![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
De vorige poster bedoel je? ![]() |
|
Misschien kan je hem zaterdag kopen, even van uitgaand dat er een beetje een leuke distro staat. ![]() |
|
quote:Hoop 't, heel PS afgezocht: nergens! ![]() |
|
PS? Volgens mij heeft displeased hem ook wel ![]() ![]() |
|
quote: Hahaaha :') Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Vent, echt... ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Party San. En, nee, Displeased heeft 'em niet (meer) op voorraad. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Branden, en hoesje uitprinten... handgeschreven nummertje erop 1 of 1 , ultieme bootleg. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-09-2009 22:05] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Prachtexemplaar inderdaad, maar ik had het over de cd, ik blijf graag ontopic. ![]() |
|
quote: 2 weken geleden nog besteld bij die gasten, zou ik de laatste hebben? Voelt wel lekker. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: ![]() |
|
soms ween ik stiekem een beetje omdat hij zo mooi is signature ![]() |
|
Laatst erachter gekomen dat ze bij de Kroese nog ergens op één of andere locatie exemplaren hebben, over een weekje in mijn bezit ![]() ![]() |
|
Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van Thematic Emanation Of Archetypal Multiplicity. Een erg mooi en sfeervol industrial (black) schijfje. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Ben zelf meer into de stijl van die vorige, maar het nieuw album, Liber I, is ook wel de moeite waard. Dit album is weer een stuk rauwer met van die typische riffs. ![]() |
|
Ik wist niet eens dat er een nieuwe was. Ik lees hier nu een review waarin een vergelijking met Neurosis wordt gemaakt, dat maakt mij erg benieuwd! ![]() |
|
Daar ben ik ook erg benieuwd naar ja! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Ondanks de geweldige omschrijvingen kan BuN me tot op heden niet bekoren. ![]() |
|
de nieuwe is wederom... geniaal signature ![]() |
|
Er is een nieuwe ![]() Oh en Amel, als je die vorige nog zoekt moet je eens gaan kijken bij de Sounds. Ik weet niet waar die winkels allemaal zitten, maar in Venlo hebben ze die nog zag ik laatst. ![]() |
|
Kom ff met titels, ik snap er geen joda meer van. Die vorige vond ik trouwens drie keer niks. ![]() |
|
quote: Ik word er een beetje eng van, er worden zo veel albums in dat hokje geplaatst omdat ze een klein beetje invloeden/overeenkomsten hebben die mss in totaal voor 5 minuten van 't album in beslag nemen. Denk dat ik er niet aan ga aan de nieuwe, de vorige lag niet mij in de smaak. ![]() |
|
quote:Dat is niet echt een nieuwe, het is een tussendoortje als ik het goed begrijp. What Once Was... Liber I, 2 nummers op vinyl. edit: en Neurosis heb ik er niet in gehoord. Gaat meer naar The work... als ik het mij goed herinner. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 19-08-2010 21:42] ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |