IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Blut Aus Nord Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-08-2010 22:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Neurosis my ass, hoe komen ze er bij

het is een terugkeer naar de pre-MORT fase als je het mij vraagt
geen schizo toestanden meer, minder zweverig, gewoon echte industrial black

ik mis de MORT en Vetusta toestanden maar de nieuwe is echt eng en naar,

anderdan de laatste, meer als The Work that transformes dinges God , je weet wel

drinken niet goed
en vinyl ja, maar eigenlijk zijnt 8 nummers of zo,

tis een Meshuggah lang nummer met kapjes


signature


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 29-12-2010 23:27 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2010 15:19 schreef Gorath het volgende:
Ondanks de geweldige omschrijvingen kan BuN me tot op heden niet bekoren.


En ik ga deze mening bijschaven. De laatste full is toch wel de moeite waard. Origineel spul. Simpel in het oor liggend doch niet makkelijk te verteren. De Neurosis-vergelijking heb ik ook nog niet echt gehoord eigenlijk. Zwaar minpunt is de flitterdunne sound en slecht klinkende drumcomputer.

Hoe is die EP erna?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-12-2010 23:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-12-2010 23:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

shit, blijkbaar wel een ep


signature


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 29-12-2010 23:43 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2010 23:39 schreef Hypnos het volgende:
EP?

deze?
http://www.zwaremetalen.com/recensie/16371/Blut-aus-Nord-What-Once-Was-Liber-I.html

is een full


Oké, niet verbijsterend tevreden erover.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-01-2011 21:51 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Heeft iemand enig idee of die What Once Was... Liber I verkrijgbaar is op CD? Ik kan alleen maar een vinyl EP vinden.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 01-04-2011 17:18 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Volledige album 777 nu online te beluisteren, je moet wel snel zijn want 3 april wordt het weer van de website afgehaald.

http://www.obskuremag.net/articles/exclusif-blut-aus-nord-777-sects-track-by-track-par-vindsval/


Never have so many sacrificed so much for so few


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-04-2011 17:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Hij is overigens ook gelekt...


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-04-2011 18:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb hem in promo maar ben er niet meteen wild van


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-04-2011 18:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nee, maar jij houdt dan ook van epische melodeath getooid in licht-kitscherige grandeur gemaakt door Canadezen die geen liedjes kunnen schrijven


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-04-2011 18:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

voila!


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-04-2011 18:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik zit er pas twee nummers in, maar dit is wel heel... relaxed Redelijk hypnotiserend. Maar even zien of ik het ook echt goed ga vinden.

woei: derde nummer begint in ieder geval meer raarraasknetterknetter

woei2: hmmm, geen fan na de eerste keer luisteren. Het hypnotiserende/uitgesponnen voert de boventoon, al met al. Wel lekker, maar ik miste even een klik. Later nog maar een keer proberen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 01-04-2011 19:19]


I wish I was a butterfly


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 01-04-2011 20:23 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Dat tweede nummer is WOW!!!


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 01-04-2011 21:29 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Maar die drumcomputer is ZO irritant!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 05-04-2011 22:23 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

De nieuwe bevalt me wel.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-04-2011 22:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ben er nog niet helemaal uit


klinkt donkerder alleszins
harder


signature


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 05-04-2011 23:52 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

eerste paar minuten klinken toch wel degelijk lekker


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


number_17
Usericon van number_17
Posted 05-04-2011 23:56 by number_17 Wijzig reactieProfiel van number_17Quote dit berichthttp://www.ashladan.be

Ik vind de nieuwe 777 wel een paar aardige nummers hebben.
Hij staat me in ieder geval beter aan dan de re-release van The Mystical Beast...
De nummers die ik minder vind zijn daarentegen ook echt helemaal niks voor mij, krijg er hoofdpijn van en word zenuwachtig..


finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 06-04-2011 15:55 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

De nieuwe was even wennen maar het begint wel te komen, lekker gestoord sfeertje zonder overdreven te worden.



KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 08-04-2011 22:27 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2011 21:29 schreef Gorath het volgende:
Maar die drumcomputer is ZO irritant!


toktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktok.

Toch wel onbegrijpelijk zo'n "beginners-"fout.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 08-04-2011 22:30 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 22:27 schreef KHPLF het volgende:
Toch wel onbegrijpelijk zo'n "beginners-"fout.
En toch doen ze het al jaren. Ik vind het ook niet zo mooi.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 08-04-2011 22:32 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Sorry!

[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 08-04-2011 22:37]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-04-2011 1:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Vandaag paar wat recentere BaN platen gedraaid; fijn spul.


Bloemetjes typo's. Training werkt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-04-2011 16:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Tot nu toe serieus onder de indruk van die nieuwe. Goede productie, goed geluid. Zwaar, duister, sfeervol. Paar snoeiharde uptempo passage's.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-04-2011 16:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik kan bijzonder weinig met deze band. Het is niet slecht maar het blijft ook niet hangen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen