|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, maar weer eens ouwehoeren met de Zweden dan, 30 minuutjes met de trein vanaf Leeuwarden. |
|
+ morgoth + death squad en het schijnt dat Suffocation ook komt.. |
|
Vast niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ja wel. |
|
- Greycloak (met camping) - Verstikking - w817tjes - verlepte theedoek(wederom met treinkaartje) - AG (met Death Squad) Eerste keer spelen op Stonehenge, en dan staan er Benediction en Suffocation er Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Shining staat niet meer op de Stonehenge-site, dus ik vraag me af of die nog wel spelen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 15-02-2012 14:22] |
|
Misschien willen ze niet op een Deathmetal festival spelen? |
|
+ MUNICIPAL WASTE |
|
quote: YES |
|
quote: Goooooeeed ! |
|
quote: +13 Wat is dat een gave band zeg! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Hopelijk die gasten ook voor Graspop er bij, ja, alejsblieft, dank je! |
|
Dit jaar maar weer es heen dan als The Waste komt............ [Dit bericht is gewijzigd door nark op 29-02-2012 21:45] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Heel goed, kenne we mooi ff een doen! Komt Shining nu wel of niet trouwens?? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Line up Stonehenge 2012 Suffocation Municipal Waste Morgoth Benediction Death Squad Eviscaration 3rd Machine Skaldgrim Supreme Pain Visionary666 Stoma Wakeful Scarab XENOSIS + meer (maar geen shining) entree prijs voorverkoop 25 euri, bij de deur 30 eur1 |
|
Beter, een festival met een deur. |
|
hahahaha.. lachn!!! Bij de entree dan |
|
quote:Ik zal ze niet missen |
|
Me neither... zou ook niet goed uit de verf komen daar denk ik. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Toch wel een mooie line-up |
|
quote: Een keer naar Stonehenge voor de bands. Bareuh... |
|
quote: Benediction is wel tof en Suffo trek ik ook nog wel maar verder weer erg jammer dit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik vind er ook niet zo veel interessants tussen zitten. Vorig jaar was wel leuk. |
|
quote: Ik vond alleen jou vorig jaar leuk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |