fallen Enpires waren meer 'funsets' met veel mogelijkheden om theme-decks te maken. Die leggen het onherroepelijk af tegen modernere themedecks of 'gewone'/killer decks uit die tijd, maar als hey clubje waarmee je kaart ook zulke decks is het wel leuker gamen dan met decks die echt puur voor het winnen gebouwd zijn. Maar deze sets hebben wel degelijk een paar kaarten bevat die nog steeds aardig zijn, volgens mij want ik speel dit nooit meer: An-Zerrin Ruins, Jokulhaups, Zuran Orb, Balduvian Horde, Kjeldon Outpost en Force of Will en Pillage bijvoorbeeld. En ik kan niet echt zeggen dat er bijvoorbeeld uit de Mirage mij veel echt goede kaarten zijn bijgebleven. Maar ik speelde ongeveer van Mirage/Visions t/m ongeveer Invasion. Flink aangevuld met kaarten uit de 4th, revised, Ice Age en Fallen Empire. En daarna met Fith Dawn/Champions of Kamigawa het een paar maandjes weer even opgepakt. Maar toen slechts enkele boosters gekocht. Volgende week ga ik weer eens een potje spelen met wat lui uit de kroeg. Kijken hoe mijn oude kaartjes het tegenwoordig doen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Mirrodin is een kutblok, omdat er te goeie kaarten zijn uitgekomen, en dan in één soort. Je zag niemand iets anders dan affinity spelen tijdens dat blok. Onslaught is eigenlijk ook veel te sterk, bv. Elves tribal, of de Slivers... Niet leuk meer. Die tribaldecks nog erger met Time Spiral. Geef mij dan maar een wat zwakkere set als Ice Age, met meer tactisch inzicht dan bv. Ravnica (waar je eigenlijk alleen maar guilds ging spelen). Vond ik overigens nog best een leuk blok. Invasion vond ik ook erg leuk. Het speelt allemaal veel leuker dan een rits killer decks. Ik denk dat ik Kamigawa het leukste vond, die had veel verschillende deckmogelijkheden, niet te sterke kaarten(combo's) en een fantastisch thema. @Schaep: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 02-05-2008 18:17] ![]() |
|
quote: homelands, dat is echt de minste van alle sets. Daar is geen fatsoenlijke kaart uitgekomen. Alliances, ook niet veel soeps, behalve Force Of Will ( ![]() Mijn favorieten: Tempest tot Saga. Natuurlijk ook Dark/Arabian Nights, etc. maar de goeie kaarten daarvan heb ik toch echt niet.. ![]() |
|
Zo, m'n Tempest saga zwarte weenie deck en m'n semi-standaard zwarte deck incl side-board weer in elkaar gezet. M'n fun/multiplayer deck wat gepimpt. Zin in vrijdag. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Afgelopen 2 weekenden weer eens wat potjes gespeeld met wat vrienden van me. Ik had nog een half afgemaakt madness-deck liggen (uit Odyssey/Tempest als ik me niet vergis). Even nog een paar kaarten bij gestoken en hij was speelklaar. Sleutelkaarten 4x de Wild Mongrel, een 2/2 creature voor 2 mana (1 groen + 1 kleurloos) die je +1/+1 kan geven als je een kaart discard. En 4x de Patchwork Gnomes, een 2/1 artifact creature voor 3 kleurloze mana die je kan regeneraten door een kaart te discarden. Vervolgens wat kaarten met madness (als je die kaart discard, mag je 'm spelen voor zijn madness cost), waaronder 4x een 4/4 trample creature met een madness cost van 3 mana (1 groen + 2 kleurloos) en 4x een instant met een madness cost van 1 rode mana dat je 3 schade kan doen aan een creature of een speler. Ook leuk 4x de kaart met een flashback cost van 4 mana (1 groen + 3 kleurloos) om een 6/6 creature token in het spel te brengen. (Flashback is dat je de kaart voor die mana cost mag spelen als-ie in je graveyard ligt). Dan zitten er nog 4 creatures in dat als-ie in je graveyard ligt, al je creatures haste hebben. En nog 4 dat als-ie in je graveyard ligt, al je creatures trample hebben. En om het af te maken zitten er nog 4 muscle bursts in, een instant voor 2 mana (1 groen + 1 kleurloos) om een creature +3/+3 te geven, en voor elke muscle burst in een graveyard, komt daar nog +1/+1 bij. En 4x een 1/1 creature voor 1 groene mana, waarbij je voor 2 mana een landje mag zoeken als je dat 1/1 creature ook nog eens sacrificet, maar de grap van die kaart is vooral, dat-ie ook als muscle burst telt als-ie in je graveyard ligt. En nog 4 flame bursts, een instant voor 2 mana (1 rood + 1 kleurloos) om een creature of speler 2 schade te doen. En voor elke flame burst in een graveyard komt daar nog 1 schade bij. Iemand wel eens met of tegen zo'n deck gespeeld? Je kan er behoorlijk snel hele rake klappen mee uitdelen. (Afgelopen weekend in single player er dan ook 6:1 mee gewonnen ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ik ben momenteel vooral bezig met m'n multiplayer/fundecl uit tebouwen gezien 'wij' vooral chaos spelen. Deck is eigenlijk veel te groot, zo'n 200 kaarten, maar loopt eigenlijk nog best redelijk. Ik ben nog op zoek naar: 4 x Taiga 4 x Bayou 4 x Badlands 1 x Fastbond 4 x Defense of the Heart 3 x Mana Flare' 2 x Heartbeat of Spring 1 x Crucible of Worlds 2 x Nevinyrral’s Disk Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: grappenmaker...eBay misschien? Zo'n 20 euri per kaart als je geluk hebt. ![]() |
|
Printen, knippen en plakken, zijn ze tenminste ook een beetje custom. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Ik speel dus echt nooit tegen mensen die een deck vol uitgeprinte kaarten hebben, dat schiet het hele punt voorbij. Daar heb ik geen jaren kaarten voor bijeen gespaard/geruild. Hele foute tendens dat. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |