|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Beheurlijk, ja. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
ik vind hem net erg lekker Epitome XII vind ik bijvoorbeeld heerlijk |
|
ja shit é... ik kan niet kiezen tussen de twee... kan nog veranderen, het zou eigenlijk niet mogen idd ik zeg The Desanctification veel hypnotiserender dan Sects |
|
de tweede is luchtiger, maar des te penetranter signature |
|
Iemand een idee waar ik 777 - Sect(s) op vinyl kan vinden? Horns up! |
|
Bij het label. www.debemur-morti.com/ |
|
|
|
hij is relaxed signature |
|
Dat is verdomme toch wel het laatste dat een black metal plaat hoort te zijn. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ja, ik kan het ook geen black noemen dit signature |
|
Deel twee van de 'What once Was... Liber'-serie is ook uit. Erg benieuwd. Deel I vond ik erg sterk. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
777 - 1 blijft sterk... 2 is wel aardig.. 3 nu eerste luisterbeurt... vind het niet eens zo gek klinken. BM is het misschien niet, maar daarom geen mindere schijf ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ik vond 777-1 en 2 eigenlijk niet superboeiend. Dit misschien wel, apart spul! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik vond I erg gaaf en II wat minder. Maar nu weer wat van II voorbij horen komen en die plaat verdient toch nog wel wat aandacht. III klinkt in eerste instantie boeiender dan II. Lekker duidelijk zo. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Vanavond del I, II en III maar eens achter elkaar door luisteren, III op zichzelf klinkt erg vet, erg naar. Idd beter dan II. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
quote:Op zich begrijp ik je punt, maar hoe wil je het dan noemen? En watvoor muziek bevat "The Desanctification" dan? Dat album is ook al behoorlijk loom. Tussen deel I en II zit een behoorlijke 'cultuurshock'. "The Desanctification" is veel langzamer, softer en minder agressief dan "Sect(s)". "The Desanctification" daarentegen kabbelt bijna geruisloos in "Cosmosophy" over. Het enige echte muzikale verschil dat ik hoor zijn de 'cleane' vocalen in de laatste. Maar het wordt veel BaN luisteren. Vd week Cosmosophy en What Once Was.. Liber II binnengekregen. En de trilogie eens integraal gaan uitzitten. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 21-09-2012 16:05] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
II sprak mij al veel meer aan dan I net door die andere sfeer. III nog niet gehoord, maar afgaande op de reacties vermoed ik dat deze geheel mijn ding zal zijn. Is Libere II meer black of wat moet ik daarvan verwachten? |
|
Ja. |
|
Moest mij ook soms erg aan Ulver ten tijde van The marriage denken, en dat is zeer positief! (al is dit wel wat meer herhalend) |
|
II vond ik juist een stuk beter dan I. De nieuwe bevalt me ook wel. Wel even wennen die cleane vocalen en dat tweede nummer. |
|
Ik vind die nieuwe best wel relaxed. Interessant werkje. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
+1 Licht groeiplaatje. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik vind hem tof hoor die nieuwe. Ik moet ze nog steeds eens alle 3 achter elkaar draaien. |
|
signature |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |