|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Damn ik krijg echt fucking zin om weer eens te spelen, maar nou om weer heeeel veel kaarten te gaan kopen, nee... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ja zoiets heb ik ook speel nu nog wel eens met vrienden met onze eigen regels (een soort van extended extended) |
|
quote: Je lult dus ga je zelf maar verheiligen!! Oja en nog wat zullen we der maar over stoppen, en ehm..potje magic gaan spelen kan je zien dat ik win..met mijn rood/zwarte deck die met 2 mana goed speeld ehm..vrijdag dan maar?? It's dark between Corpses |
|
quote: hehe, ik was toen juist burn gaan spelen omdat ik ziek werd van al die counters We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Damn ik heb trouwens 600 piek verdient met het verkopen van al mn kaarten... zat best wel wat leuks tussen Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Binnen de groep waar ik speelde speelden op een gegeven moment 6 mensen burn of een variant erop dus vandaar |
|
quote: Oh is goed hoor ! onder het genot van een biertjuh kan je eens goed zien dan ik je inmaak met maar 3 mana ben je weg gevaagt !!! I've havent seen me willy in two years!Thats long enough to declare it legally dead! |
|
ik heb er nooi wat van gesnapt... Je moeder. |
|
jullie verliezen toch allemaal van mijn black weenee deck |
|
quote: Haha al eens gehoord van wrath of god . één goed getimede wrath en er is niets meer over van al je evil ventjes. Ik heb het ongeveer 5 jaar gespeeld op best een hoog niveau(veel toernooien enzo)maar een half jaar geleden ben ik gestopt omdat ik niemand meer had om tegen te spelen, en ik had geen zin om alleen nog maar tegen van die gestresste "nummer 1 van de wereld ventjes" te spelen. |
|
Ik ben ben er ook mee gestopt, maar speelde het een poosje geleden wel op een redelijk laag niveau. |
|
quote:ik doe heel af en toe tournooitjes, niet echt grote ofzo. en een wrath of god, tja ik bouw met dat dek weer snel een legertje op en als t goed is os er al een behoorlijke aanslag op je leven gedaan voordat je zo'n kaart kan uit spelen. |
|
Ik denk dat ik toch al die mappen maar weer eens onder het stof vandaan moet gaan halen Magic heerscht! |
|
quote:ik ken t, maar tja kheb al zo weinig tijd |
|
daar moet je dus echt tijd voor MAKEN |
|
Ik krijg nu eigenlijk ook wel weer zin om er tijd voor te maken... |
|
nog mensen hier die ook nog steeds een voorliefde hebben voor het fameuze browse/solvedi digger blauwe control deck? And my marlboro light |
|
quote:hhmmzz zegt me zo snel niks, maar ik ben ook alergies voor blauw. |
|
Ik heb afgelopen week een precon uit de nieuwste serie gekocht(mn eerste weer sinds ik iets uit apocalyps had gekocht) een elfjes deck, alleen creatures. Mensen staan toch gek te kijken als je in beurt 6 een 25/25 trample elf op ze afstuurt Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself |
|
Gisteren heb ik verloren toen ik een potje Magic speelde tegen mijn broertje van elf! |
|
tja , iedereen verliest wellis... khebet ook tijdje erg veel gespeeld ben der nu mee gekapt maar paar vrienden van mij spelen het nog steeds heel erg. speel soms nog wellis met wat deks van hun maar voor de rest hebbik alleen nog een land kill dekje leuk met die terravore en raze te spelen. voor de rest... tja ik vind toch dat het geld wat vroeger naar die kaartjes ging nu toch beter naar gaat. speel toch met hun decks I am the 1%. |
|
Ik koop nu ook bier in plaats van kaarten. Ik vind mijn deck wel goed zo en weinig van mijn comrads spelen nog Magic. [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 10-02-2003 20:17] |
|
quote:MEt andere woorden: ze hebben het spel nog verder om zeep geholpen in de jaren dat ik er niet meer naar omkijk. Dan speel ik toch liever een potje Jyhad/Vampire I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Magic is lame; want hoe meer geld je erin steekt hoe groter de kans dat je wint. Alleen boosterdraft tournaments zijn dan wel balanced ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |