|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
- Greycloak (met camping) - Verstikking - w817tjes - verlepte theedoek(wederom met treinkaartje) - Onweerwolf (met kleren aan) - AG (met Death Squad) - ErikS (misschien met de camper) - BVT en betere helft. |
|
- Greycloak (met camping) - Verstikking - w817tjes - verlepte theedoek(wederom met treinkaartje) - Onweerwolf (met kleren aan) - AG (met Death Squad) - ErikS (misschien met de camper) - BVT en betere helft. - De Ulk Bareuh... |
|
- Greycloak (met camping) - Verstikking - w817tjes - verlepte theedoek(wederom met treinkaartje) - Onweerwolf (met kleren aan) - AG (met Death Squad) - ErikS (misschien met de camper) - BVT en betere helft. - De Ulk - Sgeiterdt (mits ik vrij kan krijgen) 5 Euro's? Op je muil!! |
|
- Greycloak (met camping) - Verstikking - w817tjes - verlepte theedoek(wederom met treinkaartje) - Onweerwolf (met kleren aan) - AG (met Death Squad) - ErikS (misschien met de camper) - BVT en betere helft. - De Ulk - Sgeiterdt (mits ik vrij kan krijgen) - Bub bub |
|
quote: Anaal Nathrakh. Dat lijkt me nou echt een uitstekende, passende, originele band voor Stonehenge. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Voor hen die willen kamperen met Stonehenge: reserveren kan weer via campingstonehenge [@] gmail. De kosten bedragen, evenals vorig jaar, € 5,50 per persoon, per nacht. Indien je wilt reserveren (ik zeg: doen! Elk jaar weer zeer gezellig!), gaarne de volgende gegevens aan mij mailen: Naam Adres Telefoonnummer Aantal personen Aantal tenten Aantal nachten |
|
- Greycloak (met camping) - Verstikking - w817tjes - verlepte theedoek(wederom met treinkaartje) - Onweerwolf (met kleren aan) - AG (met Death Squad) - ErikS (misschien met de camper) - BVT en betere helft. - De Ulk - Sgeiterdt 5 Euro's? Op je muil!! |
|
- Greycloak (met camping) - Verstikking - w817tjes - verlepte theedoek(wederom met treinkaartje) - Onweerwolf (met kleren aan) - AG (met Death Squad) - ErikS (misschien met de camper) - BVT en betere helft. - De Ulk - Sgeiterdt - Woutjinho |
|
- Greycloak (met camping) - Verstikking - w817tjes - verlepte theedoek(wederom met treinkaartje) - Onweerwolf (met kleren aan) - AG (met Death Squad) - ErikS (misschien met de camper) - BVT en betere helft. - De Ulk - Sgeiterdt - Woutjinho - Regeer (met Brammetje + BBQ) |
|
quote: Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Niet te flauw die Grey, zomaar een hele camping bij zich. Wel handig als je ergens heen gaat. |
|
Alleen laat ik het ding wel bij de tent liggen op zaterdag. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Greycloak (met camping) - Verstikking - w817tjes - verlepte theedoek(wederom met treinkaartje) - Onweerwolf (met kleren aan) - AG (met Death Squad) - ErikS (misschien met de camper) - BVT en betere helft. - De Ulk - Sgeiterdt - Woutjinho - Regeer (met Brammetje + BBQ) - VG |
|
Jammer dat je MR Klister eruit gehaald hebt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Violent God heeft zojuist bepaald dat ie niet mee mag... |
|
Komt zanger Rinus ook weer? Ik heb er iig veel zin in. Morgoth, Municipal Waste, Suffocation, Benediction en natuurlijk Death Squad wil ik graag zien 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Euh, bands kijken op Stonehenge? Succes ermee. Boeiender |
|
Moeilijker dan bij Occultfest is het toch niet of wel? |
|
quote: Nou.... . Hoe ga jij trouwens die kant op Wouter en blijf je ook al op de vrijdag op de camping pitten? Ik denk dat Anneke en ik wel een plekje in de auto voor je hebben |
|
quote: Lijkt me een prima lijst Zelf ben ik het meest benieuwd naar Suffocation en Benediction. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik ga niet alleen, dus we rijden zelf al heen en weer. En ik denk niet dat we dan weer gaan camperen, doen we al genoeg deze zomer haha. |
|
Morgoth ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Tja iemand moet het doen quote: Ja ik ben wel benieuwd naar dat bandje van je 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Dan moet ie die tags maar weghalen, ik heb de vorige maar gequote. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |