IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Magic the Gathering Vorige pagina | Volgende pagina
impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 30-09-2002 21:58 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 12:38 schreef XnegativeX het volgende:
We zouden eens bij elkaar moeten komen om er een ZM-Magic avond van te maken.
lijkt me leuk, mot ik wel ff ook nog een multiplayer dek bouwen.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 01-10-2002 2:19 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ik ben eind '94 met magic begonnen met 1 starterdeck (die toen nog niet voorgekauwd waren gelukkig) en speelde tot de zomer van 97 altijd voor inzet (met vrienden, vaak om 3 kaarten tegelijk-elk 3 kaarten inzetten,random) en heb zodoende flink wat kaarten bij elkaar gewonnen. In de zomer van 97 verkocht ik alle dubbellandjes plus 2 shivan dragons en 2 juggernauts voor 300 piek, waardoor magic mij netto gezien nooit ook maar 1 cent gekost heeft. Wel heb ik nog een volledig speelbaar zwart/rood deck over (met 4 vampires, 4 dragon whelps, nightmare, shivan dragon, demonic tutor, demonic hordes, sol ring en blabla weet ik nog meer) en 500 andere kaarten waarvan 70 rare in mijn bezit. Jofel!


Follow the freezing moon...


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 01-10-2002 15:15 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

quote:
Op 28 september 2002 18:41 schreef Holocausto het volgende:
Laten we al onze counterspells gaan vergelijken man!!

LOL dan ben je nog wel ff bezig met scannen



Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 01-01-2003 21:11 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 27 september 2002 12:38 schreef XnegativeX het volgende:
We zouden eens bij elkaar moeten komen om er een ZM-Magic avond van te maken.


Is ook nooit meer wat van gekomen he??
Ik ben op zich wel heel erg voor, maar ik ben niet het persoon om zoiets te organiseren.
Is er een beetje animo hiervoor??


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-01-2003 21:12 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het lijkt me wel tof, ik heb echt al jaren geen magic meer gespeeld, en de regels zijn me ook totaal ontschoten. Dus als iemand me dan ff een clinicje kan geven, gaaf!

Maar het lijkt me wel geinig om te doen weer een keertje


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 01-01-2003 21:14 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 1 januari 2003 21:12 schreef aerodis het volgende:
het lijkt me wel tof, ik heb echt al jaren geen magic meer gespeeld, en de regels zijn me ook totaal ontschoten. Dus als iemand me dan ff een clinicje kan geven, gaaf!

Maar het lijkt me wel geinig om te doen weer een keertje



Dat heb je zo weer door.
Na een paar spelletjes speel je weer net als voor je stopte.
(ik althans)


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 01-01-2003 21:14 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

MAGIC is een vuil en satanisch spel wat de naam des heer van de aardbodem gevaagd moet worden


And my marlboro light


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 01-01-2003 21:15 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 1 januari 2003 21:14 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
MAGIC is een vuil en satanisch spel wat de naam des heer van de aardbodem gevaagd moet worden




Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-01-2003 21:15 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

jammer.

er was wel een rel over een kaart, Unholy Spell ofzo?
daarop stond een omgekeerd pentagram, en die kaart is uit de handel genomen


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 01-01-2003 21:16 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht



Ik heb het 2 jaar gespeeld en van de een op andere dag was ik het helemaal zat en heb ik al mijn kaartjes verkocht


Ik, Wil Schuurman


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 01-01-2003 21:18 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

haha ook over demonic tutor natuurlijk en over heel zwart daarna nog het pentagram uit unholy strength gehaald enz enz

vroeger was het idd een veel beter en stoerder spel

GO BROKEN CARDS!!!


And my marlboro light


Gwath
Usericon van Gwath
Posted 01-01-2003 21:49 by Gwath Wijzig reactieProfiel van GwathQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2003 21:18 schreef kleine Micha Banaan het volgende:vroeger was het idd een veel beter en stoerder spel


Yep, ik heb er toen ook teveel geld aan uitgegeven, totdat er veel kaarten met nodeloos nieuwe abilities werden uitgebracht, om telkens maar iets nieuws toe te voegen. De ouwe en eenvoudige decks zijn idd veel leuker om mee (en tegen) te spelen.


The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 01-01-2003 21:58 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

heb het 3 jaar geleden heel fanatiek gespeeld.Ben er mee opgehouden maar heb de kaarten nog steeds.Heb echt een gigantisch goblin/orc deck.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 01-01-2003 22:04 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik heb hier ook nog ergens onder een dikke laag stof een goblin/burn deck...

Heb ik vroeger veel menschen gefrustreerd mee gekregen


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 01-01-2003 22:15 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2003 22:04 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ik heb hier ook nog ergens onder een dikke laag stof een goblin/burn deck...

Heb ik vroeger veel menschen gefrustreerd mee gekregen


wat is dat?


Follow the freezing moon...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-01-2003 22:26 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2003 21:15 schreef aerodis het volgende:
jammer.

er was wel een rel over een kaart, Unholy Spell ofzo?
daarop stond een omgekeerd pentagram, en die kaart is uit de handel genomen


Ja klopt, in 4th edition stond er opeens geen pentagram meer op de achtergrond. Mijn black bordered beta Unholy Strength was een van mijn pronkstukjes . Of heb ik die nog? Ik heb nog 18 kaarten bewaard iig, voornamelijk vanwege illustraties, bij wijze van herinnering aan een verslaving. De beta Nightmare daar was en ben ik het trotst op . Hence my nickname.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 01-01-2003 22:40 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 1 januari 2003 22:15 schreef Freduk het volgende:
wat is dat?


Rood
Burn kaarten om je vijand of zijn beesten pijn mee te doen en allemaal kleine goedkope goblins om hem binnen een paar beurten te verpletteren


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 01-01-2003 23:08 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2003 21:11 schreef Rasputin het volgende:
Is ook nooit meer wat van gekomen he??
Ik ben op zich wel heel erg voor, maar ik ben niet het persoon om zoiets te organiseren.
Is er een beetje animo hiervoor??
lijk mij ook leuk
hhmmzz mottu we wel iets centraals vinden hier in apeldoorn is er een mogelijkheid maar das misschien voor sommigebn erg uit de buurt.


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 02-01-2003 1:20 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ik had vroeger altijd een counterdek met wat wit erbij in voor de serra angel's

maar dat is al weer een paar jaar geleden, kheb m'n kaarten wegegeven aan m'n nichtje die er net mee begon.

(behalve dan de legends/dark kaarten en de demonic hordes, want die heerchen nog steeds!)



§¢ÁRÉ¢rÓwMÁn
How 'bout a little fire Scarecrow ?
Usericon van §¢ÁRÉ¢rÓwMÁn
Posted 02-01-2003 7:38 by §¢ÁRÉ¢rÓwMÁn Wijzig reactieProfiel van §¢ÁRÉ¢rÓwMÁnQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/F-Minus

Ik heb het zo al die reacties gelezen van jullie allemaal, maar ik ben het wel en niet met jullie eens! Ik speel het nou zo'n 3 jaar ofzo en ik begon met een portal decks (2 starter decks) en SOMMIGE (dan ook 3 ofzo) zitten nu nog in 1 van me decks. Maar ik heb de afgelopen jaar ofzo nix meer gekocht (ik heb in die andere tijden ook wel wat kaarte ngekocht enzo hoor en gekregen, khad ook B.F.M jammer genoeg weg gerolen) maar ik maakt nog steeds goeie decks en win ook nog steeds! Maar ja zo heeft ieder toch zijn eigen verhaal over hoe het is begonnen en er mee is gekapt !! op eens waren bij mij in de buurt er ook een zooitje vrienden mee gekapt ! maar nu ik op een nieuwe school zit speel ik magic standaard elke maandag middag ! Dus das wel weer beter !


I've havent seen me willy in two years!Thats long enough to declare it legally dead!


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 02-01-2003 11:02 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht


Heb zelf trouwens een jaar of 5 heel actief gemagic-ed sinds anderhalf jaar geleden aanmerkelijk minder wel jammer, want het is een erg cool spel. Gelukkig heb ik wel al mijn kaarten bewaard.

Mijn favoriete decks waren counter(lomp veel gecounter later vooral leuk met ertai en arcane laboratory en dan om het af te maken morphling erin) forbiddian (forbid met veel kaartdraai gebeuren aangevuld met tradewind rider en een paar andere beestjes en veel gecounter) suicide black (allom berucht lijkt mij), weet de naam er niet van maar zo'n deck met Ashen Ghoul en Nether Spirit (komt dus allemaal uit je graveyard omhoog zetten ). Blauw groen combinaties bevallen mij ook vaak wel.

Zo'n ZM magic-meeting lijkt me wel cool trouwens.

*had weer eens niet ver genoeg doorgelezen*

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 02-01-2003 11:04]


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-01-2003 11:14 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Suicide black was ook een van mijn favorieten! Of eigenlijk 2, want je hebt de necropotence/drain life versie en die met carnophage/sarcomancy/hatred (al liet ik de hatreds eruit, die was wel erg flauw).

Blauwe control decks daar zou ik zelf nooit mee willen spelen. Ik heb wel lange tijd een deck gespeeld, groen/blauw, ontzettend veel mana en card drawing, dat was wel tof. Maar geen decent attack of zo, dus het kwam steeds neer op een hurricane na een stream of life .


Cinderella's Corps
Grave Robbing
Usericon van Cinderella's Corps
Posted 02-01-2003 15:49 by Cinderella's Corps Wijzig reactieProfiel van Cinderella's CorpsQuote dit berichthttp://digitale-lol.cu2.nl/

quote:
Op 2 januari 2003 7:38 schreef §¢ÁRÉ¢rÓwMÁn het volgende:
Ik heb het zo al die reacties gelezen van jullie allemaal, maar ik ben het wel en niet met jullie eens! Ik speel het nou zo'n 3 jaar ofzo en ik begon met een portal decks (2 starter decks) en SOMMIGE (dan ook 3 ofzo) zitten nu nog in 1 van me decks. Maar ik heb de afgelopen jaar ofzo nix meer gekocht (ik heb in die andere tijden ook wel wat kaarte ngekocht enzo hoor en gekregen, khad ook B.F.M jammer genoeg weg gerolen) maar ik maakt nog steeds goeie decks en win ook nog steeds! Maar ja zo heeft ieder toch zijn eigen verhaal over hoe het is begonnen en er mee is gekapt !! op eens waren bij mij in de buurt er ook een zooitje vrienden mee gekapt ! maar nu ik op een nieuwe school zit speel ik magic standaard elke maandag middag ! Dus das wel weer beter !


Man, Benny je verslaat me nie!! en goede decks heb je al helemaal nie, jij bazeerd je decks op 1 kaart!! en nie op het doel van het deck als je hem aan het maken ben en nogiets je bazeerd je deck altijd alleen op de gene waar je tegen speeld, dus lul nie zo dom!!

dus ga lekker verder

WHAHAHHAHAHAHAHAH


It's dark between Corpses


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-01-2003 15:52 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Damn die hele kaartnamen zeggen me geen fuk meer

Ik weet wel dat ik een zwart/wit deck had en vaakgenoeg in 1 / 2 beurten al dat verschrikkelijk sterke witte creature op tafel had (die als 'ie dood is je de helft van je leven verliest) dat waren smerige truukjes


Ik, Wil Schuurman


§¢ÁRÉ¢rÓwMÁn
How 'bout a little fire Scarecrow ?
Usericon van §¢ÁRÉ¢rÓwMÁn
Posted 02-01-2003 15:56 by §¢ÁRÉ¢rÓwMÁn Wijzig reactieProfiel van §¢ÁRÉ¢rÓwMÁnQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/F-Minus

quote:
Op 2 januari 2003 15:49 schreef Cinderella's Corps het volgende:
Man, Benny je verslaat me nie!! en goede decks heb je al helemaal nie, jij bazeerd je decks op 1 kaart!! en nie op het doel van het deck als je hem aan het maken ben en nogiets je bazeerd je deck altijd alleen op de gene waar je tegen speeld, dus lul nie zo dom!!

dus ga lekker verder

WHAHAHHAHAHAHAHAH


Ach man je weet niet waar je over praat !! je kent mijn decks van nu niet eens !! in het begin begon ik met me decks op 1 kaart de baseren maar nu echt niet meer ! En nog wat, de laatste keren dat ik tegen je speelde won ik ook nog !! dus niet zo zeiken !! ALL HEIL !! KING OF THE LOSERS !!


I've havent seen me willy in two years!Thats long enough to declare it legally dead!


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen