![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, maar weer eens ouwehoeren met de Zweden dan, 30 minuutjes met de trein vanaf Leeuwarden. ![]() |
|
+ morgoth + death squad en het schijnt dat Suffocation ook komt.. ![]() |
|
Vast niet. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
ja wel. ![]() ![]() |
|
- Greycloak (met camping) - Verstikking - w817tjes ![]() - verlepte theedoek(wederom met treinkaartje) - AG (met Death Squad) Eerste keer spelen op Stonehenge, en dan staan er Benediction en Suffocation er ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Shining staat niet meer op de Stonehenge-site, dus ik vraag me af of die nog wel spelen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 15-02-2012 14:22] ![]() |
|
Misschien willen ze niet op een Deathmetal festival spelen? ![]() ![]() |
|
+ MUNICIPAL WASTE ![]() |
|
quote: YES ![]() ![]() |
|
quote: Goooooeeed ![]() ![]() |
|
quote: +13 Wat is dat een gave band zeg! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Hopelijk die gasten ook voor Graspop er bij, ja, alejsblieft, dank je! ![]() |
|
Dit jaar maar weer es heen dan als The Waste komt............ ![]() [Dit bericht is gewijzigd door nark op 29-02-2012 21:45] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Heel goed, kenne we mooi ff een ![]() ![]() Komt Shining nu wel of niet trouwens?? 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Line up Stonehenge 2012 Suffocation Municipal Waste Morgoth Benediction Death Squad Eviscaration 3rd Machine Skaldgrim Supreme Pain Visionary666 Stoma Wakeful Scarab XENOSIS + meer (maar geen shining) entree prijs voorverkoop 25 euri, bij de deur 30 eur1 ![]() |
|
Beter, een festival met een deur. ![]() |
|
hahahaha.. lachn!!! Bij de entree dan ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Ik zal ze niet missen ![]() |
|
Me neither... zou ook niet goed uit de verf komen daar denk ik. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Toch wel een mooie line-up ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Een keer naar Stonehenge voor de bands. ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote: Benediction is wel tof en Suffo trek ik ook nog wel maar verder weer erg jammer dit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik vind er ook niet zo veel interessants tussen zitten. Vorig jaar was wel leuk. ![]() |
|
quote: Ik vond alleen jou vorig jaar leuk. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |