![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
The mystical beast of rebellion is weer eraf gehaald? Ik heb maar 3-en-een-halve track eraf kunnen halen. ![]() What happened? En laat nou juist die laatste halve-track mijn favoriet zijn. DAMN wat een riff constructie!! ![]() ![]() |
|
quote: Ja, toen ik hem aan het uploaden was deed de server raar. Dus daarom zullen er wel een paar nummers onderbroken zijn ofzo. Schaf dan gewoon Direct Connect aan. Ben je die hele server niet meer nodig. Of je koopt de cd natuurlijk ![]() Hoe staan mensen hier trouwens tegenover Xasthur en Vargsang? [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 02-05-2003 17:16] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Dat ga ik sowieso doen. Hebbie zo 1-2-3 een distro in je hoofd? quote: Heel-aars onbekend. ![]() |
|
quote: Ik had hem geloof ik bij Displeased of No colours weg. Xasthur is hele rauwe BM. Lijkt een beetje op latere graveland maar dan veel rauwer. Heeft ook een beetje de sfeer van de eerste Borknagar. Staat wel op de server. Vargsang is een solo project van een Graven bandlid. Een beetje een trage versie van Pure holocaust (Immortal). Mooie sfeer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
XnegativeX beat me to it .. [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 02-05-2003 17:33] ![]() |
|
Oja, over de server; schijnbaar is de HDD constant vol aan het lopen strugglet Dwaal met het weghalen van onnodige prut-files. Je omschrijving klink zeer interessant. Ik zal de 1e zo d/l en uitchecken. ![]() |
|
Ik ben nu The work which tranforms god aan het luisteren en het bevalt me tot zo ver goed, erg veel sfeer. Is het trouwens NS? ![]() |
|
quote: Xasthur is wel goed. ik heb Nocturnal poisening, de split met Orosius en Suicide in Dark Serenity-> net uit bij Bestial Onslaught prod. ![]() |
|
quote: "Call of the Nightwolves" is een goeie cd. Erg rauwe en duistere sound. ![]() ![]() |
|
quote: Displeased heeft hem nog. ![]() |
|
heb het eerste liedje binnen van die the mystical beast of rebellion. DAT RITME, HEEEEERLIJK. ![]() ![]() ![]() fijne gore gitaarpartijen, die zang is ietwat wennen, maar is op zich wel goed. en bedankt, dwaallicht, voor de toptip. ![]() ik ben niet zo op het franse land, maar qua blackmetal doen ze bijzonder goed mee!!! Oud Vuil. ![]() |
|
np. rhaargh!!! ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Goede muziek inderdaad. Ik ben blij met mijn aanschaf van Mystical Beast... ![]() ![]() |
|
dat benden van de snaren, zeg maar. dat akkoord langzaam omhoog en om laag raggen. geweldig! Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ik heb hem gedownt en is goed bevonden, maar zweer nog steeds bij Ultima Thule ![]() ![]() ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
dat is er ook 1 van hen? Oud Vuil. ![]() |
|
eeeehhhhhh, ik vind het de beste cd die ik van ze ken (ken er wel twee ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Hmmz interesting interesting. Ik ben om een of andere reden super kieskeurig wat black metal betreft. Maar als ik dan iets goed vind dan vind ik het ook super goed.. ![]() |
|
quote: Ja, gaaf is dat he, hoe doen ze dat? Ik moet nog wachten op mijn exemplaar, zodra Andromeda hem binnenkrijgt ben ik de eerste. Fuckin' heersch... ![]() |
|
quote: tja, tis heel makkelijk, gewoon een heel akkoord omhoog duwen en onderwijl met je andere hand met het plectrum de snaren met een bloedgang bestrijken. maar kom er maar op, tenminste, ik had het nog niet eerder zo verwerkt gehoord in de (black)metalmuziek. Oud Vuil. ![]() |
|
Heeft iemand de nieuwe Blut Aus Nord al gehoord? "The Work Which Transforms God" Zenial ![]() |
|
quote: Is er een nieuwe uit??? ![]() By the way, Warrior_of_Odin. Wat maakt het uit of ze NS zijn? [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 24-05-2003 1:39] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Nu RajServ wederom online is weet men waar dit juweeltje (volledige versie van "Mystical..." te beluisteren valt. [geen dank]) If you like it: Aanschaffen!!! ![]() |
|
quote: Vertel vertel VERTEL!!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |