|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, het gaat lekker. Gisteren mocht ik weer 2 PRs optekenen. Voor de geinteresseerden hier een verslag: http://www.denniskeyner.nl/verslagen/avondkermisloopheythuysen2013 |
|
Voor de liefhebbers van het ruigere werk verslag van mijn deelname aan de UTMB / TDS 119km 7250D+ Ultra-Trail du Mont-Blanc - TDS - 'Vallen opstaan en weer doorgaan' http://www.dutchroadrunners.nl/profiles/blogs/ultra-trail-du-mont-blanc-tds-vallen-opstaan-en-weer-doorgaan [Dit bericht is gewijzigd door grindminder op 15-09-2013 16:46] |
|
quote: Ik had hem reeds gelezen. Top prestatie! |
|
Zo, knap zeg. Verbazingwekkende prestatie inderdaad! Ik ben zelf net weer begonnen na mijn fietsvakantie. Altijd lastig. Afgelopgen zaterdag 8 km in 40 minuten dus ik ben een lekkere hobbezak vergeleken met al die atleten hier. Aanstaande zaterdag 10 km wedstrijdje. Ik hoop binnen 50 minuten . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Tof dat je het lopen weer oppakt :-) Nog steeds marathon plannen? |
|
10 km in 50 minuten is keurig Lukt mij nog niet iig. Ik heb er wel een heel uur voor nodig. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Zeker, die heb ik nog steeds. En nog steeds voor 2014. Misschien dat ik een halve doe ergens in de winter. En dan serieus trainen naar een hele toe. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Cool man :-) Ik ga er vast ook nog wel een keer een lopen, maar voorlopig niet. 6 oktober loop ik de Singelloop in Breda de halve! |
|
Ik wil 16 november voor het eerst aan iets meedoen. De 5 km van de Zevenheuvelenloop. M'n doel is om het binnen een half uur te lopen. Hard aan het trainen, gaat steeds beter! |
|
Gisteren voor het eerst sinds tijdens weer een uur+ gerend. 1uur en 6 minuten over zo'n 11,2 km. Ik ben tevreden Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
48:12 over 10 km!! En dat na 100 miljoen bier bij Kong ;-) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Top! Ga ik ook doen, ff oefenen nog Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Goed bezig! Maar overdrijven is ook een kunst he. Het zullen er hooguit 80 miljoen zijn geweest, opschepper. |
|
Voor mij een persoonlijk record vandaag. 5 kilometer in 30.36 Dat is voor jullie sportieve mannen waarschijnlijk een lachertje, maar ik ben er trots op! |
|
Is toch hartstikke goed! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Dat is nog altijd sneller dan een auto in de spits door het centrum van een stad ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Knap hoor, goed bezig! |
|
Weer in Brussel gaan lopen, dit keer het Warandepark in, waar meer groen, brede lanen (goed voor wat sneller te lopen)en vele andere joggers zijn. Ik vraag me wel af of al die uitlaatgassen niet te slecht zijn voor wat het waard is. En het immer aanwezige lawaai van sirenes en claxons vind ik hier ook een storend element. Desalnietemin blij dat ik nu wat meer kan joggen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Dan doe je toch lekker wat muziek op Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Maak je geen illusies over die uitlaatgassen, zelfs als je in onze streken in een min of meer 'afgelegen' bos gaat lopen krijg je massa's vuiligheid binnen. Waarschijnlijk net dat tikkeltje minder dan in centrum Brussel, maar frisse lucht adem je gewoon nergens meer in bij ons. Vorige zondag gelopen, geen 5 kilometer gehaald en daarna met moeite de trap opgeraakt. Les: luister naar je lichaam. Deze week dan maar wat fietsen ter afwisseling. |
|
Ik heb trouwens wel belachelijk veel last van m'n schenen de laatste tijd. Schijnt blijkbaar een veelvoorkomende blessure te zijn Ff rustig aan doen, en es ff wat beter m'n techniek onder de loep gaan nemen |
|
quote: Oei! Voorzichtigheid geboden. Dit kan http://en.wikipedia.org/wiki/Shin_splints zijn en dat is erg hardnekkig. |
|
quote: Oh jaaa dat is echt een rotblessure. Ik heb er iets van twee jaar mee gesukkeld. Er wordt altijd geadviseerd rust te nemen, maar mijn ervaring is dat je er toch een beetje "doorheen" moet lopen. Maar wel met mate dus... Het moet iig niet erger worden!! Niet meer dan een lichte spanning erop eigenlijk. Zorg vooral voor goede schoenen, dat is het belangrijkst. En laat je benen wennen aan de schokbelasting. Dus eerst maar zorgen dat je wat je nu doet (5 km oid) pijnvrij kunt doen voordat je verder gaat opbouwen. It sucks. Ik heb mijn schenen uitgebreid leren kennen... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja ik had al wat oefeningen gevonden om je spieren te ondersteunen en sterker te maken, dus daar ben ik sowieso mee begonnen. Ik had nooit hardloopschoenen maar gewoon goedkope gympies, maar heb sinds een week of twee hardloopschoenen, dus hopelijk gaat het daarmee ook wat beter. Pas na het weekend weer tijd om te hardlopen, dus wel ff zien hoe t gaat dan |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |