|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien moet ie een Chinees inhuren voor dergelijke China-Paste acties. |
|
Voor de mensen die via Zwolle met de trein willen... HomeNieuwsSportCultuurWeerCulinairProgramma’sUit & Cultuur Treinverkeer van en naar Zwolle drie weekenden plat 5 juli 2012 ZWOLLE – Wegens de werkzaamheden rondom de verbreding van de tunnel onder station Zwolle, ligt het treinverkeer deze zomer een aantal weekenden plat. Het eerste weekend waarop geen treinverkeer mogelijk is, is van zaterdag 28 tot en met zondag 29 juli. Alleen het Kamperlijntje rijdt dan. In de week daarop is het treinverkeer beperkt. In het weekend dat daarop volgt, van zaterdag 4 tot en met zondag 5 augustus, ligt al het treinverkeer van en naar Zwolle stil. Daarna rijdt alles tot aan oktober weer zoals gewoonlijk. In het weekend van vrijdag 12 tot en met zondag 14 oktober ligt ook al het treinverkeer van en naar Zwolle stil. Op de website van de NS staat meer informatie over de inzet van bussen en het volledige overzicht van de werkzaamheden. Hier is ook een brochure te downloaden. Reageren 0 reactie(s) Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Niet handig. Of kunnen ze wel om Zwolle heen rijden? Zo dat is al 1 reactie. |
|
Ach, snelbus tussen Meppel en Olst. Ook prima. Bareuh... |
|
quote: Euh, nee. Volgens mij niet. http://trein-kaart.nl/ [edit] Bedacht me net hoe lullig dit is voor alle mensen die met de trein naar Stonehenge zouden gaan. Besef ik even later dat wij ook met de trein wilden reizen. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 06-07-2012 0:01] Boeiender |
|
quote:Jullie moeten toch naar Zwolle? Dat moet nog wel te doen zijn. Als je verder moet kan het wel lastig worden. |
|
quote: Dries Roelvink was er vorig jaar wel. |
|
Zanger Rinus zingt op 29 juli in Medemblik. |
|
quote: Van Zwolle naar Meppel met de bus en dan naar Steenwijk met de trein.... en terug hetzelfde riedeltje omgekeerd. En ik heb al zo'n hekel aan het OV. Boeiender |
|
quote: Als een fervent OV-gebruiker zou ik zo'n ritje ook geen pretje vinden. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Oh dat is hier vlakbij, dat wordt dus een afterparty in Medemblik 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Wat een stom geëikel met de trein... Iemand het schema al gepost? Nee? O. STONEHENGE OPENAIR 12:30 open 13:30 – 14:00 VISIONARY666 14:30 – 15:00 SKALDGRIM 15:30 – 16:00 SCARAB 16:30 – 17:30 BENEDICTION 18:15 – 19:15 MORGOTH 20:00 – 21:00 MUNICIPAL WASTE 21:45 – 23:00 SUFFOCATION 23:15 close BUZE PODIUM 13:30 open 14:00 – 14:30 STOMA 15:00 – 15:30 WAKEFULL 16:00 – 16:30 3rd MACHINE 17:30 – 18:15 DEATH SQUAD 19:15 – 20:00 XENOSIS 21:00 – 21:45 GROG 22:00 Close Alleen Scarab heeft dus afgezegd, vervangen door Panchrysia. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Oeh, moet ik wel op tijd komen om de Skaldgrim helden te aanschouwen.... Boeiender |
|
Waarom Stoma zo vroeg? |
|
Dan heeft iedereen tenminste meteen de darmen leeg... Misschien ga ik ook wel weer dit jaar |
|
quote: Sorry man. |
|
quote: Hahaha, met z'n groene zwembroek Zusje gaat helaas toch niet mee |
|
quote:Toch nog 1 leuke band. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 06-07-2012 15:10] |
|
Yup, nóg één leuke band [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 06-07-2012 15:11] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Als het zo moet... |
|
Maakt niet uit Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Lekker met de auto (denk ik!) ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Toch wat blackmetal dus, zal Regeer blij mee zijn |
|
quote: gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |