IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Blut Aus Nord Vorige pagina | Volgende pagina
Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 15-06-2006 20:53 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Nog niet uit.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-06-2006 20:55 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Moet ik nog uitkijken naar dat ding?
Of wordt het helemaal zo'n Godflesh/ambient verhaal nu?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 15-06-2006 20:58 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Dunno man.

Kan nog alle kanten op. Denk zelf dat het gewoon een mix van TWWTG en Thematic zal worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 15-06-2006 20:58]


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 22-06-2006 21:40 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Iemand die mij Ambient in de stijl van de laatste twee nummers van Thematic kan aanraden?


celtic_winter
Usericon van celtic_winter
Posted 25-09-2006 14:59 by celtic_winter Wijzig reactieProfiel van celtic_winterQuote dit bericht

weet iemand wanneer het nieuwe album uitkomt?
2 oktober hoorde ik?


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 25-09-2006 15:49 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Ik heb um gister van een nieuwsgroep gehaald, maar nog niet geluisterd.

[Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 25-09-2006 15:49]


Op je knie en pijp voor genade!


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-09-2006 15:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

WTF!!! effe checken dan!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argh
Usericon van Argh
Posted 25-09-2006 16:20 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

ik heb em 1x beluisterd vond 't niet zo heel boeiend, drumcomputer geluid stond vrij hard ofzo.... meeslepend maar niet echt pakkend genoeg, maar goed.. 1 luisterbeurt zegt natuurlijk niks.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-09-2006 17:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Joh, de productie is identiek aan TWWTG. Dit keer alleen maar midtempo trouwens, en wat een weirde riffs! Lastig te behapstukken plaatwerk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-09-2006 17:30 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Geile band. Wher te checken? Pandora heeft 'm nog niet.


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-09-2006 17:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Bij de platenboer..
torrent van de nieuwe staat al op Kerrazy


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argh
Usericon van Argh
Posted 25-09-2006 18:42 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2006 17:27 schreef spectre het volgende:
Joh, de productie is identiek aan TWWTG. Dit keer alleen maar midtempo trouwens, en wat een weirde riffs! Lastig te behapstukken plaatwerk


Ik weet niet, misschien doordat 't allemaal traag is klinkt het een beetje cheap ass/klungelig ofzo, maar goed vanavond maar eens onder de juiste toestand beluisteren.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 25-09-2006 20:36 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik krijg een beetje hoofdpijn van het geluid.



Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 25-09-2006 20:38 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Vage plaat.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-09-2006 20:41 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

vaag is soms goed.

ik ga een mening vormen.


Suck my piss


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 25-09-2006 20:51 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Alleen de sample gehoord en wil het zo houden tot ik hem heb, maar wat ik hoorde klonk wel wat Thralldom-esque en zeer geil.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 26-09-2006 2:46 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik wacht nog wel even netjes tot de release.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


celtic_winter
Usericon van celtic_winter
Posted 26-09-2006 6:20 by celtic_winter Wijzig reactieProfiel van celtic_winterQuote dit bericht

lijkt me wel gaaf als er ook een tour bij komt kijken, weet iemand of dit mogelijk zou zijn?


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 26-09-2006 8:26 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2006 6:20 schreef celtic_winter het volgende:
lijkt me wel gaaf als er ook een tour bij komt kijken, weet iemand of dit mogelijk zou zijn?


Er is wel iemand die dat weet, ja.


celtic_winter
Usericon van celtic_winter
Posted 26-09-2006 18:24 by celtic_winter Wijzig reactieProfiel van celtic_winterQuote dit bericht



Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 26-09-2006 21:04 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2006 6:20 schreef celtic_winter het volgende:
lijkt me wel gaaf als er ook een tour bij komt kijken, weet iemand of dit mogelijk zou zijn?


When hell freezes over.


celtic_winter
Usericon van celtic_winter
Posted 26-09-2006 21:09 by celtic_winter Wijzig reactieProfiel van celtic_winterQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2006 21:04 schreef Iscariah het volgende:


When hell freezes over.


daar was ik al bang voor


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-09-2006 15:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

MORT is een echt groeiplaatje geworden. Ik vind het een voortgang van 'The Work Which Tranforms God' Met uitzondering dat er geen enkele keer de drumcomputer snel gaat. Het is allemaal erg mid-tempo met zeer vreemde riffs, ultiem verwrongen sfeer! Voor de mensen die bang zijn dat er ook ambientstukken opstaan zoals op de afgelopen EP kunnen gerust adem halen, dat staat er niet op, hoewel ik dat wel gaaf had gevonden.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-09-2006 15:53]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


celtic_winter
Usericon van celtic_winter
Posted 27-09-2006 17:55 by celtic_winter Wijzig reactieProfiel van celtic_winterQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2006 15:52 schreef spectre het volgende:
MORT is een echt groeiplaatje geworden. Ik vind het een voortgang van 'The Work Which Tranforms God' Met uitzondering dat er geen enkele keer de drumcomputer snel gaat. Het is allemaal erg mid-tempo met zeer vreemde riffs, ultiem verwrongen sfeer! Voor de mensen die bang zijn dat er ook ambientstukken opstaan zoals op de afgelopen EP kunnen gerust adem halen, dat staat er niet op, hoewel ik dat wel gaaf had gevonden.


en waar heb je het album gedownload/gekocht?


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-09-2006 19:18 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ben het album nu aan het binnen trekken met DC++.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen