|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tuulk wel! |
|
Neen! Maar goed er zullen vast wel nog bands bijkomen, die ik de moeite waard vind om te komen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Idd, daarvoor hebben 'wij' festivals als Baroeg Open Air en Tuinfeest |
|
quote: Toen ik nog in Dordrecht en Rotterdam woonde waren dat de festivals waar je heen ging gewoon voor de gezelligheid, al bestaat BOA nog niet zo heel lang hoor. Tuinfeest was inderdaad ieder jaar groot feest. Vergeet Metropolis en Parkpop niet trouwens 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Wantijpop is ook zo'n festival Maar volgens zijn we een beetje offtopic bezig |
|
quote: Oh ja hoe kan ik die nou vergeten On Topic: Ga jij nog naar Stonehenge Jan? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Als er weer leuke bands komen, dan wel ja |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: ach kom op...niet zeiken (nu al) komt toch Supreme Pain die je toch stiekem willen zien ( en dan afzeiken ) wat is toch nederlands om te klagen over alles en wat..ik ben blij dat zulke festivals bestaan...en vooraal mensen dat die hard zijn en maken dit sort evenementen mogelijk \m/ |
|
Heeft Supreme Pain al weer een drummer dan? |
|
quote: Ja er ziet goed uit [Dit bericht is gewijzigd door BloodStained op 20-10-2011 1:32] |
|
- Greycloak (met camping) - Verstikking - w817tjes - verlepte theedoek(wederom met treinkaartje) - Onweerwolf (met kleren aan) Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: This video was made 13.11.2011 at a first rehearsal of Supreme pain with a new drummer Eric de Windt that did a hell of a job behind the drumkit !!!!!! http://youtu.be/H83Y9djcfZ4 Dus weer en complete line up |
|
quote: Gewoon ook 2 nachten camping erbij doen, zeker de moeite waard! |
|
quote: Nou ik wacht gewoon nog ff af welke bands erbij komen, dan bepaal ik wel of ik ga of niet. Als er namenlijk iets is waar ik een hekel aan heb, dan is het wel kamperen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zag net op de Stonehenge site dat het Zweedse SHINING ook is toegevoegd aan de line-up. |
|
Aight, hier gaan we zeker heen! |
|
quote: Kijk dat is voor mij dus een reden om wel te gaan! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Hmm hopelijk komen ze dan ook naar Graspop. Ligt ietsje handiger. |
|
De line-up tot nu toe: Evisceration 3rd Machine Stoma Visionary 666 Supreme Pain Skaldgrim Xenosis Shining Benediction Hoeft voor mij nog niet zo eigenlijk. EDIT: band toegevoegd. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 28-11-2011 20:24] |
|
Wat is er met Benediction gebeurd, dan? |
|
Wie weet kom ik wel even langs, even zien met vakanties enzo. |
|
quote: Oh, foutje |
|
+ Scarab www.scarabegypt.com |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |