|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Into The Grave 2011 gaat door! Het heeft lang geduurd maar we kunnen het eindelijk zeggen: Into The Grave gaat door. Op zaterdag 13 augustus op het Oldehoofsterkerkhof in Leeuwarden. Het heeft zo lang geduurd omdat we eerst volledige zekerheid wilden hebben dat het door kon gaan, na onze ervaringen van vorig jaar. Maar de vergunning is nu rond! zat 13 augustus 2011 INTO THE GRAVE Oldehoofsterkerkhof, Leeuwarden Disintegrate Waking The Cadaver 6 namen (waaronder hoofdacts) volgen! Een kaartje kost nog steeds € 6,66 in de VVK. Check www.intothegrave.nl voor meer info en VVK-adressen. |
|
Gaan er alleen underground bands spelen of komt er ook iets van naam? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Bij nog 6 andere bands ga ik uit van nog wat 'grote' namen. (wat natuurlijk altijd subjectief is) |
|
Nog geen interesse. En vermoed dat die er ook niet echt gaat komen... Voorlopig lijkt mij Nirwana's Tuinfeest op deze datum leuker! [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 23-06-2011 14:12] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
snoeihard afwezig.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: +1 |
|
Eerst maar eens afwachten waar ze mee op de proppen komen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
In 6 weken tijd Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
moah, wel mooi dat ze het rond hebben... en als je de connecties heb kun je met 10 telefoontjes een leuk festival regelen... naar al het gezeik, vind ik het wel mooi dat het gelukt is! co-operation not competition! |
|
Dat dan weer wel. Alleen wel erg korte tijd om een beetje fatsoenlijk reclame te kunnen maken. Je moeder. |
|
Sowieso meer heftige pit bands, er gaan gewonden vallen! Wil je muilperen? |
|
als het door gaat ja Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Dit forum maakt anders al ruim een jaar lang (negatieve) reclame voor dit evenement. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: en voor zichzelf vooral |
|
Naam: Sytze Fokkema. :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Is er iets mis met de naam Sytze? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hey, loop niet zo te Fokkema Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Hopelijk komen er wat leftovers van Partysan op de lijst te staan. Ik zou Absu en Morgoth wel willen zien hier. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: +1. Dat deze omhooggevallen ellende maar snel weer mag verdwijnen. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-06-2011 18:30] Je moeder. |
|
lol karma IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote::') Wat jij wil, knul. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Vanwaar al het gezeik? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Zie net op Twitter langskomen dat er 3 nieuwe namen zijn toegevoegd: Aborted, Mnemic en Gama Bomb. |
|
Wanneer komen de toffe bands? |
|
quote: gezeik? ik ben nog niet eens begonnen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |