IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Ren je rot + [hardlooptopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dragon76
Usericon van Dragon76
Posted 15-10-2013 11:48 by Dragon76 Wijzig reactieProfiel van Dragon76Quote dit bericht

Nice, ritme gaat je daar zeker bij helpen. Goed bezig al hoor ik :-) Gaat vast goed komen :-)


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-10-2013 11:49 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik hou je op de hoogte. Succes!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 16-10-2013 23:00 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2013 22:21 schreef Helvete het volgende:
Zojuist 6 km op aardig tempo, terwijl ik tijden niet gesport heb.
8.0 km dit keer. Gaat goed.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-10-2013 9:01 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Plannen zijn iets veranderd, ik heb me ingeschreven voor de Mud Masters Obstacle Run op 8 maart.

Ai ai ai...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-10-2013 9:21 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

De laatste tijd stekende pijn in de onderbenen. Voelt niet gezond. Misschien eens langs een dokter gaan, voor dat het erger wordt. Maar ondertussen wil ik wel blijven lopen. Of zou dat compleet onverantwoord zijn?


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 23-10-2013 9:52 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Stapje terug doen, maar wel blijven belasten is wat ik moest doen, en dat werkt wel moet ik zeggen.



Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 23-10-2013 10:20 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Gisteren ingeschreven voor de 10 mijl van de Cascaderun in Hoogeveen (gelukkig pas ergens in april 2014). Heb echter nog nooit een langere (wedstrijd) gelopen dan 10 km....


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-10-2013 10:22 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

10 km gaat me goed af, maar 10 miles (zeker als het in een stad is, met harde ondergrond dus) vind ik net de limiet, waarbij de lol van het lopen me al wel eens even ontsnapt, zeker naar het einde toe.

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 23-10-2013 10:22]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 23-10-2013 13:43 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Puur op karakter dan, lekker stuk gaan


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dragon76
Usericon van Dragon76
Posted 23-10-2013 14:15 by Dragon76 Wijzig reactieProfiel van Dragon76Quote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2013 9:01 schreef M. het volgende:
Plannen zijn iets veranderd, ik heb me ingeschreven voor de Mud Masters Obstacle Run op 8 maart.

Ai ai ai...


Have fun. Zonder obstakels lijkt me persoonlijk een stuk aantrekkelijk hehe. Laat mij maar lekker rechte stukken asfalt opkrullen ;-) Maar, veel plezier met voorbereiden !


Dragon76
Usericon van Dragon76
Posted 23-10-2013 14:16 by Dragon76 Wijzig reactieProfiel van Dragon76Quote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2013 9:21 schreef PandroidJack het volgende:
De laatste tijd stekende pijn in de onderbenen. Voelt niet gezond. Misschien eens langs een dokter gaan, voor dat het erger wordt. Maar ondertussen wil ik wel blijven lopen. Of zou dat compleet onverantwoord zijn?


Ik zou meteen een fysio/sportfysio bellen die hebben daar vaak veel meer zicht op. Meestal hebben die vrij snel de oorzaak te pakken en afhankelijk van wat die is, kun je daar wel of niet mee lopen onder meer of mindere belasting. Luister iig naar je lichaam en ga niks forceren!


Dragon76
Usericon van Dragon76
Posted 23-10-2013 14:18 by Dragon76 Wijzig reactieProfiel van Dragon76Quote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2013 10:20 schreef Metal-D het volgende:
Gisteren ingeschreven voor de 10 mijl van de Cascaderun in Hoogeveen (gelukkig pas ergens in april 2014). Heb echter nog nooit een langere (wedstrijd) gelopen dan 10 km....


Als je 10 kunt lopen, kun je 16.1 ook lopen. Sterker nog: mijn zwager liep vorige maand de damloop 10 EM en had nog nooit hardgelopen. 2.5 week van te voren heeft hij 3x op mijn oude loopschoenen maximaal 10 km gelopen en hij heeft die 10 EM nog uitgelopen in 1:27 nogwat. Wel totaal naar de klote, maar vooral op karakter en een beetje voetbalconditie (3e helft type vooral hehe).

"The task ahead of you is never greater than the strength within you".


Dragon76
Usericon van Dragon76
Posted 23-10-2013 14:26 by Dragon76 Wijzig reactieProfiel van Dragon76Quote dit bericht

Ik ben zelf nog een beetje in dubio over de plannen van na de Zeven heuvelen 15 km volgende maand. Op zich wil ik nog graag een halve marathon lopen dit jaar om de ervaring van 6 oktober jl. goed te maken, maar dat wordt toch wel lastig aangezien ik er niet echt een kan vinden op acceptabele reisafstand. Een week na de 7HL is er een HM 3 dorpen verderop van hier, maar met 15 km volle bak vlammen een week eerder vindt ik dat geen goed idee. Misschien toch maar wat lekkere crossloopjes doen in decemeber en in januari weer een HM meepakken. Sowieso ga ik me in 2014 de eerste helft meer richten op 15km t/m HM.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 07-11-2013 17:20 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Mijn allereerste startpakketje ooit ontvangen.

Vind het nu al spannend



Dragon76
Usericon van Dragon76
Posted 07-11-2013 19:30 by Dragon76 Wijzig reactieProfiel van Dragon76Quote dit bericht

Leuk hè? Ik heb er al aardig wat ontvangen maar het blijft altijd een moment van: hell yeah, het gaat bijna weer gebeuren!

Alvast heel veel succes en vooral veel plezier!

Vandaag ook het pakketje van de zeven heuvelen 15 km ontvangen. Het wordt mijn debuut op deze loop en tussen mijn oren heeft die loop iets magisch. Erg veel zin erin en ik heb ook afgesproken daar met een paar online loopmaatjes. Leuk!

[Dit bericht is gewijzigd door Dragon76 op 07-11-2013 19:35]


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 07-11-2013 21:32 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Ik loop de avond ervoor de 5 km

T is een mooie route die van de 15 km. Ik rij regelmatig een groot stuk ervan met de auto haha. Moet er (nog) niet aan denken om dat te gaan rennen

Zelfs in de zomer pak ik dat stuk nog liever met de auto dan met de fiets (meestal).

Maar ga van de week denk ik wel ff de 5km iig een keertje fietsen, en misschien ook wel vast een keertje lopen.





Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 11-11-2013 13:19 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

YEAAAH eindelijk de 5 kilometer in het halve uur gelopen!!!!



Dragon76
Usericon van Dragon76
Posted 11-11-2013 13:42 by Dragon76 Wijzig reactieProfiel van Dragon76Quote dit bericht

quote:
Op 11 november 2013 13:19 schreef Ingrimd het volgende:
YEAAAH eindelijk de 5 kilometer in het halve uur gelopen!!!!


Joehoeeee! Goed zeg! Dat gaat je zaterdag nog wel een stukje sneller lukken :-) De extra adrenaline en sfeer bij zo'n grote loop als de 7 heuvelen halen het beste in je boven! Ik lees hier graag hoe je het ervaren hebt :-)


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-11-2013 11:29 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Eergisterenavond in Limburg (schoonouderbezoek) 's avonds nog gaan lopen, ook een stuk het bos is, wat wel een speciale sfeer was, zo enkel bij maanlicht. Enkel de plassen vermijden was niet vanzelfsprekend. En bij het teruglopen was de verlichting een heel stuk minder, gelukkig geen bomen tegen m'n bakkes gekregen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dragon76
Usericon van Dragon76
Posted 12-11-2013 11:36 by Dragon76 Wijzig reactieProfiel van Dragon76Quote dit bericht

Daarom loop ik in het donker altijd met een hoofdlampje :-)


Disgusting-noise
Usericon van Disgusting-noise
Posted 13-11-2013 21:12 by Disgusting-noise Wijzig reactieProfiel van Disgusting-noiseQuote dit bericht

Ik loop gewoon op straat als het donker is. Mijn looproute door het bos is ideaal overdag maar staat 's nachts bekend als een ontmoetingsplaats voor mannen die 'm graag eens in het bruin sterretje duwen. Ik weet niet in hoeverre het een urban legend betreft maar ik heb weinig zin om het te ontdekken.


Dragon76
Usericon van Dragon76
Posted 14-11-2013 5:37 by Dragon76 Wijzig reactieProfiel van Dragon76Quote dit bericht

Klinkt interessant. Waar is dat? ;-)


Disgusting-noise
Usericon van Disgusting-noise
Posted 15-11-2013 0:28 by Disgusting-noise Wijzig reactieProfiel van Disgusting-noiseQuote dit bericht

Je moet er voor naar België, maar het ligt dan weer wel net naast de afrit van een autostrade, dus dat scheelt weer wat


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 17-11-2013 10:31 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Zevenheuvelennacht was heel leuk om mee te doen!
Wel een beetje irritant weer, want in een t shirtje wachten in je startvak is echt te koud, maar rennen met een trui aan te warm.

T ging verder een stuk makkelijker dan gedacht.
Het enige nadeel is dat ik niet altijd overal even hard kon rennen als ik wilde omdat sommige mensen echt over de hele breedte van de weg best langzaam liepen en geen ruimte overhielden om in te halen.
Niet dat ik zelf nou zo hard ga, maar probeer iig een beetje rechts te houden.....

Maar goed, erg leuk om te doen, ga ik zeker vaker doen, maar nu mag ik eerst 6 weken niet lopen van de fysio, zodat m'n shint splintjes goed kunnen genezen. Over het algemeen vrij weinig last meer van, maar ze blijven toch een beetje zeuren omdat ze net niet helemaal goed kunnen genezen doordat ik drie keer per week door blijf lopen..



Dragon76
Usericon van Dragon76
Posted 17-11-2013 21:16 by Dragon76 Wijzig reactieProfiel van Dragon76Quote dit bericht

quote:
Op 17 november 2013 10:31 schreef Ingrimd het volgende:
Zevenheuvelennacht was heel leuk om mee te doen!
Wel een beetje irritant weer, want in een t shirtje wachten in je startvak is echt te koud, maar rennen met een trui aan te warm.

T ging verder een stuk makkelijker dan gedacht.
Het enige nadeel is dat ik niet altijd overal even hard kon rennen als ik wilde omdat sommige mensen echt over de hele breedte van de weg best langzaam liepen en geen ruimte overhielden om in te halen.
Niet dat ik zelf nou zo hard ga, maar probeer iig een beetje rechts te houden.....

Maar goed, erg leuk om te doen, ga ik zeker vaker doen, maar nu mag ik eerst 6 weken niet lopen van de fysio, zodat m'n shint splintjes goed kunnen genezen. Over het algemeen vrij weinig last meer van, maar ze blijven toch een beetje zeuren omdat ze net niet helemaal goed kunnen genezen doordat ik drie keer per week door blijf lopen..


Lekker hoor! Mooi dat je de smaak te pakken hebt en beterschap met de scheen splinters. Ik kan me voorstellen dat het koud was, want dat was het vandaag al bij 9 graden en droog weer.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen