|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 28 juli De Buze, Steenwijk Line-up: Suffocation Morgoth Death Squad Scarab Municipal Waste Wakeful Skaldgrim Xenosis Benediction Evisceration 3rd Machine Stoma Visionary 666 Grog http://www.stonehengefestival.nl EDIT: Line-up aangepast [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 01-07-2012 15:44] |
|
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Achossie. Boeiender |
|
- Greycloak (met camping) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Neem je je camping mee? |
|
Hahaha Clemens! Ik vind het wel een zeer vroege start van dit topic moet ik zeggen! |
|
gorguts herkansing!? Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Vast niet, maar Gorguts zien we binnenkort nog wel ergens. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
zekers Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
- Greycloak (met camping) - Verstikking |
|
- Greycloak (met camping) - Verstikking - w817tjes |
|
- Greycloak (met camping) - Verstikking - w817tjes - verlepte theedoek(wederom met treinkaartje) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Kan niet vroeg genoeg beginnen! |
|
+ Benediction (UK) |
|
quote: Leuke aanvulling, maar ik loop nog niet echt warm van de rest van de namen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Even normaal doen tegen Greycloak, verstikking, w817tjes en verlepte theedoek. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Doe zelf normaal met je domme nutteloze grap! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Even normaal doen tegen domme nutteloze grappen ja. [Dit bericht is gewijzigd door nark op 19-10-2011 7:30] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ontopic: Er moeten nog wel wat grotere en betere bands bijkomen hoor, Nervecell of Nader Sadek ofzo 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Is dat de bedoeling dan bij Stonehenge? |
|
quote: Bands? Al jaren geen bands bij Stonehenge |
|
Ik hoop dat mijn neef zijn rijbewijs snel haalt. Mooi zuipen die dag, lekker aangeschoten Benediction kijken en wieters niks. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Lijkt me wel, ik zie toch graag nog een paar bands erbij die de moeite waard zijn om te komen. Misschien ben ik een uitstervend ras, maar ik ga voor bands naar een festival en de gezelligheid neem ik op de koop toe. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik normaal gesproken ook, maar Stonehenge is Stonehenge.. bands of geen bands maakt dan ook geen enkele donder uit |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Volgende pagina |