|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog 5 dagen ... en dan luister ik ernaar ... *wacht in spanning af* |
|
Inmiddels een keer beluisterd, die nieuwe, ik concludeer dat het verder gaat waar TWWTG ophield, nog verwrongener en zieker, haast onnavolgbaar. Moet het niet te vaak luisteren, want anders loopt het slecht af voor mij. |
|
quote:Gedownload, puur nieuwsgierigheid.. maar deze koop ik vrij vlot! Waar gevonden? Het aloude Kerrazy-Torrents natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
kan iemand me niet ff op msn toevoege en het album sturen en daarna me weer verwijderen? |
|
quote: Neen. Suck my piss |
|
quote: Alleen het verwijder-gedeelte spreekt aan! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:Er staat geen email in je profiel. Anders kon ik je een yousendit sturen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
inderdaad -_- maar bedankt!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door celtic_winter op 04-10-2006 23:16] |
|
Check, over 5 minuten is de link bij je binnen [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-10-2006 23:21] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Goed albumpje, hoewel ik er niet altijd naar kan luisteren. Ik moet hiervoor wel in een bepaalde stemming zijn, wil het me echt kunnen raken. Maar los van dat, idd een logische opvolger van TWWTG. |
|
Vind hem minder pakkend dan TWWTG en ik neig nu om hem minder te vinden dan TWWTG. |
|
ik ook, vind het jammer dat de nummers allemaal een beetje op elkaar lijken, maar het is een gaaf album |
|
Ze fucken gewoonweg met me, de nieuwe BAN pas 23 oktober. |
|
Da's vast jammer, maar ik ben niet heel erg te spreken over de kant die ze nu op zijn gegaan. |
|
@de nieuwe plaat: ik mis riffs, hooks en een algeheel idee van een kop, een staart en iets ertussenin. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Kijk jongen, het is wel ambient he. Dat behoeft geen kop, geen staart en geen algemene structuur. Pff... Jij weet echt niks van muziek. |
|
Dat neemt niet weg, dat ik het nog steeds mis. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ambient? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Heb je de laatste niet gehoord? Pff... Jij weet echt niks van muziek. |
|
De laatste plaat (MORT) heeft niets met Ambient te maken. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-10-2006 11:18] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
MORT? Dit gaat over BAN! Un tipoc! Jij weet ook nix van franse blackmetal... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Pff... Jullie weten ook niets van Franse Ambient-gerelateerde, ex-blackmetal-side-projects met leden van Blut Aus Nord. Pfff.... |
|
Naja, de nieuwe plaat is inderdaad niet echt... origineel te noemen. |
|
Oke. Blut Aus Nord is dan wel weer origineel. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |