|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben vooral blij met de aankondiging van Memoria Vetusta III. |
|
ik eigenlijk ook signature |
|
quote: |
|
What Once Was... Liber III is lekkrrrrrrr signature |
|
Eén keertje geluisterd maar is totaal niet blijven hangen. Net als alle Liber-EP's. Gelukkig komen er tussendoor ook nog wel wat albums. |
|
quote:Anders vertel je meteen even welk album dat is, zodat we het niet hoeven te vragen. |
|
Vetusta II en MoRt signature |
|
Zijn mijn twee favorieten, ja. |
|
|
|
Ik heb destijds veel naar Odinist geluisterd, maar tegenwoordig kan alleen The Mystical Beast of Rebellion me nog bekoren. |
|
Ik heb me nooit echt toegelegd op het recentere werk, aangezien dat me indertijd op het eerste gehoor weinig kon bekoren. Ik blijf voorlopig dus zweren bij Ultima Thulee en Memoria Vetusta I. Misschien hun recentere albums toch nog eens een kans geven, we zijn nu toch al een aantal jaren verder sinds ik daar nog iets van beluisterd heb. Faustian Spirit of the Earth |
|
Als je voornamelijk een Blut Aus Nord wil horen die gericht is op sfeer en minder op "black" (in de mate dat Blut Aus Nord ooit echt zuivere black gemaakt heeft), ben je dan het beste af met MoRt of welk album lijkt jullie het meest aangeraden van degene voor 777? |
|
absoluut MoRt, gigantisch geschift, audiodrug, wazig Liber Legis saga is doordrammen in nihilisme Memoria II is gewoon heel erg mooi signature |
|
MoRT vind ik niet bepaald atmosferisch, wel geschift maar verder niet zo spannend. Ik luister tegenwoordig vooral nog de eerste 4 platen en Memoria Vetusta II. Vooral de eerste twee platen (Ultima Thulée en Memoria Vetusta I) zijn geweldig. Ik vind overigens Odinist en The Work... beter in de meer industrial stijl die ze op MoRT ook hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Reynaerde op 13-01-2014 15:21] |
|
signature |
|
Schoooooop, nog iemand dit nummer al gehoord??? signature |
|
Klinkt idd erg als MoRT. MoRT zelf trouwens onlangs aangeschaft en is toch een meesterwerkje. Zeker wanneer je het enkele beurten na elkaar luistert werkt het bijzonder sterk in op je. |
|
Die nieuwe EP doet me weinig, net als MoRT overigens. Ik wil meer atmosferische BaN. Kom maar op met Memoria Vetusta III. |
|
Die eerste track op Debemur MoRTi, "Tetraktys", is echt verschrikkelijk sterk! Zeer dissonant, onbehagelijk, ongemakkelijk. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
signature |
|
20 juni een split met P.H.O.B.O.S.. Wie? Nee, ik ken ze ook niet. Volgens M-A een Franse industrial doom band. ""Triunity" BLUT AUS NORD 1. De Librio Arbitrio 2. Hùbris 3. Némeïnn P.H.O.B.O.S. 4. Glowing Phosphoros 5. Transfixed At Golgotha 6. Ahrimanic Impulse Victory" If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dat P.H.O.B.O.S. klinkt zo gek nog niet. |
|
quote:Indd! Lekker goor geluid. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Dat laatste nummer van P.H.O.B.O.S. klinkt meer als Blut Aus Nord dan de Blut Aus Nordnummers van de split zelf. Zal wel komen doordat Blut Aus Nord een echte drummer heeft nu. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |