IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Ren je rot + [hardlooptopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dragon76
Usericon van Dragon76
Posted 15-09-2013 15:51 by Dragon76 Wijzig reactieProfiel van Dragon76Quote dit bericht

Nou, het gaat lekker. Gisteren mocht ik weer 2 PRs optekenen. Voor de geinteresseerden hier een verslag: http://www.denniskeyner.nl/verslagen/avondkermisloopheythuysen2013


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 15-09-2013 16:15 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

quote:
Op 11 september 2013 13:51 schreef PandroidJack het volgende:
Vandaag voor de eerste keer op't werk, in Brussel, gaan joggen tijdens de pauze. Een paar rondjes in het Botanique park, volgende week het Warandepark eens uitchecken.
Vanwege het drukke verkeer zal de lucht hier wel niet al te gezond zijn, maar zo kom ik tenminste aan 2X joggen per week.

Ik zie de Kruidtuin uit het raam op het werk, volgende keer even zwaaien.


grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 15-09-2013 16:43 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

Voor de liefhebbers van het ruigere werk verslag van mijn deelname aan de UTMB / TDS 119km 7250D+

Ultra-Trail du Mont-Blanc - TDS - 'Vallen opstaan en weer doorgaan'
http://www.dutchroadrunners.nl/profiles/blogs/ultra-trail-du-mont-blanc-tds-vallen-opstaan-en-weer-doorgaan


[Dit bericht is gewijzigd door grindminder op 15-09-2013 16:46]



Dragon76
Usericon van Dragon76
Posted 16-09-2013 8:33 by Dragon76 Wijzig reactieProfiel van Dragon76Quote dit bericht

quote:
Op 15 september 2013 16:43 schreef grindminder het volgende:
Voor de liefhebbers van het ruigere werk verslag van mijn deelname aan de UTMB / TDS 119km 7250D+

Ultra-Trail du Mont-Blanc - TDS - 'Vallen opstaan en weer doorgaan'
http://www.dutchroadrunners.nl/profiles/blogs/ultra-trail-du-mont-blanc-tds-vallen-opstaan-en-weer-doorgaan



Ik had hem reeds gelezen. Top prestatie!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-09-2013 8:57 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Zo, knap zeg. Verbazingwekkende prestatie inderdaad!

Ik ben zelf net weer begonnen na mijn fietsvakantie. Altijd lastig. Afgelopgen zaterdag 8 km in 40 minuten dus ik ben een lekkere hobbezak vergeleken met al die atleten hier. Aanstaande zaterdag 10 km wedstrijdje. Ik hoop binnen 50 minuten .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dragon76
Usericon van Dragon76
Posted 16-09-2013 9:05 by Dragon76 Wijzig reactieProfiel van Dragon76Quote dit bericht

quote:
Op 16 september 2013 8:57 schreef M. het volgende:
Zo, knap zeg. Verbazingwekkende prestatie inderdaad!

Ik ben zelf net weer begonnen na mijn fietsvakantie. Altijd lastig. Afgelopgen zaterdag 8 km in 40 minuten dus ik ben een lekkere hobbezak vergeleken met al die atleten hier. Aanstaande zaterdag 10 km wedstrijdje. Ik hoop binnen 50 minuten .


Tof dat je het lopen weer oppakt :-) Nog steeds marathon plannen?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-09-2013 9:45 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

10 km in 50 minuten is keurig Lukt mij nog niet iig. Ik heb er wel een heel uur voor nodig.


... hoe de hazen lopen ...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-09-2013 10:48 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 16 september 2013 9:05 schreef Dragon76 het volgende:
Tof dat je het lopen weer oppakt :-) Nog steeds marathon plannen?

Zeker, die heb ik nog steeds. En nog steeds voor 2014. Misschien dat ik een halve doe ergens in de winter. En dan serieus trainen naar een hele toe.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dragon76
Usericon van Dragon76
Posted 16-09-2013 11:12 by Dragon76 Wijzig reactieProfiel van Dragon76Quote dit bericht

quote:
Op 16 september 2013 10:48 schreef M. het volgende:
Zeker, die heb ik nog steeds. En nog steeds voor 2014. Misschien dat ik een halve doe ergens in de winter. En dan serieus trainen naar een hele toe.


Cool man :-) Ik ga er vast ook nog wel een keer een lopen, maar voorlopig niet.

6 oktober loop ik de Singelloop in Breda de halve!


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 21-09-2013 13:00 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Ik wil 16 november voor het eerst aan iets meedoen.
De 5 km van de Zevenheuvelenloop. M'n doel is om het binnen een half uur te lopen. Hard aan het trainen, gaat steeds beter!



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-09-2013 14:47 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Gisteren voor het eerst sinds tijdens weer een uur+ gerend. 1uur en 6 minuten over zo'n 11,2 km. Ik ben tevreden


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-09-2013 17:29 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

48:12 over 10 km!! En dat na 100 miljoen bier bij Kong ;-)


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-09-2013 20:38 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Top! Ga ik ook doen, ff oefenen nog


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dragon76
Usericon van Dragon76
Posted 23-09-2013 22:57 by Dragon76 Wijzig reactieProfiel van Dragon76Quote dit bericht

quote:
Op 21 september 2013 17:29 schreef M. het volgende:
48:12 over 10 km!! En dat na 100 miljoen bier bij Kong ;-)


Goed bezig! Maar overdrijven is ook een kunst he. Het zullen er hooguit 80 miljoen zijn geweest, opschepper.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 24-09-2013 12:13 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Voor mij een persoonlijk record vandaag. 5 kilometer in 30.36

Dat is voor jullie sportieve mannen waarschijnlijk een lachertje, maar ik ben er trots op!



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-09-2013 12:17 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Is toch hartstikke goed!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-09-2013 12:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 september 2013 12:13 schreef Ingrimd het volgende:
Voor mij een persoonlijk record vandaag. 5 kilometer in 30.36

Dat is voor jullie sportieve mannen waarschijnlijk een lachertje, maar ik ben er trots op!


Dat is nog altijd sneller dan een auto in de spits door het centrum van een stad


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dragon76
Usericon van Dragon76
Posted 25-09-2013 12:58 by Dragon76 Wijzig reactieProfiel van Dragon76Quote dit bericht

quote:
Op 24 september 2013 12:13 schreef Ingrimd het volgende:
Voor mij een persoonlijk record vandaag. 5 kilometer in 30.36

Dat is voor jullie sportieve mannen waarschijnlijk een lachertje, maar ik ben er trots op!


Knap hoor, goed bezig!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 25-09-2013 14:39 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Weer in Brussel gaan lopen, dit keer het Warandepark in, waar meer groen, brede lanen (goed voor wat sneller te lopen)en vele andere joggers zijn.
Ik vraag me wel af of al die uitlaatgassen niet te slecht zijn voor wat het waard is. En het immer aanwezige lawaai van sirenes en claxons vind ik hier ook een storend element.
Desalnietemin blij dat ik nu wat meer kan joggen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-09-2013 17:32 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Dan doe je toch lekker wat muziek op


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Disgusting-noise
Usericon van Disgusting-noise
Posted 25-09-2013 18:00 by Disgusting-noise Wijzig reactieProfiel van Disgusting-noiseQuote dit bericht

Maak je geen illusies over die uitlaatgassen, zelfs als je in onze streken in een min of meer 'afgelegen' bos gaat lopen krijg je massa's vuiligheid binnen. Waarschijnlijk net dat tikkeltje minder dan in centrum Brussel, maar frisse lucht adem je gewoon nergens meer in bij ons.

Vorige zondag gelopen, geen 5 kilometer gehaald en daarna met moeite de trap opgeraakt. Les: luister naar je lichaam. Deze week dan maar wat fietsen ter afwisseling.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 26-09-2013 20:20 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Ik heb trouwens wel belachelijk veel last van m'n schenen de laatste tijd. Schijnt blijkbaar een veelvoorkomende blessure te zijn
Ff rustig aan doen, en es ff wat beter m'n techniek onder de loep gaan nemen



Dragon76
Usericon van Dragon76
Posted 26-09-2013 21:21 by Dragon76 Wijzig reactieProfiel van Dragon76Quote dit bericht

quote:
Op 26 september 2013 20:20 schreef Ingrimd het volgende:
Ik heb trouwens wel belachelijk veel last van m'n schenen de laatste tijd. Schijnt blijkbaar een veelvoorkomende blessure te zijn
Ff rustig aan doen, en es ff wat beter m'n techniek onder de loep gaan nemen


Oei! Voorzichtigheid geboden. Dit kan http://en.wikipedia.org/wiki/Shin_splints zijn en dat is erg hardnekkig.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-09-2013 21:22 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 26 september 2013 20:20 schreef Ingrimd het volgende:
Ik heb trouwens wel belachelijk veel last van m'n schenen de laatste tijd. Schijnt blijkbaar een veelvoorkomende blessure te zijn
Ff rustig aan doen, en es ff wat beter m'n techniek onder de loep gaan nemen

Oh jaaa dat is echt een rotblessure. Ik heb er iets van twee jaar mee gesukkeld. Er wordt altijd geadviseerd rust te nemen, maar mijn ervaring is dat je er toch een beetje "doorheen" moet lopen. Maar wel met mate dus... Het moet iig niet erger worden!! Niet meer dan een lichte spanning erop eigenlijk.

Zorg vooral voor goede schoenen, dat is het belangrijkst. En laat je benen wennen aan de schokbelasting. Dus eerst maar zorgen dat je wat je nu doet (5 km oid) pijnvrij kunt doen voordat je verder gaat opbouwen. It sucks. Ik heb mijn schenen uitgebreid leren kennen...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 27-09-2013 4:59 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Ja ik had al wat oefeningen gevonden om je spieren te ondersteunen en sterker te maken, dus daar ben ik sowieso mee begonnen.
Ik had nooit hardloopschoenen maar gewoon goedkope gympies, maar heb sinds een week of twee hardloopschoenen, dus hopelijk gaat het daarmee ook wat beter.

Pas na het weekend weer tijd om te hardlopen, dus wel ff zien hoe t gaat dan



Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen